[elfsight_click_to_call id="1"]
ماهی سوروگا

شرکت پخش ماهی سوروگا در خوزستان

پخش ماهی سوروگا در خوزستان یا ازون برون، کوچک ترین نوع خاویاری است که شما می توانید در دریای خزر پیدا کرده و به پخش آن خصوصا در استان خوزستان بپردازید.

کیفیت ماهی سوروگا در خوزستان و پخش آن

پخش ماهی سوروگا در خوزستان

در زمان های قدیم، ماهی سوروگا و یا ازون برون، داخل رودخانه ها زندگی می کرد ولی مثل بیشتر ماهی ها، این ماهی هم به دلایل مختلف طبیعی و زیست محیطی، حذف گردید.

همچنین، به دلایل طبیعی، در خوزستان، پخش ماهی سوروگا کمی دشوار شد.

ماهی ازون برون و یا سوروگا، خواص بیشماری دارد ک قبلا هم گفتیم ولی در اینجا، باز هم از خواص آن می گوییم تا ناگفته نماند، چرا که، هر چقدر در مورد خواص ماهی های خاویاری بگوییم، باز هم کم گفته ایم.

یکی از غذا هایی که ماهی ازون برون را معروف کرد، غذای کبابی این ماهی شد که بسیار دلچسب و لذیذ بود، که البته ناگفته نماند که این غذا، خواسیت بسیار زیاد و پزشکی ای داشت که خیلی از پزشکان، این غذا را برای بیمار های خود، وصیه می کردند.

خاویار ماهی ازون برون و یا ماهی سوروگا بسیار متفاوت تر از بقیه ماهی ها بوده است و به همین خاطر، این ماهی شهرت جهانی و بین المللی گرفته است، و شما می توانید در سفره های افراد سروتمند و پولدار این ماهی را ببینید.

دیگر خواص ماهی سوروگا

  • تخم سوروگا ارزش پولی دارد
  • کمتر چربی را در سوروگا می بینید
  • مناسب برای لاغری
  • مناسب برای ورزش های سنگین و انرژی بر
  • درمان درد های بدن
  • پیشگیری از ابتلا به بیماری ها

پخش ماهی سوروگا در خوزستان

پخش ماهی سوروگا در خوزستان

امروزه، به دلیل قیمت بسیار بسیار زیادی که باید برای گرفتن خاویار پرداخت شود، کمتر کسی می تواند خاویار را بگیرد و آن را نوش جان کند، به همین دلیل است که این غذا، به غذای پادشاهان معروف شده است، چرا که خاویار ماهی سوروگا به قدری گران است که فقط آدم های سروتمند می توانند از عهده قیمت گران آن بر بیاییند.
جدیدا، بازار هایی در استان خوزستان باز شده است که سعی دارند، خاویار اصل را به قیمت کمتری پخش و به افرادی که واقعا به خاویار نیاز دارند بفروشند، ولی هنوز نمی دانیم که آیا خاویار آن ها واقعی است یا خیر.
برای اطلاع از چگونگی خرید و نحوه پخش ماهی ازون برون و یا ماهی سوروگا و همچنین، جهت با خبر شدن از قیمت های روز خاویار، با ما همراه باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا