[elfsight_click_to_call id="1"]
گوشت ماهی خاویار

قطب تولید گوشت ماهی خاویاری در ایران

گوشت ماهی خاویاری نیز علاوه بر تخم خاویار طرفداران خود را در بازار کشورمان دارد. امروزه خرید و فروش انواع ماهی در بازار پروتئینی کشور رونق خوبی دارد. زیرا مصرف کننده ها، از ماهی بیشتر از قبل در سبد غذایی خود استفاده می کنند. 

قطب تولید گوشت ماهی خاویاری در ایران

تجارت گوشت ماهی خاویاری در حجم بالا

تجارت گوشت ماهی خاویاری در حجم بالا در حال حاضر صید ماهی خاویار به دلیل خطر انقراضی که آنها را تهدید می کند ممنوع شده است لذا پرورش آن به شکل مثال زدنی زیاد شده است. تولید کنندگان برای اینکه بتوانند مصرف و نیاز بازار را به این محصول لذیذ برطرف کنند اقدام به پرورش این ماهی در استخر های ویژه می کنند. 
از انواع ماهیهایی که به صورت پرورشی وارد بازار می شوند می توان به انواع اوزون برون، قره برون، بستر، شیپ و … اشاره کرد. این فراورده های گوشتی پس از رشد و رسیدن به حد نصاب وزنی، به بازار کشور عرضه می گردنند و می توانند پاسخگوی انواع نیازهای غذایی افراد باشند. 
علاوه بر بازار داخلی، صادرات گوشت ماهی نیز به کشورهای دیگر در حال انجام است. رسیدن به این مهم، نیازمند شناسایی دقیق بازار هدف می باشد تا بتوان با توجه به تقاضای موجود در آن بازار، اقدام به صادرات کرد. 
همان طور که در جریان هستید، صادرت خوب باعث افزایش درآمد دلاری پرورش دهنده می شود و می تواند رونق خوبی به کسب و کار وی بدهد. 

بهترین مرکز تولیدی گوشت ماهی خاویاری

بهترین مرکز تولیدی گوشت ماهی خاویاری همان طور که گفته شد، به دلیل ممنوعیت صید ماهی از دریا، تعداد تولید کنندگان و پرورش دهندگان آن به شدت زیاد شده است. در این مراکز ماهی های نر جدا شده و پس از بالغ شدن برای عرضه به بازار آماده می شوند. 
برای دستیابی به بهترین تولیدی خاویار باید به مراکز آنها که عمدتا در شمال کشور است مراجعه کرد. در این مراکز انواع این ماهی پرورش داده می شود و می توان از آنها ماهی خاویار ارزان تهیه کرد. 
در امر صادرات نیز تولیدیهای مختلف اقدام به ارسال ماهی درجه یک صادراتی به کشور های دیگر می کنند. ماهی های مخصوص صادرات، معمولا به صورت فیله شده و در بسته بندی های وکیوم شده به کشور های دیگر فرستاده می شوند. کیفیت گوشت ماهی و همچنین نوع بسته بندی محصول، از اهمیت بالایی در این زمینه برخوردار است. 

نماینده فروش گوشت ماهی خاویاری در سراسر کشور

نماینده فروش گوشت ماهی خاویاری در سراسر کشور شرکت های پرورش دهنده ای که در متن بالا به آنها اشاره شد، برای تعامل هر چه بیشتر با مشتری و به منظور رساندن محصول خود به سایر نقاط کشور، اقدام به دادن نمایندگی فروش به افراد واجد شرایط می کنند. 
محصولات تولیدی آنها در انواع و اقسام فروشگاههای فعال در زمینه فروش گوشت و مرغ، در دسترس مردم می باشد. لذا برای خرید گوشت ماهی خاویار، هیچ مانع و مشکلی برای خریدار وجود ندارد. 
یکی دیگر از راه های موجود، فروشگاههای آنلاین هستند. امروزه تعداد این مراکز روز به روز زیاد تر می شود و به فروش انواع مایحتاج روزانه یک خانواده مشغول هستند. مجصولات پروتئینی نیز از ین قاعده مستثنی نیستند. 
فرد می تواند به انواع این مراکز، در بستر وب دسترسی داشته باشد و محصول مورد نظر خود را با امکان مقایسه با محصولات دیگر خریداری کند. 

فروشنده گوشت ماهی خاویاری ارزان

فروشنده گوشت ماهی خاویاری ارزان فروشگاههای مختلف، به روش های گوناگونی اقدام به فروش ماهی ارزان قیمت می کنند. یکی از انواع فروش، به صورت گرم  می باشد و روش دیگر آن فروش بسته بندی های فیله شده به صورت منجمد است. 
یکی از متداول ترین روشها برای خرید ماهی ارزان، خرید به صورت عمده می باشد. معمولا تجاری که در زمینه صادرات این محصول مشغول فعالیت هستند، به این نوع خرید دست می زنند. 
آنها انواع محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری می کنند تا علاوه بر تامین گوشت لازم به جهت صادرات، قیمت تمام شده محصول نیز برای ایشان ارزان تر تمام شود. این شرکت های بازرگانی انواع فراوریها را روی ماهی انجام داده و آنرا به صورت فیله شده در بسته بندی های شیک و مناسب، به کشور های دیگر صادر می کنند. 
از جمله کشورهایی که گوشت ماهی خاویار به آنها صادر می شود عبارتند از آلمان، استرالیا، بلژیک، ایتالیا و سایر کشور های دیگر. 

عرضه گوشت ماهی خاویاری در نمایندگی های معتبر

عرضه گوشت ماهی خاویاری در نمایندگی های معتبر اکثر پرورش دهندگان این محصول لذیذ و غنی از مواد معدنی دارای نمایندگان فروش زیادی هستند. این نمایندگان محصول مورد نظر را به صورت بسته بندی یا گرم به محل فروش می رسانند تا در دسترس عموم مصرف کنندگان باشد. 
اگر فردی نیاز به خرید این محصولات داشت، می تواند به انواع این فروشگاهها و مراکز خرید مراجعه کرده و جنس مورد نیاز خود را تامین کند. روش های آنلاین تهیه این محصول نیز، در دسترس مشتری می باشد لذا برای تهیه این نوع گوشت ماهی، مشکلی بر سر راه مصرف کننده قرار ندارد. 

مرکز خرید گوشت ماهی خاویاری در استانها

مرکز خرید گوشت ماهی خاویاری در استانها از آنجایی که تولید و پرورش ماهی خاویار در خطه شمال کشور انجام می شود و امکان چنین پرورشی در سایر شهرهای ایران نیست، مرکز پخش این فراورده کار اساسی و مهمی در پیش دارد. زیرا باید به گونه ای عمل کند که محصول فوق، در سراسر ایران و با توجه به نیاز های مختلف مردم پخش بشود. 
به عنوان مثال شهرهای مرکزی ایران مانند یزد که دسترسی به محصولات غذایی دریایی به صورت تازه را ندارند باید به گونه ای تامین بشوند که در صورت نیاز مشتری، کمبود چنین محصولی احساس نشود. 
خوشبختانه مراکز پخش توانسته اند به این مهم دست پیدا کنند و امروزه دسترسی به ماهی خاویار نیز در اکثر مراکز خرید گوشت ماهی در استانها، امکان پذیر می باشد. 

قیمت گوشت ماهی خاویاری درجه یک

قیمت گوشت ماهی خاویاری درجه یک عوامل مختلفی در قیمت ماهی تاثیر دارند که در هنگام خرید باید به آن موارد و عوامل توجه نمود. یکی از مواردی که تاثیر زیادی در قیمت دارد تعداد و وفور ماهی در بازار است. در بعضی فصول پرورش ماهی زیاد انجام نمی گیرد و همین امر سبب کم شدن این نوع فراورده غذایی در بازار می شود که مسلما بر قیمت آن تیز تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. کیفیت گوشت ماهی و تازگی آن یکی دیگر از عواملی هست که تاثیر به سزایی در قیمت نهایی محصول دارد. مسلما گوشت درجه یک صادراتی می تواند قیمت بیشتری از  محصولات کم کیفیت تر داشته باشد. 
عوامل دیگری نظیر ماهی پاک شده، فیله شده و موارد بسیار دیگر هستند که در قیمت، تاثیرگذارند و نام بردن از همه آنها در این مجال نمی گنجد. لذا بهترین روش ممکن برای تعیین قیمت، تماس با مراکز فروش مد نظر و استعلام قیمت از آنها می باشد. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا