[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی اصل

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی  چقدر است؟ خرید و فروش آنلاین خاویار دریاچه ی خزر از این فروشگاه امکان دارد.

خرید و فروش خاویار در بسته بندی های ۱۰۰گرمی به صورت اینترنتی و حضوری یکی از چالش های پر اهمیت است که همه ی افراد با آن درگیر هستند.

خاویار اصل و خاویار تقلبی چه فرق هایی دارند؟

قیمت خاویار 100 گرمی

در این روزها، ممکن است خیلی پیش آید که بسته بندی های بزرگ خاویار را روی پیشخوان سوپر ها ی محله می بینیم، بشگفت زده به آن می نگرید و با تن صدای بسیار کمی (!) قیمت آن را سوال می کنیم ، و فروشنده هم عددی میان ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان را به شما می گوید وشما باز هم شگفت زده می شوید! چطور امکان دارد؟! این خاویار اصل است؟! در این مطلب می خواهیم این خاویار های خیلی ارزان را بررسی کنیم.

خاویار تقلبی، این روز ها کمی مشهور شدند و خریدارانی را برای خود جذب کرده است و سعی می کنند تا اسمی برای خود به وجود آورند. اما با عنوان جعلی !

از بسته بندی و خصوصیت هایی که با یک نگاه می توان تشخیص داد بگذریم، اولین نکته ای که جلب توجه می کند این است که در مقایسه ی خاویار اصلی و خاویار تقلبی، تفاوت زیادی در کیفیت دانه ها وجود دارد. و این موردی است که ما را به تحقیقات فراوانی مجبور کرد.

طی تحقیقات درباره ی خاویار ، ماده ی اولیه ی تشکیل دهنده ی این محصول های “به ظاهر مثلا خاویار”، پارافیــــــن است و نه تنها هیچ ارزش غذایی ندارد، بلکه برای بدن بسیار ضرر دارد! هم چنین، در بررسی مشخص شد که حتی رنگ دانه های خاویار تقلبی نیز مشکی نیست و رنگ شده اند، و به همین خاطر به هر سطحی رنگ می دهند!

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی

قیمت خاویار 100 گرمی

خاویار، از مواد غذایی بسیار مفید است که در بین وعده های غذایی از آن استفاده می شود. این محصول در گونه های متنوعی در بازار فروخته می شود که از لحاظ ارزش غذایی و مرغوب بودن با هم تفاوت دارند. از انواع خاویار می توان به ….اشاره کرد:

۱٫خاویار بلوگا یا فیل ماهی

۲٫خاویار قره برون یا تاس ماهی

۳٫خاویار چالباش

۴٫خاویار شیب

۵٫خاویار اوزون برون

و اما قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی :
لازم به ذکر است که قیمت ها به روز می باشند :
قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا امپریال = ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان

در زمان حال در کشورمان ایران به خاطر کمیاب بودن ماهی های خاویار، مرکز های پرورش عمده ای در تمام کشور به خصوص در مازندران دایر شده است که انواع فراوانی ماهی خاویار پرورش می دهند. اما از ماهیان پرورشی، خاویاری که خارج می شود حاوی ارزش غذایی زیادی است و در بازار به خاطر قیمت به صرفه ی آن فروش خوبی داشته است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا