[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

قیمت صادرات خاویار باکیفیت ارزان به روسیه

خاویار از جمله محصولات دریایی است که به دلیل خواص منحصر به فرد در زمزه برترین فرآورده‌های دریایی در سراسر دنیا شناخته شده است. این محصول از گرانترین محصولات غذایی در تمامی جهان است که در کشورهای معدودی یافت می‌شود. ماهیان خاویاری، گونه‌ای از تاس ماهی هستند که در برخی اقیانوس‌ها و دریاها یافت می‌شوند و کشور ما به عنوان یکی از مهمترین دارندگان ماهی خاویاری در جهان است و خاویار خزری از گرانترین و مرغوبترین نوع خاویار است. خاویار ایرانی خاویاری سیاه است که در بازارهای جهانی دارای خریداران بسیاری است. این محصول به بسیاری از کشورها و از جمله روسیه صادر می‌گردد. قیمت صادرات خاویار باکیفیت ارزان به روسیه با توجه به میزان برداشت و نوسانات بازار متغیر است و  قیمت صادرات خاویار به روسیه باکیفیت بالا در سال های گذشته افزایش یافته است.

قیمت صادرات خاویار باکیفیت ارزان به روسیه

قیمت جهانی خاویار شمال ایران

قیمت جهانی خاویار شمال ایران

خاویار ایرانی طی دوره‌ای به عنوان بهترین و با ارزش‌ترین ره‌آورد کشور ما از توجهات بسیاری برخوردار بوده است. در سال‌های اخیر به دلیل کاهش چشمگیر حجم تولید خاویار خزری، تولید خاویار ایرانی با کاهش روبرو بوده است. 

خاویار خزری به عنوان یکی از گونه‌های مرغوب و نادر در جهان از قیمت بسیار بالایی برخوردار است و صادرات این محصول به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی طی دوران طلایی تولید و برداشت خاویار، ارزآوری بسیار خوبی را برای کشور ما به همراه داشته است.

قیمت خاویار شمال ایران در بازارهای جهانی و بین المللی با توجه به میزان تولید و برداشت سالانه این محصول، کیفیت و درجه مرغوبیت خاویار، حجم، نوع بسته‌بندی و همچنین نوسانات بازارهای داخلی و بازارهای بین المللی متغیر است. 

خرید خاویار با بهترین کیفیت

خرید خاویار  با بهترین کیفیت

خاویار یکی از محصولا دریایی است که دارای خواص منحصر به فردی است که آن را از سایر فرآورده‌های دریایی متمایز ساخته است. از جمله مهمترین خواص این ماده غذایی، غنی بودن آن از پروتئین و اسیدهای آمینه و هیستامین است. خاویار به دلیل داشتن مواد معدنی از بروز بیماری‌های عصبی و افسردگی و ناراحتی‌های رایج قلبی و عروقی جلوگیری می‌کند.

به دلیل اثبات خواص و فواید این ماده غذایی دریایی، در بسیاری از کشورهای دنیا این محصول به عنوان یک ماده مهم در وعده صبحانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سال‌های اخیر فروش این محصول در کشور ما و در بازارهای داخلی با افزایش روبرو بوده است.

مراکز خرید خاویار با بهترین کیفیت در بازار داخلی، شرکت‎‌های توزیع و پخش معتبر خاویار خزری، فروشگاه‌های عرضه محصولات دریایی و آبزیان پرورشی هستند. همچنین سامانه‌های فروش آنلاین نیز از دیگر مراکزی هستند که خاویار دریای خزر را عرضه می‌کنند.

رتبه ایران در تولید خاویار درجه یک

رتبه ایران در تولید خاویار درجه یک

ایران به عنوان برترین کشور دارنده خاویار جهان در دنیا محسوب می‌شود و رتبه ایران در تولید خاویار درجه یک در منطقه خاورمیانه همواره برتر بوده است. دریای خزر حاوی نود درصد از ماهیان خاویاری جهان است و همچنین در کنار منابع طبیعی، خاویار پرورشی ایران نیز از مرغویت بالایی برخوردار است.

رتبه ایران در سطح جهان در حوزه تولید خاویار مرغوب نیز همواره بالا بوده است و خاویار خزری ایران، به عنوان بهترین نمونه از خاویار در جهان، در بازارهای بین المللی از خریداران ثابت و ویژه‌ای برخوردار است.

در بسیاری از سالهای اقتصادی گذشته ایران رتبه اول و یا دوم تولید خاویار درجه یک در جهان را بر عهده داشت، اما به دلیل کم توجهی‌ها به این بخش از تولید و پیشتازی کشور چین در تولید خاویار پرورشی، کشور ما در سطح جهانی به جایگاه سوم نزول پیدا کرده است.

صادرات خاویار به قیمت مناسب

صادرات خاویار به قیمت مناسب

از آنجا که خاویار ایرانی از بهترین گونه‌های خاویار است، تجارت خاویار و صادرات این محصول به قیمت مناسب به بسیاری از کشورهای دنیا انجام می‌پذیرد. خاویار ایرانی در بسته‌بندی‌های تجاری و مرغوب، توسط مراکز واردات و صادرات و شرکت‌های تجاری خصوصی و نیمه خصوصی به کشورهای مختلف ارسال می‌گردد. مهمترین مقاصد صادرات خاویار ایرانی کشورهای ذیل است:

  • کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس
  • کشورهای شرق آسیا
  • کشورهای اروپایی مانند فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک
  • برخی کشورهای قاره آمریکا

لازم است که در زمینه تولید خاویار و صادرات این محصول، عنایت بیشتری از سوی مسئولین ذیربط صورت پذیرد تا ایران بتواند جایگاه نخست خود را در سطح جهان و بازارهای بین المللی به دست آورد.

جدید ترین برند ارائه شده از خاویار

جدید ترین برند ارائه شده از خاویار

برندهای و شرکت‌های مختلفی در کشور در حوزه تولید و بسته‌بندی خاویار فعال هستند. جدید ترین برند ارائه شده از خاویار در کشور، با تجهیزسازی دستگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی خاویار، این محصول را در حجم‌های متنوع عرضه نموده است.

یکی از مهمترین نکات در تولید و صادرات خاویار در بازارهای جهانی استفاده از قوطی‌ها و ظروف باکیفیت و همچنین پکیجینگ حرفه‌ای و تجاری است. شرکت‌های مدرن، امروزه با مدنظر قرار دادن نیاز  و سلایق بازارهای جهانی، خاویار را در بهترین نوع وارد بازار خاویار می‌نمایند. 

یکی از نکات مهم دیگر که برندهای جدید به آن توجه بیشتری داشته‌اند، طراحی حرفه‌ای‌تر کاتالوگ‌های معرفی کننده خاویار ایرانی است که نقش مهمی در بازاریابی تخصصی این محصول دارد.

بورس خاویار شمال

بورس خاویار شمال

بازار بورس خاویار شمال، غنی‌ترین بازار عرضه و فروش خاویار خزری در کشور است. در این بازار، محصولات برندهای برتری داخلی در کیفیت، حجم و قیمت‌های متنوع عرضه می‌گردند. 

برخی از برندهای ایرانی خاویار، به عنوان پیشگامان حوزه تولید خاویار در کشور هستند که در واقع در بازارهای جهانی کاملاً شناخته شده هستند. در بازار بورس خاویار محصولات تولید و فرآوری شده توسط این برندهای برتر، دارای جایگاه ویژه‌ای هستند. 

قیمت و نرخ انواع خاویار در بازارهای بورس شیلات و محصولات آبزی با توجه به برند تولید کننده و کیفیت محصول متغیر است. تنوع بالای محصولات در این بازار موجب شده است که خریداران عمده و خانگی خاویار بتوانند محصولی مناسب را با توجه به بودجه خود، خریداری نمایند.

بازار خاویار درجه یک صادراتی

بازار خاویار درجه یک صادراتی

بازار خاویار درجه یک صادراتی در کشور ما علاوه بر فعالیت حضوری، در قالب سایت خرید خاویار نیز فعال می‌باشد. این بازارهای تجاری الکترونیک انواع محصولات شیلاتی و آبزی را باکیفیت بسیار مطلوب و در تنوع بالایی از حیث برند و حجم عرضه می‌کنند.

همچنین مرکز نمایندگی خاویار نیز به عنوان یکی از برترین بازارها و مراجع عرضه کننده خاویار درجه یک ایرانی، ضمن ارتباط مستقیم با کارخانه شیلات و فرآوری خاویار، تازه‌ترین محصولات این شرکت‌های تولیدی را با کیفیت بالا و مناسبترین قیمت بازار خاویار به فروش می‌رسانند.

طی دوره‌ای خاویار ایرانی تنها به عنوان محصولی لاکچری و صادراتی به بازارهای جهانی تزریق می‌شد، اما در سالهای گذشته این محصول در سطح بازارهای داخلی نیز عرضه می‌گردد و بسیاری از مراکز این محصول را به فروش می‌رسانند.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا