[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

فروش خاویار صادراتی به صورت عمده

فروش خاویار صادراتی عمده توسط فروشندگان حرفه ای در سراسر کشور انجام می شود. خاویار از گران ترین غذاهای دنیا محسوب می شود که از ارزش تغذیه ای بسیار بالایی برخوردار است. تولید خاویار در ایران در شمال کشور انجام می شود. دریای خزر بهترین نوع خاویار را در جهان دارد و بیش از ۹۰ درصد خاویار تولید شده در جهان از دریای خزر تامین می شود. تجار ایرانی فعال در این حوزه، باکیفیت ترین خاویار ایرانی را به عمدتا به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می کنند. به علت قیمت بسیار بالای این محصول، فروش آن در ایران بسیار محدود و توسط فروشگاه های خاصی به متقاضیان آن فروخته می شود. برخی از این فروشگاه ها، این ماده غذایی ارزشمند را به صورت آنلاین نیز به خریداران عرضه می کنند.

فروش خاویار صادراتی به صورت عمده

گروه تامین کننده انواع خاویار

گروه تامین کننده انواع خاویار

گروه تامین کننده انواع خاویار عمده را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می کنند. خاویار به دلیل دارا بودن مواد مغذی از ارزش تغذیه ای بسیار بالایی برخوردار است. می توان انواع پروتئین ها، چربی ها، قندها، ویتامین ها و مواد معدنی را در این ماده غذایی پیدا کرد. تامین کننده خاویار در کشور تلاش می کند تا محصولی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه نماید.

تاجران خاویار در کشور این محصول ارزشمند را در بسته بندی های گوناگون و در اندازه های متفاوت به مشتریان خارجی عرضه می کنند چرا که عمده مشتریان خاویار ایرانی، کشورهای اروپایی هستند. مهم ترین فوایدی که مصرف خاویار دارد، شامل موارد زیر است.

  • دارای آنتی اکسیدان بوده و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک فراوانی می کند.
  • به دلیل دارا بودن پتاسیم در کاهش فشار خون موثر است.
  • خاویار میزان هموگلوبین را در سطح خون افزایش می دهد.

معتبر ترین تاجران حوزه خاویار حال حاضر ایران

معتبر ترین تاجران حوزه خاویار حال حاضر ایران

معتبرترین تاجران حوزه خاویار حال حاضر ایران را می توانید با یک جستجو در فضای مجازی بیابید. خاویار ایرانی از گران ترین نوع این ماده در سطح جهان مطرح می باشد. انواع مختلف خاویار در بازار وجود دارد اما بالاترین قیمت ها مربوط به خاویاری است که برعکس رنگ سیاه سایر خاویارها، دارای رنگ روشن بوده و به الماس ایران شهرت دارد. معتبرترین تاجران به عنوان صادر کننده خاویار نیز شناخته می شوند.

خاویار ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. از مهم ترین خواص آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. خاویار سرشار از سلنیوم بوده و سلول ها را در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد حفظ می کند.
  2. خاویار به مقدار کافی دارای ویتامین B12 بوده و مصرف آن برای کسانی که دارای کمبود این ویتامین هستند، بسیار توصیه می شود.
  3. خاویار میزان هموگلوبین خون را افزایش می دهد.

قیمت جهانی خاویار در بازار

قیمت جهانی خاویار در بازار

قیمت جهانی خاویار در بازارهای بین المللی بر اساس کیفیت آن تعیین می شود. خاویار به صورت محدود در برخی کشورها تولید می شود. عمده تولید کننده این ماده، کشور ایران می باشد. خاویار ایرانی لوکس ترین و گران ترین قیمت خاویار در جهان است که مشتریان خارجی آن را به علت کیفیت بسیار بالای آن خریداری می کنند.

البته در سال های اخیر روند تولید خاویار در ایران کاهش یافته است که علت عمده آن را کاهش نزولات جوی، آلودگی آب دریای خزر به علت پساب های صنعتی و صید غیرمجاز عنوان کرده اند. با این حال هنوز هم ایران سهم عمده ای در تولید این خوراکی ارزشمند در جهان دارد.

برای اطلاع از قیمت روز خاویار در بازارهای داخلی و بین المللی می توانید با تجار و بازرگانان در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق وب سایت های فروش، آخرین قیمت ها را از این طریق به دست آورید.

خرید خاویار با بهترین کیفیت

خرید خاویار با بهترین کیفیت

خرید خاویار با بهترین کیفیت را می توانید از طریق فروشگاه های آنلاینی انجام دهید که به صورت تخصصی به بسته بندی و عرضه این محصول اقدام کرده اند. خاویار ارزان قیمت را هم می توانید در همین فروشگاه ها بیابید. قیمت خاویار عرضه شده در این فروشگاه ها، به صورت روزانه می باشد. همین امر می تواند به خریداران عمده کمک کند تا قبل از خرید و جهت پیش بینی نوسانات بازار، آخرین قیمت ها را از این طریق مشاهده کنند.

باکیفیت ترین انواع این محصول را همچنین می توانید از صادرکننده خاویار بخواهید. صادر کنندگان این حوزه، برای آنکه در بازار رقابتی امروز ماندگار باشند، تمام تلاش خود را برای عرضه محصولی با کیفیت بالا به مشتریان خارجی انجام می دهند.

از این رو کیفیت خاویاری که توسط این افراد عرضه می شود، بسیار بالاست و شما می توانید با خیالی آسوده و مطمئن از اصل بودن محصول، آن را سفارش داده و خریداری نمایید.

پخش خاویار بانازلترین قیمت

پخش خاویار بانازلترین قیمت

پخش خاویار با نازل ترین قیمت ها توسط فروشندگانی صورت می گیرد که به صورت حرفه ای در این حوزه مشغول فعالیت هستند. آن ها علاوه بر عرضه بهترین نوع خاویار تولید شده در کشور به صورت مستقیم به خریداران، از طریق فروش غیرحضوری نیز مشتریان داخلی و خارجی را جذب می کنند. خاویار ارزشمندترین ماده غذایی است که از یک نوع خاویار ماده حاصل می شود.

می توانید برای خرید خاویار با نازل ترین قیمت ها سری به اینترنت بزنید. با یک جستجو می توانید شرکت های پخش کننده زیادی را مشاهده کنید که انواع خاویار را در بسته هایی با وزن های متفاوت به مشتریان عرضه می کنند.

نماینده فروش خاویار در زاهدان

نماینده فروش خاویار در زاهدان

نماینده فروش خاویار در زاهدان را می توانید به راحتی پیدا کنید. بازار زاهدان در زمینه فروش خاویار بسیار فعال است. بسیاری از تولید کنندگان و صادر کنندگان از طریق این بازار، محصولات خود را به بازارهای کشورهای دیگر صادر می کنند. بندر چابهار بهترین و به صرفه ترین راه صادرات برای عرضه خاویار ایرانی به بازار کشورهای آسیایی می باشد. می توانید با نمایندگی های فروش به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

البته امکان سفارش خاویار به صورت غیرحضوری و از طریق وب سایت های این مراکز نیز امکان پذیر است. خریداران می توانند از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل و دیگر راه های ارتباطی، خرید خاویار را به صورت آنلاین ثبت سفارش کنند.

رتبه ایران در تولید خاویار

رتبه ایران در تولید خاویار

رتبه ایران در تولید خاویار بر هیچ کس پوشیده نیست. خاویار ایرانی به عنوان باکیفیت ترین نوع خاویار در جهان شناخته می شود و سواحل خزر به عنوان زیستگاه اصلی ماهی خاویار محسوب می شود. برداشت خاویار در سال های اخیر روند کاهشی داشته است با این حال هنوز هم ایران به عنوان صادر کننده اصلی این ماده شناخته می شود. مهم ترین علل کاهش تولید خاویار را می توان در موارد زیر عنوان نمود.

  • صید بی رویه و کاهش زیستگاه های امن تخم گذاری
  • گسترش بهره برداری از نفت دریای خزر و افزایش آلودگی های زیست محیطی
  • ورود سموم دفت آفات و پساب شهری به دریاچه خزر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا