[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

فروش و صادرات خاویار درجه یک به اروپا

فروش و صادرات خاویار به اروپا انجام می گیرد. صادرات انواع خاویار در بسته بندی های مختلف و تخم خاویار به کشور های دیگر جهان به ویژه آلمان و انگلیس صورت می گیرد. با صادرات این محصولات ایران و مناطق پروش خاویار نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند.فروش و صادرات خاویار درجه یک به اروپا

لیست قیمت خاویار ایران در بازار اروپا

لیست قیمت خاویار ایران در بازار اروپالیست قیمت خاوریار ایران در بازار اروپا با بازار کشور های دیگر از جمله آلمان متفاوت است. بدلیل اینکه نحوه صادرات محصولات تولیدی در ایران به کشور های متفاوت فرق می کند، قیمت آن کالا هم در هر جا متفاوت از بقیه مکان ها می باشد. انواع خاویار ایرانی ( نظیر خاویار دریای خزر، خاویار طلایی، خاویار سیاه و … ) در کشور های دیگر به ویژه در بازارهای اروپا طبق قوانین خاصی از دو کشور مبادله کننده، به فروش می رسد.فروش خاویار با توجه به نوع خاویار در بازار های فروش، قیمت های مختلفی دارد.

مناطق اصلی صید خاویار در ایران

مناطق اصلی صید خاویار در ایرانمهم ترین منطقه اصلی صید خاویار در ایران در دریای خزر (از جمله استان گیلان) می باشد. علاوه بر دریای خزر، مناطق دیگر ایران (استان بوشهر، مرکزی، هرمزگان، تهران، سیستان و بلوچستان، لرستان، اردبیل، زنجان، سمنان، آذربایجان شرقی و غربی در پرورش و صید ماهی خاویار فعالیت چشم گیر دارند.

این مناطق در زمینه پرورش و صادرات ماهی خاویار به سایر کشور های جهان نقش بسیار مهمی دارند. با صادرات محصولات ماهی خاویار این مناطق به کشور های دیگر، نقش چشمگیری در رونق ثروت ملی کشور دارد.

روش های نگهداری از خاویار درجه یک

روش های نگهداری از خاویار درجه یک روش نگهداری از خاویار درجه یک اینست که آن را در شرایط و محیط کاملا سرد قرار بگیرد. خاویار را در بسته بندی های بسیار کوچک بفروش می رسد. برای خرید خاویار باید این بسته های کوچک را خریدرای کرد و درمحیط خنک قرار بگیرد ولی مانع از یخ زدگی آن شویم. هنگام استفاده از هر بسته، تمامی آن را مصرف کنیم چراکه در صورت باز ماندن بسته ماهی خاویار خراب می شود.

هنگام خرید خاویار باید به این نکته توجه کنیم که خرید خاویار از ماهی فروشی قابل اعتماد باشد.

پرفروش ترین خاویار در کشور

پرفروش ترین خاویار در کشورپرفروش ترین خاویار در کشور، ازمیان خاویارهای تولید شده می توان به فیل ماهی یا بلوگا اشاره کرد، که در دریای خزر زندگی می کنند. فیل ماهی یکی از انواع ماهی های پرفروش، باکیفیت و مناسب می باشد و بعنوان بزرگترین ماهی درون آب های ایران به حساب می آید. این نوع ماهی خاویار فقط در استان گیلان پرورش می یابد.انواع دیگر خاویار (ماهیان خاویاری، تاس ماهی روس، تاس ماهی ایران، دراکول و ماهی خاویار شیپ ) در سایر مناطق ایران و دریای خزر پرروش می یابد.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا