[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

انواع خاویار صادراتی ایران به کشور های شرق آسیایی

برخی از ماهیان خوراکی علاوه بر اینکه گوشتشان قابل مصرف می باشد؛ بلکه دارای تخم های خوراکی به نام خاویار نیز می باشند. خاویار تنها در برخی از ماهیان، بخصوص ماهیان ماده وجود داشته و یکی از لذیذ ترین و مقوی ترین خوراکی ها در سطح جهان به شمار می رود. البته با وجود ارزش و قیمت بسیار بالای خاویار، از این محصول عمدتاً برای صادرات بهره برده و سودهای کلانی را عاید تاجران نموده است. قابل ذکر است که انواع خاویار صادراتی ایران که بسیار گوشتی و پر حجم هستند؛ به کشورهای شرق آسیایی صادر شده و ارزش بالایی را از این حیث پیدا کرده اند.

انواع خاویار صادراتی ایران به کشور های شرق آسیایی

موارد مصرف خاویار صادراتی

موارد مصرف خاویار صادراتیخاویار قسمتی در بدن برخی ماهیان است که قابلیت خوراکی داشته و طعم و مزه ای خاص و صد البته دلچسب را به همراه می آورد.

شایان توجه است که خاویار در برخی از ماهیان خاص وجود داشته که آن ها را در گزینه های زیر نام برده ایم:

  1. ماهی ازونبرون
  2. ماهی شیب
  3. فیل ماهی
  4. تاس ماهی روسی

جالب است بدانید که خاویار به عنوان تخم خوراکی ماهی شناخته شده است و موارد مصرف خاویار بسیار زیاد است.

فروشنده انواع خاویار صادراتی ایران

فروشنده انواع خاویار صادراتی ایرانانواع خاویار ایرانی را بر حسب اینکه در کدام یک از ماهی های آبزی وجود دارند؛ در قسمت های قبل نام بردیم که هر یک ارزش فراوانی را چه در جایگاه فروش و چه در جایگاه مصرف به خود تخصیص داده اند.
اما اگر بخواهیم به انواع این محصول از نظر رنگبندی اشاره کنیم که می توان چنین تقسیم بندی ای را برای آن انجام داد:

  1. خاویار سیاه
  2. خاویار نارنجی
  3. خاویار قرمز

هر یک از نمونه های نامبرده که به عنوان انواع خاویار صادراتی ایران شناخته شده اند و جایگاه خاویار ایران در بین بازارهای جهانی را می توان بسیار ممتاز عنوان کرد؛ قابل تشخیص با استفاده از این روش ها که بیانگر خاویار اصل می باشند؛ هستند:

  • خاویارهای اصل، فاقد طراحی های بچگانه یا شلوغ با متون روسی یا ترکی می باشند.
  • کیفیت دانه های خاویار اصل به خوبی مشهود بوده و می توان آن را از دانه های غیر اصل خاویار تشخیص داد.

با همه این تفاسیر اگر تصمیم به خرید هر یک از خاویارهای متنوع ایرانی که طعم و کیفیتشان موجب معروفیت آن ها در کل دنیا شده است دارید؛ می توانید از برترین و مجرب ترین فروشندگان خاویار کمک بگیرید.

بازار خرید و فروش خاویار صادراتی درجه یک

بازار خرید و فروش خاویار صادراتی درجه یکخاویار های متعلق به کشور ما، بیش از اینکه در جایگاه خوبی از خرید و فروش داخلی قرار گرفته باشند؛ در بازارهای صادراتی است که اهمیت فراوانی را پیدا کرده اند.
اکنون از این محصولات به عنوان مهم ترین و پردرآمد ترین محصولان صادراتی غیرنفتی یاد شده که توانسته اند سود کلانی را متوجه صادرکنندگان و تاجران نمایند.
شاید بهتر باشد شما را با برخی از خواص موجود در این خاویارها آشنا نماییم که مطمئناً انگیزه شما را هم برای خرید دوچندان خواهد کرد:

  • مصرف خاویار به تقویت ماهیچه های بدن منجر خواهد شد.
  • افسردگی را به طور کلی از بین خواهد برد.
  • فشار خون بالا را کاهش داده و به تعدیل آن می انجامد.
  • آنتی آکسیدان های لازم بدن را به خوبی تامین می سازد.
  • برای انواع ویروس های بیماری زا، به عنوان دشمنی سرسخت ظاهر شده است.
  • درمان استرس را در پی خواهد داشت.
  • همچنین سردردهای شدید مانند میگرن را نابود می سازد.

با وجود آگاهی از این خواص، اگر مصر بر سفارش خاویار صادراتی درجه یک هستید؛ می توانید با مراجعه به بازارهای تخصصی خرید و فروش خاویار، تقاضای خرید این محصول را نمایید.

عرضه مستقیم خاویار صادراتی به سراسر کشور

عرضه مستقیم خاویار صادراتی به سراسر کشورخاویارهای صادراتی ایران آنقدر خوشمزه و مقوی اند که با یکبار چشیدن و امتحان کردن آن ها، همه افراد عاشقشان خواهند شد.
حیف که قیمت این محصول کمی بالاست؛ وگرنه اگر مساله قیمت نبود که خاویار نیز تبدیل به یکی از مواد غذایی ثابت در سبد مصرفی ایرانیان می شد.
اما می خواهیم راهی را نام ببریم که به موجب آن خریداران عمده می توانند از این محصول با تخفیفاتی بسیار مناسب بهره مند شوند.

مانند مراکز عرضه مستقیم خاویار که به ارسال این محصول به سراسر کشور پرداخته و شرایط خرید بهینه ای را برای تک تک خریداران رقم زده اند.
از جمله این مراکز، مرکز مورد نظر است که به کمک آن می توانید خاویارهای صادراتی را با قیمتی کمتر از بازار واقعی تهیه نمایید که آن هم برخاسته از شرایط عرضه بدون واسطه این محصول می باشد.

بهترین برند خاویار صادراتی در بازار

بهترین برند خاویار صادراتی در بازاردر معرفی یکی از بهترین خاویارهای صادراتی ایران که هم در بازار داخلی و هم در بازارهای خارجی با موجی از استقبال مواجه شده است؛ می توان خاویار بلوگا را نام برد.
این خاویار از ماهی فیل استخراج گشته و با ارزش ترین خاویارهای موجود به شمار می رود.

قابل ذکر است که ماهی فیل از سنی در حدود صد سال برخوردار بوده و ۱۶ سال زمان می برد تا خاویار در آن تشکیل شده یا باردار گردد.
همین موضوع نشان از ارزش و اهمیت والای این محصول دارد.

قابل ذکر است که این خاویار، در درجه بندی های مختلفی ارائه شده است که از بهترین آن می توان به خاویار بلوگا درجه یک اشاره کرد که مرغوبیت و مزه اش، نزد همه قابل تعریف و تحسین می باشد.

فروش خاویار به قیمت تولید

فروش خاویار به قیمت تولیدخاویار با قیمتی گزاف در بازارهای فروش به معرض نمایش گذاشته شده است که این موضوع، عده ای از خریداران را از خرید آن منصرف کرده است.
شاید نرخ مصوب خاویار در بازار کمی بالا باشد؛ اما راهکاری وجود دارد که به کمک آن می توان از این ماهی با نرخی بسیار خوب بهره مند گشت.
اگر برای خرید خاویار به سراغ مراکز فروشی بروید که آن را به قیمت تولید عرضه می نمایند؛ آن وقت احتمال سود شما از خرید نسبت به بازارهای واقعی که قیمت غیر مستقیم آن را به همه اعلام می کنند؛ حدود دوبرابر خواهد بود که به نظر موقعیتی عالی است.
مانند این مرکز که دقیقاً چنین شرایطی را در اختیار شما خریداران محترم قرار خواهد داد.

معتبر ترین توزیع کننده خاویار در ایران

معتبر ترین توزیع کننده خاویار در ایرانیکی از معتبرترین شرکت های توزیع کننده خاویار که توانسته رتبه ای تک رقمی را از بین سایر مراکز توزیع کننده از آن خود نماید و تا به کنون، خدمات فروش وسیعی را از این محصول خدمت همه مشتریان به انجام برساند؛ این شرکت می باشد.
شرکت فوق در قالب بزرگترین شرکت صادراتی و همینطور شرکت وارداتی خاویار عمل کرده و خرید و فروش های وسیعی از این محصول را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.
با نگاهی به خاویارهای اعلای آن، متوجه تفاوت بارز این شرکت با تمامی شرکت های وارداتی و صادراتی خاویار شده و می توانید سفارش های عمده خود از این محصول را به دست کارشناسان فروش متخصص آن بسپارید.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا