[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

بازار خرید و فروش خاویار صادراتی

خاویار صادراتی ایران نوعی کالای استراتژیک و مهم اقتصادی برای آن به شمار می رود که ضمن ارزش اقتصادی بالا دارای اعتبار جهانی است. بیش از نود درصد خاویار مورد استفاده در جهان از سواحل دریای خزر و به ویژه ناحیه بندر ترکمن به دست می آید. ماهیان خاویاری از گونه ای ماهی به نام تاس ماهی هستند که خود به چندین گونه دیگر تقسیم می شوند. مثلا فیل ماهی نوعی ماهی خاویاری است که خاویار به دست آمده از آن از کیفیت و طعم خوبی برخوردار است. این ماهی می تواند تا ۸۰ سال عمر کند و وزنی در حدود یک و نیم تن داشته باشد. 

بازار خرید و فروش خاویار صادراتی

قیمت خاویار صادراتی در بازار مشهد

قیمت خاویار صادراتی در بازار مشهداستورژن نام دیگری است که بر ماهیان خاوری نام نهاده اند که متعلق به خانواده تاس ماهیان می باشند. خاویار در واقع نوعی خوراکی لوکس و گران قیمت می باشد که به همین دلیل در بازار مشهد و بازار سایر شهر ها قیمت بالایی را به خود اختصاص می دهد.

موارد مصرف خاویار بیشتر در وعده صبحانه است و توصیه می شود که به صورت خام مصرف شود تا ارزش غذایی آن از بین نرود. تعداد ماهیان خاوری در جهان ۲۷ گونه و زیر گونه هستند که از این تعداد ۶ گونه متعلق به ایران می باشد. 

تولید خاویار صادراتی با قیمت مصوب و ثابت توسط تولید کنندگان داخلی صورت گرفته و این محصول مهم به کشور های مختلفی همچون:

  • کشور های حوزه خلیج فارش
  • آمریکا
  • کشور های اروپائی 
  • کانادا

صادر می شود و این مناطق پر مصرف ترین کشور هایی هستند که از خاویار ایران استفاده می کنند.

فروش خاویار صادراتی با بهترین کیفیت و قیمت

فروش خاویار صادراتی با بهترین کیفیت و قیمتخاویار که به مروارید سیاه نیز لقب گرفته است در رنگ هایی مانند:

  • طلایی
  • سرخ
  • سیاه

تولید شده و به طور معمول قیمت فروش خاویار سیاه رنگ از دیگر انواع آن بیشتر است. فیل ماهی یکی از انواع ماهیان خاوریاری در ایران می باشد که بزرگترین ماهی موجود در دریای خزر نیز به شمار می آید 

بلوگا که نام خاویار معروفی است و طرفداران بسیاری دارد از این نوع ماهی به دست می آید. رنگ بلوگا قهوه ای روشن بوده و قطر زیادی دارد. دانه های خاویار در صورت که قطر سه میلی متر داشته باشند به آنها امپریال و با قطر ۲/۵ تا ۳ میلیمتر بلوگا نامیده می شوند. 

از این رو بهترین خاویار تولید ایران با بهترین کیفیت و قیمت مناسب پس از فرآوری در بازار های داخلی و خارجی به فروش می رسد. اگر چه که خاویار دارای مشتریان داخلی می باشد، اما بخش قابل توجهی از آن به کشور های دیگر صادر می شود. 

نماینده فروش خاویار صادراتی در جنوب کشور

نماینده فروش خاویار صادراتی در جنوب کشورطبق مطالبی که در قبل به آن اشاره شد، بلوگا نام نوعی خاویار است که از فیل ماهی به دست آمده و دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. از مشخصات این نوع خاویار عبارت است از:

  • عطر عالی
  • طعم دلچسب و جادویی
  • ظاهر زیبا
  • دانه های بزرگ و شفاف

این نوع خاویار جزء کمیاب ترین نوع خاویار می باشد و به دلیل خصوصیات ذکر شده دارای متقاضیان زیادی در سراسر جهان می باشد. 

تولید کنندگان خاویار از طریق نمایندگی های فروش این کالا را آماده و بسته بندی نموده و توسط بنادر واقع در جنوب کشور و از راه های آبی یا هوایی به صادرات آن می پردازند. 

بازار خاویار صادراتی در سراسر کشور

بازار خاویار صادراتی در سراسر کشورقره برون نام یکی دیگر از ماهیان خاویاری است که به دماغ سیاه نیز مشهور است. این ماهی نیز متعلق به راسته تاس ماهیان بوده و بومی ایران است و به همین دلیل به ماهی خاویاری نیز شهرت دارد. 

مرکز خرید خاویار نوعی بازار خرید و واحد فروش خاویار می باشد که دریافت کننده سفارش خاویار صادراتی ایران از سراسر جهان و همچنین بازار داخل کشور است. 

در مجموع می توان گفت خاویار نوعی خوراکی با خاصیت می باشد که نه تنها در داخل استفاده و مصرف دارد، بلکه به دلیل تقاضای بازار های خارجی بخش عمده ای از خاویار تولید داخل به کشور های واقع در دیگر نقاط جهان صادر می شود. 

شرکت وارداتی خاویار در تهران

شرکت وارداتی خاویار در تهرانیکی از نکات مهم در مورد خاویار آن است که از بسته بندی های مناسب آن که دارای کد بهداشتی بوده و همچنین مجوز اداره دامپزشکی را دارند، خرید انجام شود. 

شرکت های وارداتی خاویار در تهران در این زمینه تمام دقت خود را مبذول داشته و تنها به صادرات خاویاری می پردازند که پس از کنترل کیفی و بررسی دقیق مجوز صادرات را کسب نموده اند.

این شرکت ها در زمینه های مختلف به فروش در بازار های بین المللی پرداخته و به متقاضیان آن که بخش قابل توجهی از خاویار تولیدی در ایران را خریداری می کنند این کالا را تحویل می دهند. 

بازرگانی خاویار درجه یک صادراتی

بازرگانی خاویار درجه یک صادراتیسفارش خاویار ایران به واحد ها و شرکت های بازرگانی واقع شده در کشور تحویل داده می شود. این شرکت ها عمدتا در شهر های بزرگی مانند تهران واقع شده اند و امر خرید و فروش و ارسال خاویار را به کشور های متقاضی بر عهده دارند.

شرکت های بازرگانی همچنین دارای واحد بازاریابی و فروش نیز می باشند که هدف آنها یافتن بازار های جدید در دیگر کشور های می باشد. 

این واحد ها دارای نمایندگی های فروشی در سایر نقاط جهان برای عرضه بهترین نوع از خاویار می باشند. 

فروشگاه اینترنتی خاویار با مدل های مختلف

فروشگاه اینترنتی خاویار با مدل های مختلفیکی از راه های خرید خاویار فروشگاه های اینترنتی می باشند. انواعی از خاویار با مدل های مختلف و بسته بندی های متنوع و اوزان گوناگون توسط شرکت های تولید کننده و از طرق مختلف مانند اینترنت به فروش می رسد.

در صورت مراجعه به اینترنت می توان مطالب بسیار مفیدی در این زمینه مانند طرز تهیه خاویار، انواع ماهیان خاویاری در ایران، مراکز تهیه خاویار صادراتی و همچنین قیمت این محصول به دست آورد. 

بنابراین با مراجعه به فروشگاه های آنلاین می توان راهی برای خرید خاویار با کیفیت و تولیدی شرکت های معتبر ایرانی یافت. 

تقریبا این محصول در بیشتر شهر های ایران از طریق نمایندگی های فروش یا مراکز عرضه آبزیان در اختیار متقاضیان قرار داده می شود. قسمت قابل توجهی نیز از خاویار بسته بندی شده از طریق بازار های فروش خارجی و نمایندگی های آن در کشور های دیگر مورد خرید و فروش قرار می گیرد. 

در اینترنت آمار های دقیقی را می توان در مورد:

  • میزان صادرات خاویار، کشور های خریدار و وارد کننده خاویار
  • وارد کننده خاویار ایرانی و همچنین ارزش مالی صادرات خاویار

وجود دارد که مطالعه آن برای علاقمندان خالی از فایده نیست.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا