[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

نمایندگی فروش خاویار در زاهدان

فروش خاویار در زاهدان و دیگر مراکز استان ها به صورت عرضه در نمایندگی ها و برخی فروشگاه های معتبر صورت می گیرد. چه عواملی موجب شده تا بازار داخلی برای تولیدکنندگان و فروشندگان این محصول، پرورنق تر از بازارهای جهانی باشد؟ بهترین نوع خاویار پرورشی ایران در کدام استان ها تولید می شود؟ با توجه به کدام ویژگی ها می توان نمونه های اصلی را از انواع خاویار تقلبی تشخیص داد؟

نمایندگی فروش خاویار در زاهدان

صادرات خاویار به قیمت مناسب

صادرات خاویار به قیمت مناسبخاویار یا همان تخم ماهیان استورژون به عنوان یک محصول لوکس به صورت محدود اما با حجم بسیار بالا در سراسر جهان خرید و فروش می شود. همانطور که می دانید دریای خزر بزرگترین زیستگاه انواع ماهیان خاویاری به شمار می رود که تولید انبوه خاویار در منطقه را به همراه داشته است.
بیش از ۹۳ درصد از کل ماهیان خاویاری جهان در دریای خزر زندگی می کنند. با این حال طی سالهای اخیر به علت حفاظت از گونه های مختلف صید این ماهی ها محدود و گاهاً ممنوع اعلام شده است.

در همین راستا مراکزی برای پرورش ماهیان خاوریاری و تولید خاویار با درجات کیفی مختلف در استان های کشور راه اندازی شده است. تهیه خاویار با هدف صادرات به قیمت مناسب از این مراکز تولید تنها از طریق مستقیم یا نمایندگان آنها در مناطق پرورشی امکان پذیر خواهد بود.

جدید ترین برند ارائه شده از خاویار

جدید ترین برند ارائه شده از خاویارخاویار تولیدی با برندهای مختلفی در بازار داخلی و خارجی عرضه می شود. حجم قابل توجه ای از عرضه این محصولات توسط شرکت شیلات صورت می گیرد. با این حال می توان اذعان داشت که خاویار رقم بلوگا، آسترا، سوروگا و خاویار بری جزء نمونه های پرطرفدار هستند که با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی قیمت و نرخ های متفاوتی دارند.
خاویار درجه یک استاندارد تولید شده در ایران ویژگی های منحصر به فرد کمی و کیفی دارد که وجه تمایز آنها نسبت به دیگر ارقام تولیدی می باشند. برخی از مهمترین این مزیت ها و ویژگی ها عبارتند از:

  • کیفیت دانه خاویار: نمونه های اصلی براق و لزج هستند. این در حالی است که ارقام تقلبی از پارافین تولید می شوند و به راحتی رنگ پس می دهند.
  • وجود زائده های اضافی روی دانه های خاویار: این ویژگی نشان از تقلبی بودن خاویار دارد.
  • نوع بسته بندی: ارقام استاندارد و درجه یک دارای بسته بندی های حرفه ای با درج تمام اطلاعات بهداشتی و کدهای تاییدی وزارت بهداشت هستند.
  • قیمت خرید خاویار: قیمت و نرخ این محصول نیز می تواند گویای کیفیت آن باشد. البته مراکز تهیه نیز خود تعیین کننده اصل یا تقلبی بودن انواع خاویار عرضه شده خواهند بود.

بورس خاویار در شمال کشور

بورس خاویار در شمال کشوراستان های مازندران، گیلان و گلستان سه مرکز بزرگ پرورش انواع ماهیان خاویاری در شمال و کشور به شمار می روند. معمولاً فعالیت شرکت ها و مراکز بازرگانی خاویار در این منطقه در سطح وسیعی قرار دارد.
از آنجایی که قیمت فروش انواع خاویار پرورشی در بازار داخل به مراتب گران تر از بازارهای خارجی است، معمولاً اغلب تولیدکنندگان ترجیح می دهند محصولات خود را به در داخل عرضه نمایند.

همین امر در کنار افزایش حجم تولید و تنوع بسته بندی و عرضه موجب شده تا بورس خاویار در شمال کشور با رقابت بالایی به کار خود ادامه دهد. امروزه بیش از ۹۰ واحد تولیدی در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند که نشان از افزایش تقاضا و عرضه آن در بازار داخل دارد.

بازار خاویار درجه یک صادراتی

بازار خاویار درجه یک صادراتییکی از انواع خاویار درجه یک صادراتی، خاویار فیل ماهی است. این ماهی بین ۱۴ تا ۱۷ سالگی بالغ می باشد و تنها هر دو تا سه سال یکبار تخم ریز می کند. خاویار به دست آمده از فیل ماهی به بلوگا شهرت دارد. قطر دانه های خاویار بلوگا معمولاً حدود سه سانتی متر است. به همین علت نیز جزء نمونه های گران قیمت تولیدی در سطح جهان شناخته شده می باشد.

عرضه کننده خاویار به خوبی با ارقام مختلف خاویار و درجه کیفی آنها آشنایی دارد و به راحتی می تواند در تعیین نرخ های فروش تاثیرگذار باشد. بنابراین کیفیت خاویار و هم چنین نوع آن تاثیر مهمی در قیمت و نرخ خاویار عرضه شده در بازار خواهد داشت.

فروش غیر حضوری خاویار در کشور

فروش غیر حضوری خاویار در کشورماهی اوزون برون یکی دیگر از ماهی های خاویاری دریای خزر است. خاویار به دست آمده از آن جزء کوچکترین نوع و در عین حال ارزانترین ارقام موجود در بازار به شمار می رود. به علت قیمت مناسب معمولاً تقاضا برای خرید این نوع خاویار در بازار داخلی در سطح بالایی قرار دارد.

شرکت های پخش و توزیع انواع خاویار، به صورت غیر حضوری و از طریق سایت های آنلاین نیز تولیدات ماهی های پرورشی خاویاری را در اختیار خریداران و حتی مراکز صادراتی قرار می دهند. توجه کنید که این روش مزایایی مانند کاهش قیمت ها و اطمینان از کیفیت محصول را به همراه خواهد داشت.

سفارش خاویار به صورت عمده

سفارش خاویار به صورت عمدهبرای خرید عمده انواع خاویار روش های مختلفی وجود دارد. عقد قرارداد با ضمانت خرید خاویار از شرکت شیلات یکی از راهکارهای موجود است. این روش اغلب برای شرکت های صادرکننده و فعال در این صنعت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
توجه کنید که به علت قیمت بالای خاویار معمولاً خرید عمده و سفارش با بسته بندی های مخصوص تحت شرایط خاصی صورت می گیرد که آشنایی با آن از طریق مشاوران و نمایندگان فروش امکان پذیر است.
از سوی دیگر مراکز و شرکت وارداتی خاویار نیز باید با قوانین وارداتی و هم چنین استانداردهای موجود در بازار آشنایی کامل داشته باشد. هر چند به علت افزایش سطح تولیدات در داخل، واردات انواع خاویار به کشور در سطح پایینی قرار دارد.

معتبر ترین تامین کننده خاویار در ایران

معتبر ترین تامین کننده خاویار در ایرانهمانطور که اشاره شد کرانه های شرقی دریای خزر بزرگترین مراکز ذخایر خاویاری ایران هستند. البته طی سالهای اخیر مراکز پرورشی با سرمایه گذاری های بخش خصوصی راه اندازی شده اند که تاثیر مثبتی در افزایش تولید خاویار ایرانی داشته اند.
معتبر ترین تامین کننده این محصول مقوی و طبیعی، شرکت تعاونی مصرف شیلات ایران است که انواع خاویار را با قیمت تولید در اختیار خریداران عمده قرار می دهد. این شرکت به صورت آنلاین نیز در زمینه فروش خاویار بسته بندی به صورت عمده و تکی فعالیت دارد.
برای اطلاع از قیمت روز خاویار عمده و ارقام صادراتی می توانید از طریق این مراکز یا نمایندگی های فروش آنها در مراکز استان ها اقدام نمایید. استعلام نرخ روز و اطمینان از مراکز عرضه دو عامل مهم در کسب سهم نسبی بازار داخلی و خارجی و افزایش فروش و سودآوری در این صنعت هستند.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا