[elfsight_click_to_call id="1"]
ماهی خاویارماهی خاویار بلوگا

قیمت نهایی ماهی خاویار بلوگا

ماهی خاویار بلوگا یکی از ماهیانی است که در دریای خزر زندگی می کند و خاویار به دست آمده از آن، با ارزش ترین خاویاری است که در تمام دنیا تولید می شود و به مروارید سیاه شهرت دارد.

دریای خزر یکی از مهم ترین مراکز صید خاویار در دنیاست و به علت این که دریای خزر دارای اوضاع مناسب و شرایط زندگی خوبی برای ماهیان خاویار است، آن ها این دریا را برای زندگی انتخاب کرده اند و این موضوع باعث شده است که کشورمان ایران، بزرگ ترین تولید کننده و همچنین صادرکننده خاویار در سراسر جهان باشد و از شهرت جهانی برخوردار شود.

ماهی خاویار بلوگا

عرضه مرغوب ترین ماهی خاویار بلوگا

با کیفیت ترین و مرغوب ترین ماهی خاویار که بلوگا نام دارد، خاویارهای باارزشی تولید می کند که دیدگان را به خود خیره می نماید و شما می توانید این خاویار با ارزش را از سایت ما تهیه نمایید.
بلوگا نام دیگر فیل ماهی است که در دریای خزر زندگی می کند و بیش از ۱۰۰ سال عمر می کند، اما برای این که پس از تولد، این ماهی به مرحله ی باروری و تولید خاویار برسد حدود ۱۲ سال طول می کشد.

 ماهی خاویار بلوگا

فروش شگفت انگیز ماهی خاویار بلوگا

خاویاری که از ماهی بلوگا به دست می آید از نظر قطر دانه ها بسیار درشت است، رنگ آن سیاه است و معمولاً هنگامی که آن را از شکم ماهی خارج می کنند به این موضوع دقت می کنند که دانه های آن سالم بیرون بیایند و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود.
شما می توانید این دانه های شگفت انگیز را در بسته بندی های زیبا از طریق سایت ما دریافت نمایید و از آن لذت ببرید.

 ماهی خاویار بلوگا

ارائه کننده مستقیم ماهی خاویار بلوگا

سایت اینترنتی ما مدت هاست که با ارائه و فروش با کیفیت ترین ماهی خاویار بلوگا به فعالیت مشغول است و در این زمینه به موفقیت های بی شماری رسیده است.

و اما ترکیباتی که در خاویار وجود دارد:

  • مواد معدنی
  • پروتئین
  • چربی
  • انواع ویتامین ها

در میان مردم این گونه رسم است که اگر به کسی خاویار هدیه دادند، به این معنی ست که مهمان دارای احترام بسیار زیادی است و اگر برای پذیرایی از مهمان از خاویار استفاده کنند نشان دهنده ی احترام قائل شدن برای اوست.
خاویار به عنوان اشرافی ترین و با ارزش ترین غذایی است که در دنیا وجود دارد و بعضی از انسان ها آن را به عنوان یک صبحانه مقوی استفاده می کنند.
برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت خاویار تا به این لحظه با کارشناسان ما تماس بگیرید.
دوستان ما آماده راهنمایی و دادن قیمت های جدید به شما عزیزان هستند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا