[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

خرید عمده خاویار مازندران

خاویار مازندران چیست؟ مازندارن مهد تولید پرورش ماهیان خاویاری با مرغوبیت و کیفیت فراوان است، شما می توانید با خرید عمده، خاویار مازندارن را با قیمت مناسب تری تهیه کنید. استان مازندارن موفق شده با بازآفرینی و پرورش ماهیان خاویاری و احیای مرواید سیاه بتواند در تولید و پرورش ماهایان خاویاری در سطح کشور رتبه نخست را کسب کند.

بزرگترین مرکز پرورش ماهیان خاویاری خاورمیانه در مازندران

خاویار مازندران

این استان با دارا بودن ۳۳۸ کیلومتر از سواحل دریایی خزر ، یکی از استان های سرآمد در تولید خاویار است و با ممنوعیت صید ماهیان خاویاری در دریای خزر این استان موفق شده است که بزرگترین مزرعه پرورش ماهیان خاویاری خاورمیانه را تاسیس کند و امروزه بتواند در تولید خاویار در سطح دنیا سرآمد باشد.

ماهیان خاویار دریای خزر یک برند جهانی هستند برای همین تلاش شده تا با استفاده از فناوری روز دنیا بهترین ماهیان خاویاری را در مزرعه تولید ماهیان خاویاری مازندان پرورش دهیم.

استان مازندران با تولید بهترین و مرغوب ترین خاویار در بازارهای جهانی از شهرت خوبی برخوردار است و این محصول ایرانی در حال حاضر به کشورها اروپایی مختلف صادر می شود از جمله :

  • آلمان
  • فرانسه
  • ایتالیا
  • کانادا

مازندران پرورش دهنده بهترین نوع ماهیان خاویاری

استان مازنداران با داشتن ۱۸ مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در این حوزه بسیار سرآمد بوده است و بیشترین تولید خاویار مربوط به این استان است و در حال حاضر مرغوب ترین ماهیان خاویار از جمله فیل ماهی یا بلوگا که مرغوب ترین نوع خاویار جهان از این ماهی بدست می آید، اوزون برون و تاس ماهی در مزارع پرورش ماهی مازندران تولید می شود.

خرید عمده خاویار مازندران از سایت آنلاین

خاویار مازندران

از آنجایی که خاویار مازندران سرشار از مواد مغذی و یک غذای انرژی زاست از طرفداران خاص خودش برخوردار است، در این میان عده ای که به دنبال سودجوی هستند تلاش دارند تا با ارائه محصولی مشابه خاویار به قیمت

پایین که به آن خاویار مصنوعی گفته می شود، بازار این محصول را تحت شعاع قرار دهند، اما باید در موقع خرید علاوه بر قیمت به برند و شرکت تولید کننده خاویار توجه کنید تا مطمئن باشید که یک کالای درجه یک و کیفیت بالا را تهیه می کنید.

مازندارن یکی از مشهور ترین تولید کننده گان این الماس سیاه محسوب می شود که شهرتی جهانی دارد.

شما برای اینکه بتوانید خاویار اصل با مرغوبیت فراوان را تهیه کنید می توانید این محصول را به صورت عمده از سایت آنلاین ما خریداری کنید.

با مراجعه به این سایت و ارتباط با کارشناس فروش این محصول می توانید خیال آسوده از خریدی که انجام می دهید داشته باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا