[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

خرید عمده خاویار ایرانی با قیمت روز بازار

خرید عمده خاویار ایرانی با قیمت روز بازار، خریدی رویایی است. با مازند خاویار خرید ویژه ای را تجربه خواهید کرد. امتحان کنید.

آیا می دانید چه عواملی بر قیمت نهایی خاویار تاثیر می گذارد؟

خرید عمده خاویار

قیمت تمام شده خاویار

قیمت نهایی خاویار به عوامل متعددی بستگی دارد. تولید خاویار پرورشی در حوضچه ها و مزرعه های آبی رونق زیادی گرفته است. کیفیت خاویار برای مشتری اهمیت زیادی دارد.

تولید کننده باید شرایط مناسبی برای تولید خاویار فراهم کند. باید از ماهیان خاویاری سالم استفاده کند. ماهیان خاویاری که بیمار باشند سایر ماهی ها را هم مبتلا می کنند.

بیماری ممکن است بر کیفیت خاویار آن ها تاثیر داشته باشد.

اگر تولید کننده ای بتواند هزینه های اولیه خود را کاهش دهد قیمت تمام شده خاویار هم کاهش می یابد.

فراهم کردن زیر ساخت پرورش ماهی بسیار هزینه بر است. به کار گیری کارشناسان فنی نیز هزینه هایی را تحمیل می کند. علاوه بر آن تولید کننده مجبور است از چند کارگر نیز استفاده کند. هزینه های خدماتی مانند آب و برق و گاز و … را نیز باید به لیست هزینه ها افزود.

هزینه های دیگر شامل مالیات، ضرر و زیان احتمالی، افزایش قیمت نهاده ها هم در نظر گرفته می شود. تمامی این هزینه ها بر قیمت نهایی خاویار تاثیر مستقیم دارد.

خرید عمده خاویار

خرید عمده خاویار

همیشه به این صورت بوده است که خرید عمده کالایی مقرون به صرفه تر از خرید جزیی آن است. خرید عمده خاویار نیز از این امر مستثنی نیست.

خاویار در بسته بندی های مختلف عرضه می شود. هر بسته بندی هم قیمت مختص به خود را دارد. بسته بندی ها با توجه به نیاز بازار انجام می شود. گاهی اوقات نیز طبق سفارش مشتری بسته بندی انجام می شود.

خاویار را می توان کیلویی هم خرید و فروش کرد. می توانید با تماس با مازند خاویار از خرید عمده خاویار نیز بهره مند شوید.

خرید عمده خاویار

صادرات خاویار ایرانی اصل

با وجودی که خاویار از گران بهاترین محصولات ایران است ولی در ایران طرفدار زیادی ندارد. شاید یکی از دلایل عدم استقبال مردم کشورمان از خاویار، قیمت بالای آن باشد. ولی برخی کشورهای دنیا مشتری پروپا قرص خاویار ایرانی هستند.

هر ساله صادرات زیادی به کشور روسیه انجام می شود. این در حالی است که روسیه یکی از تولید کننده های بزرگ خاویار است.

کیفیت و مرغوبیت خاویار ایرانی در هیچ کجای جهان پیدا نمی شود.

بنابراین می توان با همت مسئولین دولتی و تولید کنندگان، صادرات خاویار را افزایش داد. صادرات خاویار می تواند جایگزین مناسبی برای صادرات نفت خام باشد. مسئولین باید از رونق تولید در بخش شیلات و به خصوص خاویار حمایت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا