[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

خرید خاویار ناب ایرانی به صورت آنلاین

خرید خاویار آنلاین ازساده ترین خریدها یی است که امروزه رواج دارد. در خرید آنلاین خاویار  مشتریان و مصرف کنندگان می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه، در منزل کالای خود راتحویل بگیرند. در خرید آنلاین قیمت ها ارزان تر و کیفیت محصول بیشتر است. در حال حاضر فروشگاه ها و تولیدی های زیادی در سراسر کشور خرید اینترنتی خاویار را انجام می دهند.
خرید خاویار ناب ایرانی به صورت آنلاین

بهترین برند خاویار ایرانی و خارجی

بهترین برند خاویار ایرانی و خارجیاز بهترین مارک خاویار خارجی و ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابید خاویار
  • خاویار ایران
  • خاویار کالچر
  • میراث خاویار
  • خاویار قروق تالش 
  • برند باهو خاور
  • برند مازند خاور
  • برند دریا خاور

    این برند ها از طریق نمایندگی های خود در در ساسر کشور به فروش می رسند. مشتریان و خریداران این محصول می توانند از طریق خرید آنلاین محصول خود را با کیفیت بالا خریداری کنند. البته باید توجه داشت که بهترین برند سال ۹۸، برند خاویار بلوکا است از فیل ماهی تولید می شود که این آبزی از کمیاب ترین وارزشمند ترین ماهی خاویاری است که خاویار آن از قیمت بالایی برخور دار است. 

عرضه خاویار با حمل و نقل استاندارد

عرضه خاویار با حمل و نقل استانداردامروزه در مقایسه با گذشته عرضه خاویار و حمل و نقل آن به صورت های استاندارد و مدرن انجام می شود. روش های حمل ونقل و ذخیره سازی مولدین خاویاری در مطلب زیر توضیح داده شده است.
در حمل و نقل به صورت مولدین بر حسب گونه ماهی ها و تسهیلات دسترسی به کارگاه به طور گروهی و فردی انجام می شود.
این روش به دو صورت انجام می شود قایق حوضچه ای و تانک محتوی آب
در روش قایق حوضچه ای، این قایق در بخش عقب خود سوراخ هایی برای ورود و خروج آب دارد که سطح آب را داخل آن ثابت نگه میدارد که این کار به دلیل جثه بزرگ ماهی ها و دوری راه انجام می شود.
تانک محتوی آب در اطاقک بارگیری کامیون ها جا سازی شده است که مجهز به وسایل  اکسیژن گیری و وسایل حفاظتی است تا مولدین را سالم به استخر ذخیره سازی برسانند.

در ذخیره سازی مولدین حوضچه های دریافت ماهی خاویاری به صورتی ساخته شده که انواع ماهیان خاویاری را با اندازه و وزن های متفاوت بتوان پذیرا بود. ظرفیت این حوض ها طوری است که دو قطعه فیل ماهی و ده قطعه تاس ماهی با شرایط متفاوت در آن جای می گیرد.

بازار خرید و فروش بهترین خاویار صادراتی

بازار خرید و فروش بهترین خاویار صادراتیخرید و فروش مستقیم انواع خاویار دریایی از شرکت هاس اصلی آن بهتر می باشد. خاویار اصل در بسته بندی های پلمپ شده شیلاتی ارائه می گردد، در صورتی که در هایپر مارکت ها و سوپر مارکت ها نیز ارائه می گردد که محصول این فروشگاه ها ممکن است از لحاظ تاریخ تازه نباشد و منجمد هستند.
نحوه صید و مصرف خاویار مهم است، قیمت هر خاویار نیز بر اساس کیفیت و رتبه ای که دارد فرق می کند که خرید آن از نمایندگی ها باعث می شود تا از قیمتش مطلع شوید.
مرکز های خرید و فروش خاویار در شهر های بزرگ کشور می باشد که انواع خاویار های ایرانی را با کیفیت ارگانیک و اصل توسط نمایندگی هایشان در دسترس مشتریان قرار می دهند.
مراکز تولید خاویار بعد از پرورش این محصولات آن را در اختیار بازار های ایرانی و خارجی قرار می دهند.
بازار های خرید و فروش بهترین خاویار صادراتی در تهران می باشد.

صادرات خاویار به نیجریه

صادرات خاویار به نیجریهصادرات خاویار ایران به دیگر کشور های جهان نیز می باشد که در بحث توسعه این نمونه ها به آفریقا و کشور نیجریه، مرکز رابید خاویار اولین مرکز ایرانی بوده است که اقدانات موثری را برای گسترش تجارت خاویار ایرانی انجام داده است. قیمت هر کیلو خاویار صادراتی بین ۸ تا ۱۲ میلیون تومان است که کشور های مستعد آفریقا مانند نیجریه، مصر، الجزایر، کنیا، مراکش، سنگال و … این محصولات را خریدار می کنند. 

نحوه مصرف خاویار به چه صورت می باشد؟

نحوه مصرف خاویار به چه صورت می باشد؟لوکس ترین صبحانه جهان خاویار می باشد که طرفداران زیادی آن را به صورت خام یا همراه زرده تخم مرغ با پیاز مصرف می کنند. البته می توان از آن به عنوان چاشنی غذا، پیش غذا و یا مخلوط با غذا های دیگر استفاده کرد  که بعضی از مصرف کنندگات آن را سرد و با یک قاشق کوچک بدون نان میل مکنند. به علت تاثیراتی که بر روی طعم آن ایجاد می شود نباید به خاویار ادویه اضافه کرد.
میزان مصرف معمولی این محصول بین ۱۵ تا ۳۰ گرم ، معادل یکی دو قاشق غذا خوری برای هر فرد است. با توجهبه اینکه خاویار زود فاسد می شود در گذشته به آن نمک افزوده می شد اما امروزه با پیشرفت در نگه داری مواد غذایی، از روش های دیگری مثل منجمد کردن و افزودن برخی نگه دارنده ها استفاده می شود که باعث می شود خاویار های کم نمک تولید شود.
از انواع غذاهایی که با خاویار می توان درست کرد:

  1. انواع خوراک ها مانن بلینی
  2. انواع سوپ ها مانن سوپ نخود فرنگی و سیر با خاویار
  3. تهیه صبحانه با خاویار و نان تست
  4. اسپاگتی لیمویی با خاویار
  5. انواع پیش غذا ها و سالاد ها و …

    کارشناسان بر این عقیده اند که مصرف خاویار برای کودکان باعث رشد بهتر و سلامت کودک می شود زیرا این ماده غذایی سرشار از مواد معدنی و انواع ویتامین ها است.

بورس ماهی و خاویار ایران

بورس ماهی و خاویار ایراناستان مازندران در تولید و پرورش ماهی و خاویار، رتبه نخست و بهترین بورس کشور را دارد. بزرگ ترین دریاچه جهان دریای خزر است که پنج گونه از ماهیان خاویاری و کمیاب که در حال انقراض می باشند را در خود جای داده است. به علت رعایت نکردن قوانین صید و انقراض ماهیان خاویاری، صید در این دریا ممنوع شده است که با توجه به این ممنوعیت مدیریت شیلات کشور تصمیم گرفت تا این نوع ماهی را در مزارع آبی پرورش دهند تا بازار و بورس پر سود خاویار ایران همچنان پا برجا بماند.

مازندران رتبه نخست در پرورش ماهیان خاویاری را در کشور به خود اختصاص داده و بزرگ ترین مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در خاورمیانه را داراست. از فایده های ایجاد و تشکیل مزارع پرورش ماهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اشتغال زایی بالا
  • ارز آوری و سود بیشتر
  • کاهش فشار صید بر ذخایر دریایی
  • تولید گوشت و استحال خاویار با توجه به تقاضای بازار های داخلی و خارجی
  • حفظ نام و جایگاه ایران به عنوان مهم ترین تولید کننده خاویار در جهان

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا