[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

مرکز فروش عمده خاویار اصل در بازار

فروش عمده خاویار اصل ، در بسته بندی های پلمپ شده همراه با نخی به دور آن حاوی علامت یا برند شرکت صورت می گیرد. بر روی بسته بندی های خاویار اصل، کد بهره برداری و دامپزشکی و بارکد به چشم می خورد.

هر یک از شرکت های تولید کننده خاویار اصل دارای شعب نمایندگی در اکثر شهرهای ایران هستند. آدرس نمایندگی های مجاز در سایت شرکت ها درج شده است.

ویژگی های کیفی خاویار اصل

فروش عمده خاویار اصل

بهترین نوع خاویار در جهان، خاویار بلوگا نام دارد که از نظر کیفی و ارزش غذایی نسبت به دیگر انواع خاویار برتری دارد.

خاویار اصل دارای شکل کروی و رنگ خاکستری است. خاویار اصل دارای دانه های ریز و درشت می باشد که قابلیت درجه بندی نیز دارد.

خاویار اصل بسته بندی شده در ایران دارای پروانه بهداشت است و از نظر کیفی و ظاهری هیچ گونه روغن از خود پس نمی دهد.

برای شناخت خاویار اصل کافی است تا از شرکت های معتبر مشاوره بگیرید، چراکه این شرکت ها بهترین نوع خاویار اصل را روانه بازار می کنند.

انواع خاویار اصل در بازار ایران

در سال های اخیر، خاویار ایران با بسته بندی های شکیل و بهداشتی همراه با کد دامپزشکی و شیلات و مجوزهای لازم به کشورهای دیگر صادر می گردد.

خاویار ایران در دنیا بهترین است، و در بین بازارهای بین المللی جایگاه ویژه ای برای خود دست و پا کرده است.

در دریای خزر که یکی از اصلی ترین منابع و محل زندگی ماهیان خاویاری در کل جهان محسوب می شود، ۵ گونه ماهیان خاویاری یافت می گردد:

  • خاویار امپریال
  • خاویار بلوگا
  • خاویار سوروگا
  • خاویار بری
  • خاویار آسترا

خاویار امپریال و خاویار بلوگا، هر دو از فیل ماهی بدست می آیند و خاویار بلوگا دانه های تقریباً ریزتری نسبت به امپریال دارد.

خاویار آسترا از ماهی قره برون در جنوب دریای خزر بدست می آید. خاویار بری از ماهی شیپ بدست می آید و از نظر کیفیت در جایگاه چهارم قرار می گیرد.

خاویار بلوگا از لحاظ کیفیت و قیمت، رتبه اول را در بین انواع خاویار اصل دارا می باشد و پس از آن خاویار آسترا در جایگاه دوم است.

فروش عمده خاویار اصل در بازار ایران

فروش عمده خاویار اصل

فروش عمده خاویار اصل به دو شکل اصلی فروش در بازار داخلی و صادرات انجام می گیرد. فروش در بازار داخلی توسط نمایندگی های مجاز شرکت های تولید کننده خاویار صورت می پذیرد.

نمایندگی های مجاز فروش خاویار اصل در اکثر شهرهای ایران فعالیت دارند. صادرات مروارید سیاه از سوی ایران به کشورهای مختلف در سراسر دنیا انجام می شود.

خاویار اصل، گران ترین محصول غذایی در دنیا تلقی می شود که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است.

خاویار اصل در شرایط طبیعی تولید و به بازار عرضه می شود. خریداران عمده خاویار باید به قیمت این محصول توجه زیادی داشته باشند، چرا که انواع خاویار تقلبی با قیمت های ارزان وارد بازار داخلی می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا