[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

لیست قیمت بهترین خاویار

لیست قیمت بهترین خاویار ، به راحتی از طریق سایت شرکت های معتبر و بهره گیری از مشاوران متخصص آنها در این زمینه قابل دسترسی می باشد.

خاویار یا مروارید سیاه، سرشار از مواد مغذی و ویتامین های ضروری برای بدن است. از این رو، خاویار اشرافی ترین وعده صبحانه در دنیا محسوب می شود که به صورت خام یا همراه با پوره تخم مرغ و پیاز صرف می گردد.

قیمت بهترین نوع خاویار

لیست قیمت بهترین خاویار

انواع درجه یک خاویار از کرانه جنوبی دریای خزر و از ماهیان خاویاری یا استورژون نظیر فیل ماهی، قره برون و شیپ بدست می آید. ماهیان خاویار به فسیل های زنده در دنیا معروف هستند که به واسطه تکامل فیلوژنی تا کنون زنده مانده اند.

برای خرید بهترین نوع خاویار باید دقت کافی مبزول داشت. قیمت خاویار یکی از فاکتورهای شناخت کیفیت آن به شمار می رود. امروزه افراد سودجو مبادرت به فروش تخم ماهی قزل آلا به عنوان خاویار طلایی یا گلد با قیمتی به مراتب ارزان تر از خاویار اصل کرده اند.

قیمت خاویار توسط توزیع کنندگان به صورت تخصصی تعیین و اعلام می گردد. بسیاری از صادر کنندگان خاویار برای اطلاع از قیمت خاویار نیازمند همیاری و مساعدت توزیع کنندگان هستند.

با این وجود، خاویار جزو آن دسته از محصولاتی است که از نظر قیمتی در بازار دارای نوسانات و تفاوتهای زیادی است.

بهترین خاویار صادراتی

خاویار اصل در دریای مازندران از ماهیان خاویاری صید شده استخراج و به فروش می رسد. حجم وسیعی از خاویار اصل نیز توسط پرورش دهندگان ماهی به دست می آید و در بازار توزیع می شود.

روش پرورش یا صید ماهی خاویاری، هیچ تفاوتی در خاویار از لحاظ کیفی و ارزش غذایی ایجاد نمی کند. خاویار به دلیل دارا بودن امگا ۳، ویتامین های گروه B، و خواص بیشمار دیگر ارزش غذایی و قیمت فوق العاده بالایی دارد.

خاویار بلوگا و امپریال جزو بهترین نوع خاویار صادراتی محسوب می شوند.

لیست قیمت بهترین خاویار

لیست قیمت بهترین خاویار

لازم به ذکر است که این قیمت ها به روز می باشند.

قیمت خاویار امپریال

  • قیمت هر کیلو خاویار بلوگا امپریال = ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۲۰۰ گرم خاویار بلوگا امپریال = ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا امپریال = ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال   = ۵۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۳۰ گرم خاویار بلوگا امپریال    = ۳۰۰/۰۰۰ تومان

اعلام لیست قیمت بهترین خاویار بسیار حائز اهمیت است، چراکه تبعبت از یک قیمت واحد برای اقلام صادراتی و قرار دادن این لیست در اختیار شرکت های داخلی و خارجی ضرورت دارد.

با توجه به نوسانات ارزی، لیست قیمت خاویار بر اساس تومان و دلار اعلام می شود. بعلاوه، در قاره اروپا کشورهای متعددی نظیر سوئد و انگلستان خواستار خریداری خاویار ایرانی هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا