[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

عرضه خاویار به قیمت نمایندگی

عرضه خاویار اصل یا مروارید سیاه توسط تولید کنندگان خاویار به صورت مستقیم به بازار عرضه می شود. دست اندرکاران حوزه ماهیان خاویاری، مراکز معتبری برای عرضه خاویار به قیمت نمایندگی در اکثر شهرهای بزرگ کشور تعیین کرده اند.

مراکز عرضه خاویار به قیمت نمایندگی

عرضه خاویار

ایران صادر کننده انواع خاویار طلایی، سرخ و سیاه می باشد. انواع خاویار بر اساس نوع ماهی خاویاری و کیفیت و اندازه تخم خاویار درجه بندی می شوند.

قیمت خاویار بر طبق نوع و کیفیت خاویار تعیین می شود. عرضه خاویار به قیمت نمایندگی توسط مراکز معتبر فروش خاویار در برخی از شهرهای بزرگ ایران مشخص می گردد.

متقاضیان می توانند خاویار اصل و مرغوب ایرانی را با قیمت مصوب از نمایندگی ها خریداری کنند. خاویار اصل معمولا در بسته بندی های شیک ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ گرمی با پلمپ سربی مخصوص همراه با مارک شرکت تولید کننده وارد بازار می شود.

عرضه خاویار در ایران

انواع خاویار بلوگا درجه یک و درجه دو و هم چنین خاویار آسترا و سورگا درجه یک، دو و سه در ایران تولید و عرضه می شوند.

با توجه به اینکه انواع تقلبی و ارزان قیمت خاویار توسط برخی افراد سود جو وارد بازار می شود، خریداری از مراکز معتبر و دارای مجوز از شیلات، باید همواره مد نظر قرار گیرد.

قیمت خاویار اصل درجه یک در ایران به ۶ میلیون تومان و یا بالاتر رسیده است.

عرضه خاویار به صورت عمده

عرضه خاویار

خاویار اصل، گران ترین محصول غذایی در دنیا تلقی می شود که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است.

خاویار اصل در شرایط طبیعی تولید و به بازار عرضه می شود. ظاهر زیبا، طعم بی نظیر و دلچسب، دانه های درشت و شفاف از نشانه های خاویار با کیفیت محسوب می شود.

بر حسب میزان تقاضا و نوع استفاده از خاویار، خرید عمده خاویار با قیمت پایین تر امکان پذیر می باشد. برای خرید خاویار به صورت عمده می توان به مراکز عمده فروشی مراجعه کرد، و یا از طریق سایت مرکز فروش میزان سفارش دلخواه را درج نمود.

خریداری از مراکز معتبر و دارای مجوز از شیلات، باید همواره مد نظر قرار گیرد چرا که انواع تقلبی و ارزان قیمت خاویار توسط برخی افراد سود جو وارد بازار می شود.

خاویار تقلبی از نظر اندازه دارای تخم های یکپارچه و یک دست است، در حالی که خاویار مرغوب و اصل تخم هایی با اندازه های ریز و درشت دارد. ذکر این نکته لازم است که خاویار اصل روغن پس نمی دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا