[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویارخاویار بلوگا

خرید عمده خاویار بلوگا ایرانی

خرید عمده خاویار بلوگا ایرانی برای شما امکان پذیر است. اگر از آن دسته از مشتریانی هستید که نیاز به مقدار زیادی خاویار دارید می توانید با مازند خاویار تماس بگیرید.

خرید عمده خاویار مشتریان خاص خود را دارد. مشتریانی که بازار هدف بزرگی دارند. آن ها به دنبال فروشنده ای می گردند که بتواند نیازشان را تامین کند.

خرید عمده خاویار

خرید عمده خاویار در بازار ایران

در بازار، فروش خاویار بلوگا ایرانی هم به صورت عمده و هم به صورت کیلویی و هم به صورت بسته بندی انجام می شود. برخی مشتریان خرید عمده خاویار را ترجیح می دهند. سپس از فروشنده می خواهند در بسته بندی هایی که مد نظرشان است خاویار را بسته بندی کند.

مشتریان خاویار ایرانی باید وسواس زیادی در خرید خاویار به خرج دهند. خصوصا مشتریان خاویار بلوگا ایرانی. زیرا خاویار بلوگا پر طرفدارترین نوع خاویار در ایران و جهان است.

علاوه بر آن خاویار بلوگا ایرانی برند معروفی در دنیا است. به طوری که مشتریان خاص خود را دارد. این منحصر به فرد بودن، ارزش بلوگا ایرانی را نیز بالا برده است.

به دلیل ارزش بالا و به تبع آن قیمت بالاتر نسبت به انواع دیگر خاویار، سودجویان در پی سوء استفاده از بازار فوق العاده جذاب خاویار بلوگا ایرانی هستند.

این سودجویی تا جایی پیش رفته است که افرادی اقدام به تولید خاویار تقلبی کرده اند. علاوه بر آن برخی کشورها خاویارهای رنگی که چشم نواز است نیز تولید می کنند.

باید به این نکته اشاره کرد که ارزش غذایی هیچ خاویاری به ارزش غذایی خاویار سیاه ایرانی نمی رسد. این نعمتی است که خداوند آن را منحصر به دریای خزر کرده است.

علی الخصوص بخش جنوبی دریای خزر که استان های شمالی ایران در همسایگی آن قرار دارند.

خرید عمده خاویار

انواع خاویار دریای خزر

در دریای خزر علاوه بر خاویار بلوگا، می توان انواع دیگری از خاویار را نیز تولید کرد. سه نوع شناخته شده خاویار در جهان عبارتند از:

  • خاویار بلوگا یا خاویار سیاه که برترین خاویار است.
  • خاویار طلایی که ظاهری زیبا و رنگی چشم نواز دارد.
  • خاویار سرخ که طرفداران زیادی در منطقه سیبری دارد.

باید اشاره کرد که این سه نوع خاویار از ماهیان خاویاری متفاوتی که در دریای خزر زندگی می کنند به دست می آیند. ماهیان خاویاری به نام های فیل ماهی، قره برون، چالباش، شیپ و اوزون برون.

به فیل ماهی، ماهی بلوگا نیز گفته می شود. نام دیگر قره برون تاس ماهی ایرانی است. چالباش به تاس ماهی روس نیز معروف است. اوزون برون همان دراکول است.

 

خرید عمده خاویار

ماهیان خاویاری دریای خزر

ماهیان خاویاری زیادی در آب های جهان زندگی می کنند. ولی پنج نوع پر اهمیت این ماهیان خاویاری، دریای خزر را به عنوان زیست بوم خود انتخاب کرده اند. این پنج نوع ماهی خاویاری عبارتند از:

  • فیل ماهی که بهترین و بزرگ ترین ماهی دریای خزر است. در آب های دریای خزر فیل ماهی هایی با سن صد سال هم مشاهده شده اند. برخی از این گونه ماهیان تا وزن بیش از یک تن هم داشته اند.
  • قره برون که از لحاظ ارزش در رتبه دوم قرار دارد. طول بدن این ماهی بین یک تا دو متر است. قره برون بین دوازده تا چهارده سالگی بالغ می شود و می توان از آن خاویار استخراج کرد.
  • چالباش در تمام بخش های دریای خزر یافت می شود. خاویاری که از چالباش استخراج می شود خاویار طلایی است.
در گذشته قره برون زیر مجموعه چالباش محسوب می شد. ولی قره برون به تدریج در میزان تولید و کیفیت خاویار از چالباش پیشی گرفت.
  • شیپ یک نوع ماهی خاویاری مهاجر است. در واقع این ماهی در زمان تخم ریزی مهمان سواحل ایران است. ارزش خاویار این ماهی بعد از سه گونه مطرح شده در بالا قرار می گیرد.
  • اوزون برون دارای تخم های ریزی است. جثه این ماهی نیز در مقایسه با سایر ماهیان خاویاری کوچک تر است. خاویار اوزون برون ارزان تر از خاویارهای دیگر است. در تکثیر مصنوعی این ماهی مشکلاتی وجود دارد که موجب کاهش جمعیت آن شده است.

خرید عمده خاویار

روش های استحصال خاویار

روش های مختلفی برای استحصال خاویار از ماهیان خاویاری وجود دارد.

یکی از این روش ها روش سنتی است که در آن با چکشی بر سر ماهی می کوبیدند و پس از بیهوشی ماهی، خاویار آن را استخراج می کردند. گوشت ماهی را نیز به فروش می رساندند. در این روش به دلیل مرگ ماهی صرفه اقتصادی زیادی وجود نداشت.

در روشی جدیدتر که در سال های اخیر فراگیر شده است از روش سزارین برای استخراج تخم ماهی استفاده می کنند. به این صورت که پس از این که ماهی به تخم دهی رسید آن را بیهوش می کنند. سپس شکم ماهی را باز می کنند و پس از خروج تخم ها، شکم را می دوزند.

در این روش احتمال خطر عفونت وجود دارد. به همین دلیل ممکن است میزان و کیفیت خاویاری که در دفعه بعد از ماهی استخراج می شود کاهش پیدا کند.

در جدید ترین روش که محققان آلمانی به آن پی برده اند خطر روش سزارین وجود ندارد. در این روش در بازه زمانی معینی، پروتئین ویژه ای را به ماهی تزریق می کنند. پس از گذشت مدت زمان مشخصی، شکم ماهی را به نرمی مالش می دهند و خاویار آن را استخراج می کنند.

در این روش کیفیت و میزان خاویاری که در دفعات بعدی در بدن ماهی تولید می شود تغییر نخواهد کرد.

خرید عمده خاویار

قیمت بسته های صد گرمی و دویست گرمی انواع خاویار بلوگا

قیمت خاویار به عوامل زیادی بستگی دارد. با تماس با پشتیبانی فروش مازند خاویار می توانید از قیمت خاویار به صورت کیلویی و بسته بندی مطلع شوید.

دو نوع از بسته بندی هایی که طرفداران زیادی در بین مشتریان دارد بسته های صد گرمی و دویست گرمی است. البته بسته بندی های پنجاه گرمی و سی گرمی نیز مشتریان مخصوص به خود را دارند.

علاوه بر آن برخی مشتریان خاویار را به صورت کیلویی به ما سفارش می دهند. خرید عمده خاویار نیز از گزینه های دیگر است.

در ادامه قیمت دو نوع خاویار بلوگا امپریال و بلوگا درجه یک در بسته بندی های صد گرمی و دویست گرمی ذکر می شود:

قیمت خاویار امپریال

  • قیمت ۲۰۰ گرم خاویار بلوگا امپریال = ۲/۲۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا امپریال = ۱/۱۰۰/۰۰۰ تومان

قیمت خاویار بلوگا درجه یک

  • قیمت ۲۰۰ گرم خاویار بلوگا درجه یک = ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا درجه یک = ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان

خرید عمده خاویار

بازار فروش خاویار بلوگا

خاویار سیاه در ایران و جنوب روسیه شناخته شده تر است. رویکرد بخش زیادی از اروپا به خاویار سیاه نیز زیاد است. خاویار سرخ در سیبری و خاور دور، هواداران بیشتری دارد. خاویار سرخ از خاویار سیاه ارزان تر است.

ولی مشتریان خاویار سیاه ترجیح می دهند هزینه بالاتر آن را پرداخت کنند ولی در عوض از مزایای آن بهره ببرند.

خاویار بلوگا علاوه بر این که نوعی غذا است، نوعی دارو نیز محسوب می شود. امروزه برای درمان و پبشگیری از افسردگی از آن استفاده می شود. برای بهبود جراحت های جراحی و درمان بیماری های قلبی نیز مود توجه و استفاده قرار می گیرد.

برای بهره گیری از خرید عمده خاویار می توانید با کارشناس فروش مازند خاویار تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا