[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار بلوگا

خرید خاویار بلوگا مرغوب

خرید خاویار بلوگا مرغوب از این فروشگاه اینترنتی با بهترین کیفیت و بهترین مشاوره برای خرید این محصول گران بها امکان پذیر شده است. هم اکنون صادرات خاویار ایرانی به ترکیه وهمه ی کشورها منجربه رونق کسب و کار و اقتصاد ایران شده است.

طرز تهیه ماهی‌های خاویاری

خرید خاویار بلوگا

خاویار به تنهایی لاکچری ترین صبحانه ی جهان است. خیلی ها آن را به خام یا با زرده ی تخم مرغ یا پیاز و گروهی به اندازه ی نوک قاشق از آن را با سبزی معطرو نان و کره نوش جان می کنند.

بعضی ها، آن را سردو بدون نان برخی دیگربه خاطر بوی تند ماهی طعم شورش را بیشتر می پسندند اگر چه بوی خاویار برای خیلی ها اصلاً خوشایند نیست.

همان طور که خاویار سیاه در ایران و جنوب روسیه بیشتر وجود دارد. خاویار سرخ از خاویار سیاه بسیار به صرفه تر است اما طعم و ارزش غذایی آن از خاویار سیاه کمتر نیست . خاویار سرخ یا سیاه را در همه ی فروشگاه‌های مواد غذایی در روسیه تهیه کرد. یا در اغذیه فروشی‌ها چند دانه خاویار سرخ روی نان فروخته می‌شود.

بهای خاویار بلوگا

قیمت واقعی خاویار بلوگا را می توانید از کارشناسان فروشگاه خاویار بگیرید . خاویار بلوگا از انواع خاویارهایی است که با قیمت بسیار بالایی عرضه می شود. خاویار بلوگا از تخم خاویارهایی است که از فیله ی ماهی خاویار ماده خارج می شود.

کلا این ماهی های خاویاری مخصوص دریاچه ی خزر هستند و همین منجر شده تا بیشتر خاویار ایران از دریای خزر گرفته شود. خاویار بلوگا دارای درجه بندی مخصوص به خود است که در زیر به چند نمونه اشاره می کنیم :

۱٫خاویار بلوگا

۲٫امپریال

۳٫درجه یک

۴٫درجه دو

رونق صادرات خاویار به ترکیه

خرید خاویار بلوگا

هر چه خرید، فروش و صادرات خاویار ایرانی رو به افزایش باشد اقتصاد کشور ایران حال بهتری دارد.ایران یکی از کشورهای صادر کننده ی خاویاراست . خاویار به همه ی کشورهایی دنیا مانند ترکیه صادر می شود. برای صادرات خاویار به ترکیه باید مجوزهایی ارائه داد:

۱٫دامپزشکی

۲٫سایتس

۳٫حمل و نقل

۴٫قرنطینه

۵٫کارت بازرگانی

خرید خاویار بلوگا

این فروشگاه یکی از فروشگاههایی است که گونه های مختلف خاویار ایرانی را با قیمتی به صرفه می فروشد. هم چنین خاویار ایرانی اصلی را با قیمتی مناسب برای شما عزیزان در کل کشور برای فروش گذاشته است.

خاویارهای پیشنهادشده دارای بهترین مرغوبیت هستند و این موضوع از دلایلی است که خریداران می توانند خاویار خود با اطمینان کامل تری تهیه کنند.و در سفارش عمده هزینه ارسال رایگان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا