[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

نرخ روز خاویار اصل

نرخ روز خاویار اصل بسته به عرضه و تقاضای که دارد در حال حاضر قیمت بالایی به خود اختصاص داده است . مشتریان و مصرف کننده این محصول به دنبال کیفیت و اصل بودن آن هستند و شاخصه هایی برایشان مهم است که شرکت مازندخاویار گزینه مناسبی برای برآورده کردن آن می باشد.

به طوری که هر خریدار با توجه به میزان قدرت خریدی که دارد در تلاش است بهترین خاویاری که کیفیت و اصل بودن جزء ویژگی های آن است خواهان خواهد بود و حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که خاویار اصل از قیمت بالای برخودار است.

نرخ روز خاویار اصل

نرخ روز خاویار اصل

خاویار بلوگا و امپریال ۱۰ گرمی

بلوگا درجه ا : ۱۲۰۰۰۰ هزار تومان
بلوگا امپریال : ۱۳۰۰۰۰ هزار تومان

بلوگا و امپریال ۳۰ گرمی

بلوگا درجه ۱ : ۲۶۰۰۰۰ هزار تومان
بلوگا امپریال : ۳۰۵۰۰۰ هزار تومان

بلوگا و امپریال ۵۰ گرمی

بلوگا درجه ۱ : ۴۳۰۰۰۰ هزار تومان
بلوگا امپریال : ۴۸۵۰۰۰ هزار تومان

بلوگا و امپریال ۱۰۰ گرمی

بلوگا درجه ۱: ۸۴۰۰۰۰ هزار تومان
بلوگا امپریال : ۹۵۰۰۰۰ هزار تومان

بلوگا و امپریال ۱۲۵ گرمی

بلوگا درجه ۱: ۱۰۵۰۰۰۰ هزار تومان
بلوگا امپریال : ۱۱۸۰۰۰۰ هزار تومان

قیمت خاویار ایرانی در بازار جهانی

نام برند خاویار ایرانی در بازارهای جهانی افزایش یافته است و موجب شده است که تولید خاویار پرورشی رونق یابد . به همین خاطر هر کیلوگرم خاویار پرورشی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان و هر کیلوگرم گوشت ماهی خاویاری حدود ۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شود .

در بازار جهانی این محصول با قیمت حدود ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ دلار به کشورهای مختلف صادر می شود و ۴۰ تا ۵۰ درصد به صورت عمده فروشی و خرده فروشی ها و برای عرضه رستوران ها و مراکز پخش این محصول ۴ تا ۵ درصد به آن اضافه می شود تا به دست مصرف کنندگان برسد .

خرید خاویار ایرانی در کشورهای دیگر

نرخ روز خاویار اصل

کشورهای که خریدار خاویار ایرانی هستند شامل اسپانیا ، آلمان ، امارت ، انگلستان ، ایتالیا ، بلژیک ، سوئیس ، فرانسه ، قطر ، کانادا ، مالزی و هنگ کنگ می باشد .

خرید محصول خاویار ایرانی توسط این کشور نشان از آن می دهد که بازار این محصول از نظر مشتریان و قیمت رونق بیشتری پیدا کرده است و با توجه به برنامه ریزی های که در زمینه تولیدات خاویار موجب صادارت بیشتر محصول گردد .

خرید خاویار اصل

حتما همه افرادی که خریدار انواع خاویار اصل به نرخ روز باشند به شرکت های تخصصی و معتبر مراجعه می کنند تا از اصل بودن و مرغوبیت این محصول اطمینان حاصل نمایند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا