[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار ایرانخاویار ایرانی

نرخ روز بهترین خاویار ایران

نرخ روز بهترین خاویار ایران، نمایندگی فروش خاویار ایرانی، فروشگاه اینترنتی بهترین خاویار ایرانی، خرید و فروش خاویار ایرانی مرغوب، فروش خاویار ایرانی در تهران، مازندران و گیلان

اطلاع یافتن از نرخ روز بهترین خاویار ایران همواره دغدغه مشتریان خاویار بوده است. از این رو در این مقاله شما را با عوامل مؤثر بر قیمت روز خاویار آشنا می کنیم.

بهترین خاویار ایران

چرا از بهترین خاویار استفاده کنیم؟

شاید از خود بپرسید چرا باید از بهترین خاویار استفاده کرد؟ در صورتی که این خاویار قیمت بالایی دارد. در ادامه به بررسی دلایل این سوال می پردازیم.

دلایل استقبال از خاویار

خاویار همانند ماهی سرشار از امگا ۳ است. مصرف خاویار موجب کاهش حمله های قلبی عروقی و افزایش سلامتی سلول های عصبی می شود. این خواص فوق العاده موجب شده است که خاویار طرفداران زیادی داشته باشد.

خاویار یک محصول غذایی لوکس و گران قیمت محسوب می شود. با این وجود افراد زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که با کمال میل هزینه زیاد این غذای مقوی را می پردازند و از مزایای آن بهره مند می شوند.

برخی کشورهای پیشرفته اقدام به تولید خاویار مصنوعی کرده اند.

آیا خاویار مصنوعی وجود دارد؟

به دلیل ارزش غذایی بالا و استقبال مشتریان از خاویار، برخی کشورها مانند ژاپن و اسپانیا اقدام به تولید خاویار مصنوعی کرده اند. با تمام تلاشی که در این زمینه انجام شده است، هیچ گاه نتوانستند به کیفیت و قوام ظاهری خاویار اصل دست پیدا کنند.

این نوع خاویارهایی که با دست بشر و تکنولوژی ساخته شده است به خاویار مصنوعی معروف هستند. اگر دمای محیط کمی بالا رود این خاویار شکل ظاهری خود را از دست می دهد.

با توجه به مواردی که به آن اشاره شد، می توان دریافت که کمی هزینه اضافی برای خرید خاویار اصل و مرغوب عاقلانه به نظر می رسد. زیرا سلامتی هر شخص در گرو انتخاب های او از مواد غذایی است.

بهترین خاویار ایران

بهترین خاویار ایران

برخلاف برخی کشورها که از نعمت دریا بی بهره اند، ایران دارای دریاهای غنی از آبزیان مختلف است. بخشی از دریای خزر که منبع بهترین خاویار در دنیا است در خاک ایران قرار دارد. این نوع خاویار، بهترین خاویار ایران است. تولیدکنندگان خاویار می توانند از این فرصت خدادادی برای تولید گونه های مختلف خاویار استفاده کنند.

در میان انواع ماهیان خاویار که قابلیت پرورش در ایران دارند، فیل ماهی بهترین خاویار را تولید می کند. ارزش غذایی خاویار استحصال شده از ماهیان خاویاری دیگر نیز بالاست. در عین حال در رتبه های بعدی نسبت به خاویار فیل ماهی قرار دارند.

بهترین روش برای تشخیص خاویار با کیفیت و اصل، مشاوره با کارشناسان آگاه است.

نرخ روز خاویار

در ایران شرکت های مختلفی اقدام به تولید و فروش خاویار می کنند. هر شرکت با توجه به هزینه های اولیه برای تولید، قیمت نهایی محصول خود را تعیین می کند. شرکتی در این رقابت فروش موفق است که علاوه بر سود خود، منافع مشتریان را نیز در نظر بگیرد.

قیمت خاویار امپریال

  • قیمت هر کیلو خاویار بلوگا امپریال = ۱۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۲۰۰ گرم خاویار بلوگا امپریال = ۲/۲۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا امپریال = ۱/۱۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال   = ۵۵۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۳۰ گرم خاویار بلوگا امپریال    = ۳۳۰/۰۰۰ تومان

قیمت خاویار بلوگا درجه یک

  • قیمت هر کیلو خاویار بلوگا درجه یک = ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۲۰۰ گرم خاویار بلوگا درجه یک = ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا درجه یک = ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا درجه یک = ۵۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ۳۰ گرم خاویار بلوگا درجه یک = ۳۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت هر کیلو خاویار درجه یک صادراتی = ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت هر کیلو خاویار فشرده = ۶/۵۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت هر کیلو خاویار سوروگا یا خاویار ماهی اوزون برون ۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان

شرکت مازند خاویار در صدد است که با فروش بهترین خاویار ایران در هر معامله رضایت مشتریان را نیز جلب کند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا