[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

میزان صید انواع ماهی خاویار در ایران

میزان صید انواع خاویار در ایران در دریاهای شمالی و جنوبی رو به افزایش است، گوشت خاوریار و تخم های این ماهی، خاصیت های زیادی برای سلامتی بدن دارند. خاوریار استفاده گسترده ای در صنعت غذایی و صنایع بهداشتی و آرایشی پیدا کرده است. 

میزان صید انواع ماهی خاویار در ایران

عرضه مستقیم خاویار به سراسر کشور

عرضه مستقیم خاویار به سراسر کشورتوزیع خاویار توسط شرکت های تولیدی معتبر به سراسر کشور صورت می گیرد، بیشترین شرکت های عرضه کننده این خاوریار ها در جنوب کشور و شهر های شمالی مانند رشت و مازندران و … دایر شده اند. 

خاویار به حدی از نظر مواد مغذی متراکم است که ممکن است جایگزین بهتری برای استفاده روزانه از قرص ها یا مواد مغذی باشد، مزایای سلامتی خاویاربی شمار می باشد، در حالی که از طعم خاویار لذت می برید خاصیت های بی شماری برای پوست نیز دارد، خاوریارهمچنین به دلیل دارا بودن مواد غذایی زیاد ، فواید سلامتی خاویار در بهینه سازی روند بهبودی برای بیماران پس از عمل کمک می کند، فواید سلامتی خاویار با حضور تعدادی از ویتامین ها و مواد معدنی تأمین می شود. مواد مغذی که درخاویار قرار دارند عبارت اند از: ویتامین A – یک فنجان خاویار حاوی ۱۴۵ IU ویتامین A است، ویتامین A باعث بهبودی سلولهای سالم پوست می شود ، باعث سلامت چشم ها و کاهش خطرات آب مروارید می شود. 

بهترین برند خاویار در بازار

بهترین برند خاویار در بازاربهترین برند خاویار در بازار های داخلی با قیمت هایی زیاد فروخته می شود، خاویار درجه یک بسیار خوش طعم و پرخواص است. بهترین خاویار های تولید شده در کارخانه های کشورمان طعم و عطر بیشتری از خاویار های خارجی دارند، به همین این خاویار های برند ایرانی در میان مردم کشور های خارجی طرفداران زیادی دارند. 



پرورش انواع ماهی های خاویار در دریای خزر و بندرعباس در حال گسترش و افزایش می باشد. باید این ماهی ها به طور موثری پرورش یابند تا جمعیت آنها کم نشود. ماهی خاوریار سود دهی خوبی برای کشورمان دارد. خاویار Paddlefish ماهی معادل با ماهی خاویاری Sevruga ، یکی دیگر از گونه های دریای خزر است. خاوریار های دریای خزر شهرت بسیار فروانی دارند، یکی از گرانترین صبحانه های جهان، خوردن تخم ها و گوشت ماهی خاوریار به حساب می آید، این صبحانه خاصیت های بی شمار تغذیه ای برای فرد به ارمغان می آورد و خاصیت فراوانی بر سلامت بدن می گذارد. 


فروش خاویار به قیمت تولید

فروش خاویار به قیمت تولیدقیمت خاویار در طول سال ثابت باقی نمی ماند و هر چند ماه دچار تغییراتی می شود، فروش خاوریار به قیمت تولید در کارخانه های تولیدی خاوریار صورت می گیرد.فروش خاویار به قیمت تولید فقط درب کارخانه های تولیدی امکان پذیر است. 



مصرف  خاویار برای افرادی که فشار روحی و جسمی بالایی دارند ، افرادی که مایل به بهبودی از بیماری ها ، فعالیت ها و زخم ها هستند ، تجویز می شود، برای افرادی که دارای یک زندگی پر دردسر و ناراحت کننده هستند، ارزشمند است.

بهره برداری و حفاظت از منابع خاویار در کشورمان و جهان ضروری می باشد، به طور معمول ، خاویار گرفته شده از ماهیان خاویاری مناطق خزر و دریای سیاه بهترین خاوریاربرای مشتری محسوب می شود. با این وجود ، در اواخر دهه ها ، جمعیت های ماهیان خاویاری به دلیل صید بیش از حد ماهیچه های اطراف آن کم شده است. 


معتبر ترین توزیع کننده خاویار در ایران

معتبر ترین توزیع کننده خاویار در ایراننمایندگی پخش خاویار، به توزیع این محصول در فروشگاه ها و مراکز فروش می پردازد، معتبرترین توزیع کننده خاوریار در ایران به پخش بهترین و باکیفیت ترین خاوریار ها می پردازد. 


فواید سلامتی اسیدهای چرب موجود در خاویار نیز به خوبی مستند است. اطلاعات تغذیه ای نشان می دهد که تقریباً ۱۳ میلی گرم امگا ۶ و ۱۰۸۶ میلی گرم اسیدهای چرب امگا ۳ در یک فنجان خاویار وجود دارد. اسیدهای چرب امگا ۳ خطر ابتلا به سرطان سینه ، روده بزرگ و پروستات را کاهش می دهد و همچنین بروز حمله قلبی و سکته مغزی را کاهش می دهد. مهمترین ماده معدنی موجود در خاویار عبارتند از: کلسیم ، منیزیم ، فسفر ، پتاسیم و سلنیوم. آنها باعث سلامتی بیشتر بدن و پوست صورت می شوند. پتاسیم یکی دیگر از مواد معدنی مهم موجود در خاویار است که تعادل آب را تقویت می کند ، قدرت عضلات را تقویت می کند ، خطرات اضطراب ، سکته مغزی ، فشار خون بالا را کاهش می دهد.


تولیدکننده خاویار شمال در رشت

تولیدکننده خاویار شمال در رشتواردات خاویار در بعضی از کشور های خارجی افزایش یافته، این کشور ها، نیاز خود را توسط خاویار های تولیدی ایران تامین می کنند، تولید کننده خاویارشمال در رشت، مقداری از محصولات خود را در بسته بندی هایی شیک و مرتب به کشور های اروپایی صادر می کند. 


یکی از ویتامین های موجود در خاویار ویتامین A است که، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در مبارزه با کارکرد آنتی ژن های مضر با تقویت فعالیت لنفاوی در بدن می شود. ویتامین B12 خاوریار در ایجاد سلامت مطلوب نقش اساسی دارد. B12 موجود در خاویار به دلیل توانایی آن در حمایت از سلامت مطلوب در همه شناخته شده است، ویتامین B12 برای مقابله با آسم در کودکان شناخته شده است. ویتامین D یکی دیگر از ویتامین ها است که در خاویار وجود دارد.

تخفیف ۵۰ درصدی خرید خاویار

تخفیف 50 درصدی خرید خاویار در بعضی از نمایندگی فروش خاویار، تخفیف هایی ۵۰ درصدی برای فروش خاویار ها در نظر گرفته شده است. 

خاصیت های زیادی در خاویار سرخ وجود دارد ،این نوع خاویار به رنگ قرمز و تیره مشهور است ، و به همین ترتیب بسیار ارزانتر است، مقدار زیادی نشاسته و پروتئین دارد. ماهی (خصوصاً خاویار) دارای پروتئین زیادی است و چربی کمتری نسبت به خاویار قرمز دارد.تخمهای خاوریار خواص مفید بیشماری دارند. این دارو برای افرادی که مشکل هموگلوبین کم دارند تجویز می شود. این خاویار حاوی آهن است که خون را بهبود می بخشد، خوردن خاویار باعث تقویت روکش دندانها و پیشگیری از بیماری دندان می شود، این ماده همچنین حاوی کروم ، مس ، کلسیم است. 


فروشنده خاویار به صورت عمده

فروشنده خاویار به صورت عمدهفروشنده در فروشگاه خاویار ارزان، این خوراک پرخاصیت را به صورت عمده و جزئی به مشتریان عرضه می کند. خریداران می توانند انواع خاویار را از سایت های اینترنتی هم سفارش بدهند. 


سلنیوم یک ماده معدنی مهم آنتی اکسیدانی در خاویار است که با محتوای ویتامین E موجود در خاویار کار می کند و ممکن است به حداقل رساندن خطرات بیماری های قلبی و سرطان نیز کمک کند. فواید سلامتی خاویار در سلنیوم بیشتر به دلیل توانایی آن در تقویت سیستم ایمنی و انجام فعالیتهای ضد پیری مانند محافظت از پوست در برابر گرفتگی رادیکالهای آزاد ذکر شده است.

 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا