[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

مرکز پخش خاویار اصل درجه یک

مرکز پخش خاویار اصل با کسب مجوز از شیلات، انواع خاویار دریایی و پرورشی را با کیفیت مرغوب در دسترس عموم قرار می دهد. خاویار یا مروارید سیاه، گران ترین وعده غذایی در جهان شناخته شده است، و با توجه به ویتامین ها و مواد مغذی فراوان در این محصول گران بها، میزان تقاضای آن از طرف کشورهای اروپایی همواره بالا بوده است.

پخش خاویار اصل در ایران

مرکز پخش خاویار اصل

شرکت های تولید کننده خاویار و محصولات دریایی، با اخذ مجوز از سوی شیلات ایران و برندهای معتبر اقدام به پرورش و صید ماهیان خاویاری و تولید عمده خاویار به منظور فروش در بازارهای داخلی و هم چنین صادرات به کشورهای دیگر می کنند.

انواع خاویار تولید شده در کشور با توجه به کیفیت و اندازه دانه های خاویار درجه بندی و در اختیار مراکز پخش خاویار قرار می گیرند.

بهترین نوع خاویار ایرانی که صادراتی نیز محسوب می شود، خاویار بلوگا امپریال نامیده می شود که به صورت عمده تولید و برای پخش در بازارهای داخلی و خارجی بسته بندی می گردد.

تولید عمده خاویار ایران به منظور پاسخ دهی به نیاز واردات کشورهای شرق آسیا تا غرب اروپا و حتی کشورهای آمریکایی و استرالیا صورت می گیرد.

مرکز پخش خاویار اصل

در ایران، به ویژه در شمال کشور فروشگاه ها و مراکز پخش معتبر در زمینه خرید و فروش خاویار اصل فعالیت می کنند.

این مراکز پخش به صورت مستقیم و بدون واسطه مبادرت به فروش انواع خاویار با کیفیت ، متناسب با سلیقه مشتریان می کنند.

خاویار با کیفیت ایرانی با درجه بندی های مختلف بر اساس کیفیت، اندازه و نوع آن در مراکز پخش به فروش می رسد.

وجود سایت های معتبر مراکز پخش عمده خاویار و فراهم شدن مزایای خرید اینترنتی از قبیل تضمین کیفیت، تنوع در انتخاب خاویار، تحویل فوری در محل و امکان ارسال به سراسر کشور باعث دسترسی آسان مشترین به انواع خاویار اصل درجه یک ایرانی گردیده است.

قیمت خاویار اصل درجه یک

مرکز پخش خاویار اصل

ظاهر زیبا، طعم بی نظیر و دلچسب، دانه های درشت و شفاف از نشانه های خاویار اصل درجه یک به شمار می رود.

بر حسب میزان تقاضا و نوع استفاده از خاویار، خرید عمده خاویار با قیمت پایین تر امکان پذیر می باشد. برای خرید خاویار می توان به مراکز پخش خاویار اصل مراجعه کرد، و یا از طریق سایت مرکز فروش میزان سفارش دلخواه را درج نمود.

خریداری از مراکز معتبر و دارای مجوز از شیلات، باید همواره مد نظر قرار گیرد چرا که انواع تقلبی و ارزان قیمت خاویار توسط برخی افراد سود جو وارد بازار می شود.

قیمت خاویار اصل درجه یک در ایران به ۶ میلیون تومان و یا بالاتر رسیده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا