[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

مرکز فروش عمده خاویار اصل

فروش عمده خاویار اصل ، در بسته بندی های پلمپ شده حاوی علامت یا برند شرکت صورت می گیرد. بر روی بسته بندی های خاویار اصل، کد بهره برداری، تاریخ تولید و انقضاء، کد دامپزشکی و بارکد به چشم می خورد.

خاویار یا مروارید سیاه، نام فارسی و از کلمه خاگ آور یعنی تخم ریزه اقتباس شده است. خاویار اصل یک صبحانه اشرافی سرشار از مواد مغذی و ویتامین های ضروری برای بدن است. خاویار به صورت خام یا همراه با پوره تخم مرغ و پیاز سرو می شود.

فروش عمده خاویار اصل در ایران

فروش عمده خاویار اصل

فروش خاویار به دو شکل اصلی یعنی فروش در بازار های داخلی و یا فروش به شیوه صادرات انجام می گیرد. فروش در بازار های داخلی توسط نمایندگی های مجاز شرکت های تولید کننده خاویار صورت می پذیرد.

نمایندگی های مجاز فروش خاویار اصل در اکثر شهرهای کشورمان فعالیت دارند. صادرات خاویار اصل از سوی ایران به کشورهای مختلف در سراسر دنیا به ویژه اروپا انجام می شود.

خاویار اصل، گران ترین محصول غذایی در دنیا تلقی می شود که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است.

خاویار اصل در شرایط طبیعی تولید و به بازار عرضه می شود. خریداران عمده خاویار باید به قیمت این محصول توجه زیادی داشته باشند، چرا که انواع خاویار تقلبی با قیمت های ارزان وارد بازار داخلی می شود.

مراکز فروش خاویار اصل

بخش اعظم خاویار اصل از فیل ماهی ها که دارای خاویاری بسیار با کیفیت و خوش طعم می باشند تهیه می گردد.

خاویار فیل ماهی، نادرترین خاویار دنیا محسوب می شود. هر شرکت تولید کننده خاویار در ایران دارای مراکز و نمایندگی های فروش معتبر در سراسر کشور می باشد. آدرس مراکز اصلی فروش این شرکت ها در سایت مربوط به آنها درج می شود.

مشتریان می توانند با مراجعه مستقیم به نمایندگی ها و مراکز فروش و هم چنین ارتباط با متخصصین و کارشناسان این گونه مراکز از طریق سایت های مرتبط، خاویار مورد نیاز خود را سفارش و خریداری نمایند.

فروش اینترنتی خاویار اصل

فروش عمده خاویار اصل

در ایران با حمایت سازمان شیلات، تولید کنندگان و پرورش دهندگان ماهیان خاویاری توانسته اند انواع گونه های خاویاری دریای خزر را در بسته بندی های شیک تولید و عرضه کنند.

علاوه بر این، تولید کنندگان داخلی با برپایی نمایشگاه ها و سایت های متعدد ارتباط نزدیک با بازار بین المللی برقرار کرده اند.

فروش و سفارش اینترنتی خاویار اصل از طریق سایت های معتبر قابل انجام است. فروشگاه های اینترنتی با سلیقه مشتریان داخلی و خارجی آشنایی کامل دارند و به همین جهت توانسته اند خاویار اصل و مرغوب ایران را به دنیا معرفی و عرضه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا