[elfsight_click_to_call id="1"]
ماهی شیپ

مراکز عرضه ماهی شیپ زنده

در مزارع پرورش ماهی شیپ، عرضه ماهی شیپ زنده صورت می گیرد. برای خرید ماهی زنده شیپ بهتر است از کیفیت روش پرروشی ماهی شیپ در مزرعه مورد نظر آگاهی کامل را بدست آورید و سپس اقدام به خرید کنید.

مراکز عرضه ماهی شیپ زنده

عرضه ماهی شیپ زنده

در برخی از مراکز پرورش ماهی شیپ، تخم ماهی شیپ لقاح یافته و یا به صورت مصنوعی لقاح گرفته شده در در انکوباتور قرار می گیرد و بعد از گذشت ۵ تا ۷ روز با توجه با نژاد ماهی خاویاری تخم به لارو تبدیل می شود.

سپس بعد از گذشت چند روز تغذیه، لارو ها به مزارع پرورش ماهی انتقال می بایند. ماهی شیپ زنده با صورت لارو و بچه ماهی در سنین مختلف عرضه می شود.
برای خرید ماهی زنده حتما از جنسیت ماهی اطلاع یابید، جنسیت این نوع ماهی را نمی توان از ظاهر مشخص کرد و حتما طی آزمایش هایی باید از جنسیت ماهی آگاهی پیدا کنید.

معمولا از ماهی نر برای لقاح گیری و از ماهی ماده برای تخم ریزی استفاده می شود. تا از جنسیت ماهی مطمئن نشده اید اقدام به خرید نکنید و از مزارع پرورش ماهی معتبر اقدام به خرید کنید.

خرید ماهی شیپ زنده

عرضه ماهی شیپ زنده

برای خرید ماهی شیپ زنده می توانید به طور مستقیم به سراغ مزارع پرورش ماهی شیپ بروید. روند رشد ماهیان را ببینید و از کیفیت آنها اطمینان حاصل کنید.

همچنین می توانید برای خریدن سن مناسب ماهی با مشاوران مشورت کنید تا خرید بهتری داشته باشید.
اگر رفتن به این مزارع برای شما دشوار است و فاصله جغرافیایی زیادی دارید امکان خرید آنلاین ماهی شیپ زنده نیز وجود دارد.

می توانید به سایت های فروش ماهی شیپ زنده سری بزنید، قیمت و کیفیت های ماهی های شیپ را با هم مقایسه کنید. مشورت بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.

خرید آنلاین ماهی شیپ زنده روشی آسان تر و بی دردسر تر است.

خاصیت خاویار

خاویار سرشار از امگا ۳ می باشد. با مصرف خاویار از بیماری های قلبی دور می مانید.
منبعی عالی برای سلنیوم آلی است که سیستم ایمنی بدن ارتقا می دهد.
ویتامین ب ۱۲ به مقداری قابل توجهی در خاویار وجود دارد که میزان اسید های چرب بدن را کنترل کرده و به سلامتی قلب و عروق کمک شایانی می کند.
خاویار بسیار انرژی زاست. اگر خاویار را در لیست غذای خود قرار دهید شادابی و سرزندگی شما را تضمین می کند و ضد افسردگی است.
خاویار برای پوست و مو معجزه می کند. پوست را شفاف می کند و به مو های شما درخشندگی می بخشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا