[elfsight_click_to_call id="1"]
ماهی قره­ برون

لیست قیمت فروش ماهی قره برون در مازندران

ماهی قره برون در مازندران با قیمت بسیار مناسب معامله می شود و اما برای دریافت لیست قیمت روز ماهی در سال ۹۸ کدام راه کم هزینه تر است؟

ماهی قره برون یکی از ماهی های خاویاری بسیار باارزش و بااهمیت است که دارای ارزش اقتصادی و غذایی بالایی می باشد. این ماهی ها در دریای خزر بیش ترین میزان رشد را دارا می باشند و پراکنش آن ها در قسمت های جنوبی دریای خزر بیشتر است.

ماهی قره برون در مازندران برای تهیه انواع غذا ها استفاده می شود و این ماهی دارای خاویاری خوش طعم و لذیذ بوده که با قیمت نسبتاً بالایی در بازار مازندران یافت می شود.

ماهی قره برون در مازندران

ماهی قره برون در مازندران

ماهی قره برون در مازندران بیش ترین میزان صید و استفاده را دارد و این ماهی ها با توسط به خصوصیات ویژه ای که دارند، بیش ترین میزان فروش را در بازار به خود اختصاص داده اند.

از خصوصیات فیزیکی ماهی قره برون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای طولی ۱۴۰ الی ۱۶۰ سانتی متر
دارای وزنی چون ۱۶ الی ۸۰ کیلوگرم
پراکنش در دریای خزر و حوزه های آبریز
زندگی در چالباش های آب گرم
تراکم زیاد آن ها در فصل بهار
دارای گوشتی لذیذ و خوشمزه
تغذیه از ماهیان دیگر
دارای ارزش تغذیه ای و اقتصادی بسیار بالا

همانطور که می دانید مازندران یکی از تولید کنندگان و پرورش دهندگان ماهی قره برون در ایران به شمار می رود و محصول را به صورت مستقیم در بازار معامله می کند.

قیمت ماهی قره برون در مازندران

قیمت فروش ماهی قره برون در مازندران به دلیل این که پرورش دهنده اصلی است، بسیار به صرفه تر و مناسب تر می باشد. این ماهی با توجه به موارد گفته شده در زیر قیمت گذاری می شود که عبارت اند از:

نوع ماهی قره برون
اندازه ماهی قره برون
چگونگی توزیع ماهی قره برون
نحوه خرید ماهی قره برون
میزان عرضه و تقاضا در رابطه با ماهی قره برون
و…

قیمت ماهی قره برون در مازندران نسبت به مناطق دیگر ارزانتر است و شما می توانید لیست قیمت فروش این محصول را از سایت های تخصصی با کمترین هزینه دریافت کنید.

فروش ماهی قره برون در مازندران

ماهی قره برون در مازندران

شاید شما هم به دنبال خرید بهترین ماهی قره برون در مازندران می باشید، اما از مناطق شمالی کشور دور هستید. پرورش دهندگان ماهی قره برون در مازندران، این محصول را به صورت زنده، صید شده و… در بازار مجازی به فروش می رسانند و اما خرید آن ها به صورت اینترنتی نیز میسر بوده است.

فروش ماهی قره برون در مازندران به صورت زیر امکان پذیر است:

فروش عمده ماهی قره برون
فروش اینترنتی ماهی قره برون
فروش مستقیم ماهی قره برون

و…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا