[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

لیست قیمت روز خاویار در مراکز معتبر فروش

بازار خاویار ایران به دلیل وجود ماهی های خاویاری از قبیل: انواع ماهی های قره برون،  ماهی خاویاری گلد، ماهی اوزون برون و فیل ماهی دارای کیفیت متفاوت، رونق بسیاری یافته است و دریای خزر را به یکی از قطب های تولید خاویار تبدیل کرده است. انواع خاویار در سه نوع مختلف: خاویار سیاه، خاویار سرخ و خاویار طلایی موجود است. دریای خزر دارای انواع ماهی های خاویاری است به دلیل کمیاب بودن خاویار غذای گران قیمتی محسوب می شود. خاویار یک ماده غذایی پرخاصیت و مغذی است و قیمت روز خاویار با توجه بازار و کیفیت محصول و نوع بسته بندی تعیین می شود. لیست قیمت روز خاویار در مراکز معتبر فروش وجود دارد که خریداران برای اطلاع از قیمت ها به این مراکز مراجعه می کنند‌. 

لیست قیمت روز خاویار در مراکز معتبر فروش

خرید آنلاین انواع خاویار با بهترین قیمت

خرید آنلاین انواع خاویار با بهترین قیمتاگر خاویار بسته بندی نشود ممکن است قیمت آن پایین بیاید ولی با بسته بندی شکیل و زیبا می توان قیمت آن را افزایش داد. خاویار در بسته بندی  سی یا پنجاه یا صد یا دویست گرمی وجود دارد که به ارزش این محصول افزوده است.

خاویار با توجه به وزن و بسته بندی آن دارای قیمت متفاوتی می باشد. امروزه با گسترش فضای مجازی، خرید آنلاین انواع خاویار با بهترین قیمت صورت می گیرد که باعث آسان تر شدن خرید و فروش این محصول شده است. 

قیمت فروش خاویار درجه یک در بازار های جهانی

قیمت فروش خاویار درجه یک در بازار های جهانیخاویار پرورشی ایران عموما در استان گیلان، مازندران و گلستان، آذربایجان، زنجان و بوشهر تولید می شود. خاویار پرورشی از ماهیان خاویاری که عموما فیل ماهی، ازون برون و ماهی گلد است. قیمت فروش خاویار درجه یک در بازار جهانی با توجه به نوع پرورش ماهی و نوع آب مصرفی متفاوت می باشد. خاویار های درجه یک عموماً از قیمت های بالاتری نسبت به انواع دیگر بهره می برند.

خاویار ایران عموما به کشور هایی مانند آلمان و بلژیک،  افغانستان، انگلستان صادر می شود که اگر بسته بندی آن به صورت اصولی باشد با قیمت بهتری به فروش می رسد. قیمت فروش خاویار ها در این کشور با توجه به کیفیت محصول رده بندی می گردد.

خواص و مزایای خاویار

خواص و مزایای خاویار دریای خزر یکی از منابع تولید کننده خاویار در خاورمیانه است. برای بدست آوردن خاویار از ماهی های خاویاری حدودا بین ۶ تا ۱۵ سال زمان لازم است. 

از جمله خواص و مزایای خاویار عبارتند از ویتامین ها و املاح معدنی فراوانی از جمله امگا ۳ که برای رشد و نمو بسیار مفید می باشد. بنابراین از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند  و خواص ضد سرطانی است. دارای آهن فراوان است و برای کسانی که کمبود آهن دارند، بسیار مفید است. جهت جلوگیری از بیماری های التهاب مفاصل و مشکلات دستگاه گوارش بسیار مفید است. 

خواص خاویار بسیار زیاد است و برای تقویت حافظه مورد استفاده است.

کشورهای وارد کننده خاویار ایران در جهان

کشورهای وارد کننده خاویار ایران در جهانماهی هایی که از آن ها خاویار تولید می شود،  گونه تاسماهیان هستند که زیستگاه اصلی بسیاری از آنها در دریای خزر در ایران است. بنابراین ایران حدود ۹۰ درصد خاویار دنیا را تولید می کنند.

کشور های وارد کننده خاویار در جهان عبارتند از: آلمان، افغانستان، بلژیک، امارات متحده عربی،  انگلستان،  ایتالیا، جمهوری کره، نروژ، ژاپن

میزان صادرات ایران در این زمینه بسیار زیاد و اقتصادی می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا