[elfsight_click_to_call id="1"]
ماهی بلوگا

لیست قیمت خرید ماهی بلوگا درجه یک

خرید ماهی بلوگا درجه یک به صورت زنده یا صید شده از سایت های انلاین امکان پذیر است و اما لیست قیمت را از کجا می توان دریافت کرد؟

ماهی بلوگا، برترین نوع ماهی خاویاری است که از جثه ای بسیار بزرگ برخوردار می باشد و بزرگترین ماهی خاویاری دریای خزر معرفی شده است. این نوع ماهی ها در بخش های مختلفی از دریای خزر و دریای سیاه دیده شده و اما گرانترین نوع ماهی خاویاری نیز به شمار می رود.

خرید ماهی بلوگا درجه یک به صورت مستقیم و اینترنتی از سایت های انلاین صورت می گیرد و شما می توانید با تماس تلفنی، نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

در مورد ماهی بلوگا چه میزان اطلاعات دارید

خرید ماهی بلوگا

ماهی بلوگا از مرغوب ترین و البته پرفروش ترین نوع ماهی خاویاری است، چرا که تولید کننده گرانترین نوع خاویار در جهان می باشد. ماهی بلوگا از ماهی های بسیار کمیاب در دریای خزر است و با قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش می رسد.

ماهی بلوگا نیز مانند سایر ماهی ها دارای خصوصیات خاصی است که در ادامه بیان می شود:

دارای بدنی باریک و دم باریکتر
معرفی شده با نام فیل ماهی
دارای مقطع عرضی دایره ای
دارای دهانی زیرین
برخورداری از رنگ خاکستری
دارای طول ۶ متری
طول عمر ۱۱۸ سال
غذای آن پلانکتون های جانوری و سخت پوستان کفزی
دارای گوشت خوش طعم
قیمت بالای ماهی بلوگا

خرید ماهی بلوگا درجه یک

ماهی بلوگا یکی از درجه یک ترین و مرغوب ترین انواع ماهی خاویاری محسوب می شود که البته از گوشتی گرانبها برخوردار است. این ماهی به تولید خاویاری گران قیمت می پردازد و خاویار آن در سطح جهانی مشهور بوده است.

گوشت ماهی بلوگا به سه صورت زیر قابل خرید می باشد:

یخ زده یا منجمد
تازه
دودی

با توجه به این که گوشت فیل ماهی بسیار باکیفیت بوده و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد، خرید ماهی بلوگا درجه یک در سطح کشور قابل توجه می باشد. این ماهی را می توانید با روش های زیر خریداری کنید:

سایت های تخصصی
ماهی فروشان سراسر کشور
پرورش دهندگان ماهی
و…

لیست قیمت ماهی بلوگا درجه یک

خرید ماهی بلوگا

قیمت ماهی بلوگا براساس نوع درجه بندی و کیفیت گوشت، متفاوت بوده است. این محصول از گرانبهاترین انواع گوشت های موجود در بازار است که با قیمت زیادی به فروش می رسد.

اما از عوامل تعیین کننده قیمت ماهی بلوگا می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

اندازه ماهی
وزن ماهی
درجه یک یا دو بودن گوشت ماهی
چگونگی عرضه ماهی بلوگا
میزان عرضه و تقاضای ماهی
نحوه خرید و فروش ماهی
و…

لیست قیمت ماهی بلوگا درجه یک تنها از سایت های تخصصی و فروشگاه های سراسر کشور قابل دریافت است. اما شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز ماهی بلوگا با کارشناسان فروش سایت های مربوطه در تماس باشید و از همین طریق به خرید این محصول بپردازید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا