[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

لیست قیمت خاویار در بازار

لیست قیمت خاویار در بازار بسته به پرورشی یا دریایی بودن انواع خاویار متفاوت است و کسانی که متقاضی خرید این محصول هستند می دانند که دریای خزر اولین و بزرگترین محل ذخایر انواع ماهیان خاویار در دنیا است .

صید ماهی خاویاری در مناطق مختلفی از بنادر دریای خزر انجام می شود که مهم ترین آن سواحل بندر ترکمن است .

خاویار و ویتامین های سرشار آن

لیست قیمت خاویار

خاویار با توجه به ظاهر کوچکی که دارد اما سرشار از اسید آمینه آرژنین ، هیستامین ، ایزولوسین ، لیزین ، میتونین ، کلسیم ، منیزم ، فسفر ، آهن ، پتاسیم ، سلنیم ، روی ، کولین ، امگا ۳ ، ویتامین D ویتامین A، ویتامین B12 ، ویتامین B5 و … می باشد .

فواید خاویار برای بدن انسان

یکی از ویژگی های که خاویار و غذاهای دریایی دارا هستند وجود بالای اسیدهای چرب امگا ۳ در بدن آثار ضد التهابی قوی دارند.

و در برخی بیماری ها مانند افسردگی تاثیر بسزایی در درمان آن دارند . اگر به فکر سلامت سلول های عصبی خود هستید خاویار مصرف نمایید و از تاثیر مثبت آن شگفت زده خواهید شد .

دچار بیماری های قلبی عروقی هستید و این مسئله شما را نگران کرده است مصرف خاویار باعث پیشگیری این بیماری در بدن خواهد شد .

لیست قیمت خاویار دربازار

لیست قیمت خاویار

لیست قیمت خاویار در بازار به شرح زیر می باشد

خاویار امپریال بلوگا :

محصولی منحصر به فرد است که دانه های این ماهی درشت و کم نظیر می باشد قیمت این خاویار ۴۴۰۰۰۰ هزار تومان می باشد .

خاویار بلوگا درجه یک :

خاویار بلوگا ، محصولی از ماهی بلوگا با دانه های متوسط است و این خاویار در نوع خود کمیاب و پرطرفدار است قیمت این محصول ۳۸۰۰۰۰ هزار تومان می باشد .

خاویار آسترا درجه یک :

خاویار آسترا ، محصولی نایاب از ماهی آسترا با دانه های شگفت انگیز می باشد و با طعمی ویژه و استثنایی طرفدارن آن در آرزوی دست یافتن به آن هستند که قیمت خاویار آسترا درجه یک ۳۷۰۰۰۰ هزار تومانی می باشد .

خاویار کلاسیک :

اما خاویار کلاسیک با دارا بودن دانه های کوچک محصولی از ماهی های سوروگا و بری می باشد که طعم لذیذی دارد . قیمت خاویار کلاسیک درجه یک ۲۹۰۰۰۰ هزار تومان می باشد .

فقط این نکته را توجه داشته باشید که قیمت روز انواع خاویار ایرانی با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان در بازه های زمانی متفاوت است .

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا