[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

لیست قیمت خاویار در بازار داخلی

خاویار یکی از باارزش ترین مواد غذایی موجود در جهان است. این ماده غذایی به علت دارا بودن پروتئین  انواع ویتامین ها، آهن امگا ۳ و دیگر مواد باارزش مورد نیاز بدن، یکی از غنی ترین غذا ها محسوب می شود. که اغلب به عنوان صبحانه مصرف می شود.

لیست قیمت خاویار در انواع مختلف آن و همچنین خاویار ارزان را می توان از طریق سایت های معتبر فروش خاویار به صورت آنلاین یا از طریق نماینده فروش خاویار تهیه کرد.

لیست قیمت خاویار در بازار داخلی

بورس خاویار شمال

بورس خاویار شمال

ماهی های خاویاری که در جهان با نام ماهی های استروژن شناخته می شوند ماهی هایی از خاونواده تاس ماهی‌ها هستن که قدمت وجود این ماهی ها در دریاها به بیش از صدها میلیون سال می رسد، به همین خاطر این نوع از ماهی ها را فسیل های زنده نیز می نامند.

ماهی خاویار، ماهی های ماده ای هستند که دارای تخم های باور نشده هستند این تخم ها را به عنوان خاویار می شناسند، بیشتر خاویار ها اغلب به رنگ سیاه و سرخ و طلایی  هستند که نوع سیاه آن طرفداران بیشتری دارد هرچند که از لحاط ارزش غذایی نوع سرخ و طلایی آن هم بسیار با ارزش است. زیستگاه عمده ماهیان خاویاری دریای خزر می باشد به گونه ای که این دریا توانسته است حدود ۹۳ درصد این ماهی ها را در خود جای دهد که پنج نوع ویژه از این ماهی ها عبارتند از فیل ماهی، قره برون، ماهی روس، ماهی شیب، ماهی اوزون برون. 

فیل ها ماهی ها رتبه اول را از لحاظ کیفیت خاویار به خود اختصاص داده اند از این رو به عنوان گرانترین نوع خاویار موجو در جهان شناخته می شوند . در کل ۲۷ گونه از این ماهی ها در جهان تا به امروز شناخته شده اند.   

بازار خاویار درجه یک صادراتی

بازار خاویار درجه یک صادراتی

نحوه صید ماهی خاویار به منظور استخراج خاویار آنها نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است امروزه با توجه به پیشرفت علم در زمینه عمل های جراحی ابتدا این ماهی هاصید می کنند سپس آنها را بیهوش می کنند و بعد با عمل سزارین خاویار آنها را خارج می کنند.

نکته قابل توجه در این است که تعدادی از تخم ها را به منظور باروری مجدد در داخل شکم هایشان باقی می گذارند و بعد آنها را به دریا باز برمیگردانند این کار باعث می شود یک ماهی تقریبا ۶ بار قادر باشد خاویار تولید کند، این در حالیست که در گذشته همچین امکانی نبود و بعد از اینکه ماهی ها را با چکش های  پلاستیکی بیهوش میکردند و خاویار آنها را استخراج می کردند، ماهی ها را به منظور فروش گوشت آنها روانه بازار می کردند. که این با توجه به اینکه برای یک ماهی خاویار حدود ۱۵ سال نیاز است تا بالغ و در نتیجه به باروری و تولید تخم برسد، اصلا به صرفه نبود. 

فروش غیر حضوری خاویار

فروش غیر حضوری خاویار

خاویار ها به علت اینکه دارای انواع پروتئین ها، ویتامین ها و دیگر ماده های مغذی هستند دارای خاصیت های ویژ های هستند که به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم.

۱٫ ویتامین آ موجود در خاویار به عنوان یک محافظ کننده پوست عمل می کند و آن را از خشک شدن باز می دارد و در نتیجه با مرطوب نگه داشتن آن به جوان ماندن آن کمک می کند . ویتامین ای موجود در خاویار هم باعث می شود که خون در رگ ها به راحتی گردش داشته باشد و به این گونه از بروز بیماری هایی همچون پارکینسون جلوگیری می کند.

۲٫ خاویار به علت دارا بودن مواد مغذی برای زنان باردار بسیار توصیه می شود چرا که این ماده مغذی می تواند ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز مادر و در نتیجه جنین را تامین کند و به سلامت مادر و کودک کمک کند. 

۳٫ پتاسیم موجود در خاویار باعث تنظیم فشار خون مصرف کنندگان  این ماده بارزش غذایی می شود، بنابراین مصرف به اندازه خاویار تحت نظر پزشک می تواند نیاز افراد مبتلا به اختلالات فشار خون را به داروهای فشار خون کاهش دهد.

۴٫ خاویار علاوه بر مصرف خوراکی می تواند به عنوان ماسک برای پوست هم استفاده شود.خاویار به علت داشتن خاصیت آبرسانی می تواند پوست را مرطوب نگه دارد و به این گونه آن را در برابر چروک شدن و در نتیجه پیری محافظت کند . همپنین خاویار به علت داشتن موادی که برای کلاژن پوست تحریک کننده هستند می تواند به طور طبیعی عمل لیفتینگ را برای پوست انجام دهد و آن را در برابر  افتادگی هایی که بر اثر عواملی همچون تحلیل بافت های پوست اتفاق می افتد، محافظت کند.

۵٫ امگا۳ موجود در خاویار به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده و مانع  رسوب چربی ها در رگ های خونی  می شود و این امر باعث می شود که خون در رگ ها به راحتی حرکت کرده و در نتیجه به قلب و عروق قلبی فشار های بیش از حد وارد نشود و بنابراین مانع از بروز بیماری های قلبی در افراد می شود.

۶٫ ویتامین دی موجود در خاویار باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می شود بنابراین افردادی که خاویار را به اندازه کافی مصرف می کنند کمتر دچار سرماخوردگی می شوند و همچنین این افراد کمتر دچار التهاب در اندام هایشان هستند. 

۷٫ وجود کلسیم در کنار ویتامین دی در خاویار باعث شده است که جذب کلسیم در بدن به راحتی انجام گیرد بنابراین افرادی که از این ماده مغذی استفاده می کنند دارای استخوان های قوی و محکم خواهند بود و بنابراین کمتر دچار پوکی استخوان و عوارض آن خواهند شد.

۸٫ امگا۳ موجود در خاویار باعث کاهش افسردگی و در نتیجه کاهش اختلالات روانی و جسمی در مبتلایان به این بیماری می شود همچنین مصرف این ماده غذایی باعث می شود که افراد احساس خوشحالی و شادابی داشته باشند که این خود می تواند در پیشگیری از مبتلا شدن به افسردگی موثر باشد.

سفارش خاویار به صورت عمده

سفارش خاویار به صورت عمده

خاویار خارجی هم در کنار خاویار ایرانی در اکثر فروشگاه های عرضه خاویار به منظور خرید خاویار در دسترس طرفداران این محصول قرار می گیرد. 

معتبر ترین تامین کننده خاویار در ایران

معتبر ترین تامین کننده خاویار در ایران

خاویار با توجه به سلیقه ها ی متفاوت مصرف کنندگان این محصول میتواند به صورت خام  بدون هیچ گونه ادویه جاتی یا به همراه ادویه جات مصرف شود و همچنین می تواند در روغن به تنهایی یا همراه پیاز سرخ شده و به صورت پخته مصرف شود . در استفاده از خاویار باید از سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد چرا که شرایط غیربهداشتی نگه داری و حمل ونقل این محصول می تواند باعث آلودگی آن به انواع باکتری ها شود که در صورت عدم توجه و مصرف آن می تواند باعث تهوع، اسهال و مشکلات گوارشی و بیماری های کبدی، سردرد و دیگر بیماری ها شود.

تجارت خاویار ارزان قیمت ایرانی

تجارت خاویار ارزان قیمت ایرانی

بهترین مارک خاویار با توجه به گونه و کیفیت محصول از شرکت توزیع خاویار قابل خریداری است. 

هزینه ارسال خاویار به کل کشور

هزینه ارسال خاویار به کل کشور

با توجه به قیمت بالای خاویار، این محصول مصرف کنندگان زیادی در داخل کشور ندارد اما با این حال واردات خاویار در کشور انجام می گیرد. 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا