[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار ایرانی

قیمت عمده خاویار ناب ایرانی در تهران

ماهی های خاویار به خاطر وجود تخمشان که ارزش غذایی و دارویی فراوانی دارد و هم به صورت خام و  هم پخته مصرف می شود مورد توجه هستند. ریشه کلمه خاویار به معنی تخم ریز است. این ماده غذایی به مروارید سیاه مشهور است. ماهی خاویار قدمتی چند میلیون ساله دارد به طوری که ماهیان خاویار را فسیل های زنده جهان نیز می نامند. این ماده غذایی و ماهی های آن در دریای خزر به میزان فراوانی وجود دارند و ایران بیش از نود درصد خاویار جهان را تامین می کند. قیمت عمده خاویار در تهران بسته به پارامترهای مختلف متفاوت است. برای آشنایی بیشتر با بازار فروش این محصول خوشمزه و صادراتی با ما در این مطلب همراه باشید.

قیمت عمده خاویار ناب ایرانی در تهران

صادرات خاویار به ترکیه

صادرات خاویار به ترکیه

خاویار یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران است. در واقع خاویار ناب ایران اصطلاحی است که به خاطر زیاد بودن صادرات خاویار به سراسر جهان به کار می رود. ایران نود و سه درصد خاویار مورد نیاز جهان را تامین می کند که همه این ماده غذایی ارزشمند هم از دریای خزر به دست می آید.

خاویار انواع مختلفی دارد که شامل  بیست و هفت گونه ماهی است که  پنج نوع آن که در دریای خزر زندگی می کنند عبارتند از: قره برون یا ماهی خاویاری ایران، ماهی خاویاری چالباش یا روس، ماهی شیپ، ماهی اُزون برون و فیل ماهی.

کشورهای اروپایی بیشترین خریداران خاویار صادراتی و ناب ایران هستند. زیرا این کشورها از گذشته با کیفیت و انواع خاویار ایران آشنا بوده و این محصولات را از شرکت های شناخته شده و معتبر ایرانی تهیه می کنند. هر چقدر خاویار درجه یک تر و با بسته بندی استاندارد تر و شکیل تری راهی بازار اروپا شود، خریداران در این کشورها استقبال بیشتری از آن خواهند کرد.

یکی از کشورهای خریدار محصول ایرانی ترکیه است. ترکیه با داشتن تعداد زیاد گردشگر و توریست و  استفاده از غذاهای لوکس و خاص در هتل های این کشور، مقصد خوبی برای صادرات این محصول ایرانی خواهد بود. صادرات خاویار ایرانی به ترکیه روند صعودی داشته و  همه ساله در حال افزایش است.

نمایندگی خاویار در شمال کشور

نمایندگی خاویار در شمال کشور

گوشت ماهی خاویار مثل بقیه ماهی هاست. اما آنچه باعث تفاوت این نوع ماهی از انواع دیگر می شود، تخم آن است که به مروارید سیاه نیز مشهور است. ماهی خاویار از نظر رنگ سه نوع است که شامل خاویار طلایی و سرخ و سیاه می باشد.

می توان انواع خاویار را به دو دسته خاویار پرورشی و خاویار دریایی تقسیم بندی کرد.

با بیشتر شدن پرورش ماهی خاویاری در ایران و بهره گیری از این صنعت در مناطق مختلف کشور مخصوصا شهرهای شمالی، شاهد افزایش تولید این محصول در ایران هستیم. به همین دلیل است که شرکت های مختلف در این راستا فعالیت خود را آغاز کرده و سرمایه گذاری ویژه ای انجام داده اند.

خاویار ایران از دیرباز در دنیا شناخته شده و با آنکه در حال حاضر رقبایی از کشورهای دیگر مانند چین دارد، باز هم یکی از بهترین های دنیا به شمار می رود. خاویار ایرانی به صورت پرورشی هر ساله به میزان زیادی تولید می شود. در سال های اخیر صادرات خاویار ایرانی به پنج کشور  افزایش یافته است که آن پنج کشور عبارتند از: امارات، آلمان، سوییس، استرالیا و بلژیک.

شرکت صادراتی خاویار و نمایندگی و مرکز پخش خاویار در شهرهای شمالی کشور فعالیت بیشتر ی دارد و این محصولات را به سراسر کشور و جهان می فرستد.


شرکت توزیع خاویار در بندر عباس

شرکت توزیع خاویار در بندر عباس

 این محصول با بسته بندی های تخصصی و یا به صورت فله ای به دیگر کشورها فرستاده می شود. خاویار دریای خزر  سود آوری خوبی داشته و صادراتش به دیگر کشورها تاثیر زیادی در ارز آوری برای ایران دارد.

 برای ارسال این محصول به بسیاری کشورها از مسیرهای دریایی استفاده می شود.

شرکت توزیع خاویار در شهرهای بندری جنوبی مانند بندرعباس این محصولات را به کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر کشورها ارسال می کند.

فروش خاویار نصف قیمت

فروش خاویار نصف قیمت فروش خاویار ارزان در برخی فروشگاه ها و سایت های اینترنتی انجام می شود. فروشگاه ما نیز با استفاده از تجربه و تخصص مشاوران خبره هنگام خرید به مشتری مشاوره فروش خاویار ارائه می کند تا شما بتوانید بهترین محصول با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت را به آسانی بشناسید و بخرید.

این ماده غذایی خوشمزه که نوعی غذای لوکس و اشرافی هم هست برای صاحبان هتل ها و رستوران های شیک ارزش زیادی دارد زیرا به بالا بردن اعتبار آن ها و جلب مشتری بیشتر کمک شایانی می کند.

بازار خاویار درجه یک

بازار خاویار درجه یک

خاویار درجه یک در بازار ایران از بهترین محصولات دریایی و پرورشی تولید می شود.

قیمت نهایی محصول بسته به هزینه های انجام شده برای تولید متفاوت است. در تغذیه ماهیان پرورشی خاویاری از انواع خوراک ها استفاده می شود که از مواد اولیه استفاده شده در این خوراک ها می توان انواع پودر ماهی با کیفیت مانند کیلکا، ساردین، کنستانتره‌های پروتئینی گیاهی، آرد و گلوتن گندم، گلوتن ذرت، مواد محرک سیستم ایمنی و مواد جاذب غذایی را نام برد.

بسته به هزینه ای که برای پرورش ماهی می شود قیمت محصول نهایی متفاوت است.

قیمت خاویار در بازار اروپا

قیمت خاویار در بازار اروپا قیمت هر کیلوگرم خاویار در بازار داخلی و خارجی تفاوت زیادی دارد که مهمترین آن اعلام قیمت با توجه به نوع ارز کشور مقصد است.

صادر کننده ها انواع خاویار را با در نظر گرفتن مشتریان خود ارائه کرده و قیمت را بر اساس استاندارد های کشور مقصد اعلام می کنند. در این صورت خریداران عمده بیشتر به خرید خاویار ایران علاقمند شده و آن را  از تولید کننده داخلی می خرند.

میزان سود تجارت در حوزه خاویار

میزان سود تجارت در حوزه خاویار با توجه به این که محصول ایرانی مورد توجه کشورهای زیادی در سراسر جهان است و بهترین برند دنیا شناخته شده است تجارت پر سودی به حساب می آید.

ماهیان خاویاری مقاومت بالایی دارند و احتمال این که با بیماری از بین بروند و به سرمایه گذار لطمه بزنند بسیار کم است. این تجارت میزان ریسک پایینی دارد و با اندکی سرمایه گذاری در پرورش ماهیان خاویاری می توانید به تجارت مروارید سیاه پرداخته و محصول خود را روانه بازار های جهانی نمایید.

خاویار خود به تنهایی اشرافی‌ترین صبحانه جهان به حساب می آید.  افراد زیادی آن را به شکل خام و یا همراه با زرده تخم مرغ یا خرده پیاز میل می‌کنند و گروهی نیز کمی از آن را همراه با سبزیجات معطر یا قطعه کوچکی از نان و کره می‌خورند.

 برخی بوی تند آن را که شبیه بوی ماهی است و طعم شورش را بسیار دوست دارند. برای خرید این ماده غذایی خوشمزه حتما به فروشگاه ما سری بزنید.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا