[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویارخاویار ایرانماهی خاویار

قیمت خرید خاویار ایرانی

قیمت خرید خاویار ایرانی با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت است. می توانید برای آگاهی از قیمت خرید خاویار ایرانی و ثبت سفارش با کارشناس شرکت مازند خاویار تماس بگیرید.

به دلیل وجود شرکت های مختلف تولید و فروش خاویار، همواره دغدغه مشتریان ارتباط با شرکت های معتبر در این زمینه بوده است. ما در این مقاله اطلاعات مختصری به شما ارائه می دهیم. با تماس با شرکت مازند خاویار می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آیا با انواع خاویار موجود در بازار آشنا هستید؟

خرید خاویار ایرانی

انواع خاویار ایرانی

جالب است بدانید که دریای خزر به تنهایی ۹۳ درصد از ماهیان خاویاری جهان را در دامان خود پرورش می دهد. انواع ماهیان خاویاری که در این دریا وجود دارند عبارتند از:

  • فیل ماهی یا بلوگا
  • قره برون یا تاس ماهی ایران
  • چالباش یا تاس ماهی روس
  • ماهی خاویار شیپ
  • ماهی اوزون برون یا سوروگا

از بین پنج نوع ماهی خاویاری که در لیست به آن اشاره شده است تاس ماهی ایران، تاس ماهی روس و ماهی خاویار شیپ به آسترا معروفند.

خرید خاویار ایرانی

خاویار ایرانی گرانبها

آیا میدانید گرانبهاترین خاویار ایرانی مربوط به کدام ماهی است؟

بزرگ ترین ماهی دریای خزر، فیل ماهی یا بلوگا است. خاویاری که از این ماهی به دست می آید نیز گرانبهاترین خاویار شمال ایران است. خاویاری که از سایر ماهی های دریای خزر به دست می آید در درجه بعدی اهمیت قرار دارند.

درجه بندی خاویار حاصل از ماهی های مختلف با توجه به ارزش غذایی، مرغوبیت خاویار، سلیقه و اقبال مشتریان و عوامل دیگر انجام می شود. خاویاری که در درجات بالا قرار داشته باشد، قیمت بیشتری را به خود اختصاص می دهد. خاویار سایر ماهی ها قیمت کمتری دارند.

اطلاعات مورد نیاز جهت خرید و فروش خاویار را از شرکت های معتبر کسب کنید.

خرید خاویار ایرانی

آیا می دانید چگونه می توان از قیمت خرید خاویار ایرانی مطلع شد؟

امروزه به منظور جلب توجه مشتریان عزیز، سایت های متعددی اقدام به درج قیمت خاویارهای مختلف کرده اند. گاهی اوقات مشاهده می شود که این قیمت ها غیرواقعی بوده و صرفا به دلیل جذب مشتری بیان شده است.

بهترین راه برای اطمینان از قیمت خاویار، تماس با شرکت های معتبر تولید و فروش خاویار و گفتگو با کارشناسان آن شرکت هاست. کارشناسان متعهد به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند و راهنمایی شما برای رسیدن به مقصود را بر عهده می گیرند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم تماس با کارشناسان شرکت مازند خاویار را امتحان کنید. پشیمان نمی شوید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا