[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویارخاویار بلوگا

قیمت خاویار بلوگا یک کیلویی

قیمت خاویار بلوگا چیزی است که برای خریداران خاویار مهم است. خریداران خاویار همواره به دنبال قیمت روز یک کیلو خاویار هستند. برای اطلاع از قیمت خاویار می توانید با کارشناس فروش مازند خاویار تماس بگیرید.

قیمت خاویار بلوگا

خاویار بلوگا ایرانی

از دیرباز خاویار در زمره غذاهای خاص بوده است. ماهی خاویار قدمتی تاریخی دارد. انواع مختلفی از ماهیان خاویاری در ایران زندگی می کنند.

زیست بوم ماهیان خاویاری ایران دریای خزر است. مروارید سیاه دریای خزر معروف است. خاویار بلوگا ایرانی طرفداران زیادی در دنیا دارد.

برترین برندهای خاویار جهان نیز قابلیت رقابت با بلوگای ایرانی را ندارند. بلوگای مرغوب ایرانی را می توانید از مازند خاویار تهیه کنید.

بلوگای مرغوب ویژگی های منحصر به فردی دارد.

اگر نمی توانید بلوگای اصل را از تقلبی تشخیص دهید این کار را به ما بسپارید.

یکی از ویژگی های آن شکل ظاهری آن است. دانه های سیاه درشت و صیقلی. بلوگای تقلبی رنگ شده است. پس از آن که با پارافین دانه های گرد را ساختند آن را رنگ می کنند.

بلوگای تقلبی در دمای محیط به حالت ژله ای در می آید. ولی بلوگای اصل قوام خود را حفظ می کند.

قیمت خاویار بلوگا

قیمت خاویار بلوگا چقدر است؟

قیمت خاویار بلوگا به نوع بسته بندی آن بستگی دارد. خاویار بلوگا به صورت بسته بندی یا کیلویی به فروش می رسد. مشتری می تواند با توجه به نیاز خود یکی از اوزان خاویار را انتخاب کند.

بسته بندی های مختلفی در بازار وجود دارد. بسته بندی ها بر اساس استقبال و نیاز بازار انجام می شوند. انواع بسته بندی های مرسوم عبارتند از:

  • بسته بندی ۵۰ گرمی
  • بسته بندی ۱۰۰ گرمی
  • بسته بندی ۲۰۰ گرمی

علاوه بر بسته بندی های بالا می توان به دلخواه مشتری نیز بسته بندی را انجام داد.

برخی مشتریان تمایل دارند که خاویار را به صورت کیلویی خریداری کنند. اگر شما نیز جزو همان مشتریان هستید می توانید نیاز خود را با پشتیبانی فروش مازند خاویار در میان بگذارید.

برای اطلاع بیشتر از قیمت انواع خاویارهای بسته بندی شده و کیلویی با مازند خاویار تماس بگیرید.

قیمت خاویار بلوگا

خاویار بلوگا مخصوص رستوران

رستوران داران و هتل داران محترم می توانند خاویار مورد نیاز خود را به راحتی از فروشگاه های خاویار تهیه کنند.

فروشگاه های سنتی و اینترنتی زیادی در سطح کشور وجود دارند. اگر از جمله مشتریانی هستید که برای وقت خود ارزش زیادی قائلید می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید خاویار کنید.

رستوران داران همواره یکی از مشتریان پروپا قرص خاویار بلوگای ایرانی هستند. زیرا هیچ رستوران معتبری حاضر نیست کیفیت غذای خود را فدای منافع آنی کند. اعتبار یک رستوران خوب به غذاهای با کیفیت آن است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا