[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

قیمت خاویار ایران در بازار اروپا

خاویار، خوراکی ای مقوی و مغذی به شمار می رود و از جمله محصولاتی است که ارزش بالایی دارد و به همین دلیل به آن لقب “مروارید سیاه” را داده اند. یکی از چهار کشور بزرگ تولید کننده این خوراکی، ایران است. آن گونه که عنوان می شود، ارزش هر کیلوگرم از خاویار، برابر با ۱۲ بشکه نفت می باشد. در هر صورت، یکی از اقلام صادراتی ایران همین تخم های ریز و سیاه رنگ هستند. اما قیمت خاویار ایران در اروپا چند است؟ این نوع از محصول، چگونه تعیین نرخ می شود؟ در این مطلب به این موضوع پرداخته ایم. 

قیمت خاویار ایران در بازار اروپا

قیمت خاویار ایران در بازار تهران

قیمت خاویار ایران در بازار تهرانیکی از غذاهای گران قیمت در جهان، خاویار نام دارد. تجارت آن سود بسیار زیادی داشته و باید گفت که در کشورمان نیز این محصول به شکل وسیعی تولید و در همین حال خرید و فروش می شود؛ ولی عمدتاً ما شاهد این هستیم که خاویار جهت صادرات تولید می گردد. 

در هر صورت، اگر به دنبال قیمت روز خاویار در بازار تهران می باشید، باید به مراجعی که عرضه کننده آن هستند سر بزنید. این غذای مقوی را بر اساس موارد مختلفی تعیین نرخ می کنند که شامل کیفیت مطلوب آن، نوع تولید، نحوه بسته بندی و سایر موارد دیگر می باشد. 

روی هم رفته، در حال حاضر سه نوع خاویار در جهان وجود دارد که از آنان می شود این گونه نام برد: 

  1. خاویار سیاه (نوع مشهو آن) 
  2. خاویار سرخ 
  3. خاویار طلایی 

خرید خاویار ایران به صورت عمده

خرید خاویار ایران به صورت عمدهبرای خرید خاویار ایرانی به صورت عمده، می شود راه های متعددی را در پیش گرفت. اول این که شرکت تولیدی خاویار یکی از منابع اصل محسوب می شود. آن ها در اصل پرورش دهندگان ماهیان خاصی هستند که از آنان می توان خاویار را به دست آورد. 

دوم، کارخانجاتی می باشند که محصولات را از پرورش دهندگان خریده، سپس آن را آماده سازی و بسته بندی می کنند. آن ها عمدتاً شرکت توزیع خاویار هستند. از سویی، راه های دیگری هم وجود دارد که می شود خرید عمده این مرغوب ترین نوع خوراکی جهان را تهیه کرد. 

برای مثال به نمایندگی فروش خاویار سر بزنید یا به سایت هایی که از اعتبار ویژه ای برخوردار بوده و بهترین ها را برای مشتریان خود در نظر می گیرند. 

روی هم رفته، اغلب این بازرگانان و همین طور فروشندگان خرده هستند که این محصولات را به گونه کلی تهیه می کنند و سپس به دست مصرف کننده اصلی می رسانند. باید گفت، خرید به این شکل، باعث کاهش هزینه ها می شود. 

فروش خاویار ایران صادراتی

فروش خاویار ایران صادراتیخاویاری که در ایران تولید می شود، اغلب برای صادرات آماده می گردد. فروش این نوع از محصول، به وسیله شرکت هایی صورت می گیرد که در کار تولید و یا فرآوری این غذای مغذی می باشند. 

اما خاویار به دلایل مختلفی از جمله بهترین غذاها محسوب می شود. یکی از آن ها خواص منحصر به فرد آن است که در این جا به چند نمونه از آن اشاره می کنیم: 

  • تأمین کننده آنتی اکسیدان بدن است. 
  • برای زنان باردار و رشد و تقویت جنین، بسیار کاربردی است. 
  • برای پوست و شفاف سازی آن مفید می باشد. 
  • برای کسانی که می خواهند فشار خون خود را تنظیم کنند، توصیه می گردد. 
  • برای چشم مفید واقع شده است. 
  • و ده ها خاصیت دیگر 

نمایندگی پخش و فروش خاویار ایران

نمایندگی پخش و فروش خاویار ایرانبرای به دست آوردن بهترین برند خاویار ایران، می شود به مراجع متفاوتی سر زد، از جمله نمایندگی پخش و فروش که در برخی از کلان شهرهای کشورمان فعال می باشند. 

در این زمینه نیاز گفته شود که اصولاً این شعبه ها مکانی برای معرفی و همچنین ارائه کلی محصولاتی از این دست محسوب می شوند. شما می توانید با سر زدن به این شعب، نوع اصل و خالص خاویار را به دست آورید که کیفیت آن را شرکت تولید کننده تضمین کرده است. 

قابل ذکر است که خاویار را به شکل بسته بندی شده ارائه می دهند و هر بسته از وزن خاصی برخوردار می باشد. 

مرکز تولید انواع خاویار در شمال ایران

مرکز تولید انواع خاویار در شمال ایراندر سه استان شمالی کشورمان (گلستان، گیلان و مازندران)، خاویار به شکل گسترده ای تولید می گردد. به نوعی می شود این استان ها را مراجع اصلی تولید انواع خاویار در شمال و سر تا سر ایران دانست. 

از سوی دیگر، تنها در استان گیلان ۱۱ مرکز وجود دارد که در آن پرورش ماهیان خاویار صورت می گیرد. در کل، می شود گفت که قطب تولید این محصول بسیار سودآور، این بخش ایران محسوب می شود. 

باید گفت، ماهیانی که از آنان خاویار (تخم ماهی) به دست می آید و ارزش زیادی دارند، این ها می باشند: 

  • ماهی شیپ 
  • فیل ماهی 
  • ماهی ازون برون 
  • ماهی قره برون (به خاویاری ایرانی معروف است) 
  • ماهی چالباش 

صادرات خاویار ایران به قیمت عمده

صادرات خاویار ایران به قیمت عمدهاز جمله محصولات پر سود صادراتی ایران، خاویار است. 

این نوع از خوراکی، به کشورهای مختلفی از منطقه و همین طور امریکا، استرالیا، اروپا و افریقا صادر می شود. بازار خاویار ایرانی در سراسر دنیا رونق خوبی دارد و این مسئله به کیفیت آن بر می گردد. 

صادر کنندگانی که در این عرصه فعالیت می نمایند، می کوشند تا محصول در خور توجه را به دست آورده و سپس آن را با تمام استانداردهای جهانی تولید، بسته بندی و صادر کنند. همان طور که در ابتداء اشاره کردیم، صادرات خاویار حتی بیش از نفت می تواند برای کشورمان سودآوری داشته باشد. 

در هر صورت، شرکت های گوناگونی را می تواند در اقصی نقاط کشور پیدا کرد که در زمینه صادرات این غذای گران بهاء، پرخاصیت و در همین حال لذیذ، فعالیت می نمایند. 

وارد کننده برتر در حوزه خاویار

وارد کننده برتر در حوزه خاویار در حوزه خاویار شاهد این است که برخی از شرکت ها وارد کننده این خوراکی می باشند. 

می توان محصولات وارد کنده برتر در زمینه خاویار را از راه های متعددی به دست آورد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این غذای گران بها را نمی توان در هر بازار و فروشگاهی به دست آورد؛ ولی یک راه وجود دارد که به راحتی بتوان نوع اصل و خالص آن را خریداری کرد: اینترنت! 

از این طریق خود شرکت های واردکننده نیز به ارائه و معرفی محصول خود می پردازند و سعی می نمایند تا کالای شان را برای همه مشتریان شان در هر جایی از کشور که هستند، ارسال کرده و به این شکل ارائه خدمات نمایند. 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا