[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

قیمت استثنایی خاویار در بازار

قیمت استثنایی خاویار چقدر است؟ تاریخچه خاویار ایران پیشینه دور و درازی دارد و به دوران مادها می رسد نسل به نسل پس از گذشت اتفاقاتی دراین صنعت باعث شده امروز به دست ما برسد و خاویار ایران در جهان به عنوان یک سوغات شناخته شود.

قیمت استثنایی خاویار در بازار مختص به خاویار طلایی است که مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است و توانسته به رونق اقتصادی بازار ایران تاثیر خوبی بگذارد.

خواص خاویار

قیمت استثنایی خاویار

تامین آنتی اکسیدان های ضروری

یکی دیگر از منابع اصلی آنتی اکسیدان خاویار است که سرشار از ویتامین A می باشد و به ترمیم بافت های پوستی آسیب دیده کمک می کند . هنچنین ویتامین E که دارا می باشد موجب مرطوب سازی عمقی پوست جهت مقابله با خشکی مزمن آن بسیار مفید است .

خاویار تاثیرات بسیار بالایی بر عملکرد سیستم گردش خون دارد و می تواند موجب پیشگیری بیماری پارکینسون شود .

کمک به درمان فشار خون بالا

عناصر دیگری که در خاویار موجود است حاوی مقادیری بالایی از پتاسیم می باشد که با فشار خون بالا مقابله می کند و به افرادی که از فشار خون رنج می برند توصیه می شود .

پیشگیری از حملات قبلی و بیماری آلزایمر

چربی های امگا ۳ در خاویار به مقدار زیادی یافت می شود که به ۱۰۰۰ میلی گرم می رسد و موجب می گردد تا خطر ابتلا به بیماری های قلبی و آلزایمر کاهش و پیشگیری نماید .

مقابله با ویروس ها

به علت مقادیر زیاد ویتامین D که در خاویار این ماده غذایی ارزشمند وجود دارد باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد تا سلول های ایمنی وظایف خود را به درستی انجام دهند .

بازسازی هموگلوبین در بدن

همان طور که می دانید همگلوبین یکی از اجزای خون است که اکسیژن را به اعضای مختلف بدن می رساند ، خاویار باعث افزایش سطح هموگلوبین در جریان خون می شود .

تقویت ماهیچه ها

خاویار حاوی مقادیر بالای کلسیم است که موجب تقویت استخوان ها است .

مقابله با استرس و میگرن

خاویار را به عنوان یک غدایی بی نظیر و غنی از ویتامین B2 می باشد و به درمان مشکلات عصبی مانند بی خوابی ، اضظراب یا استرس کمک تاثیر گذاری می کند و برای درمان میگرن نیز غذای بسیار مفیدی محسوب می شود .

قیمت استثنایی خاویار

قیمت استثنایی خاویار

قیمت استثنایی خاویار طلایی در بازار ایران با قیمت مناسبی به مشتریان عرضه می شود . و این محصول پر از خاصیت بر سر سفره های ایرانی امری ضروری است .

مراکزی که در این حوزه فعالیت دارند تمام مجوز های و استاندارد های لازم را رعایت می کنند و مشتریان می توانند با مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی خاویار طلایی را با قیمت مناسب سفارش دهند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا