[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

فروش عمده خاویار ناب ایرانی

فروش عمده خاویار ناب ایرانی در بسته بندی های متنوع انجام می شود. گونه خاویار ایرانی با نام بلوگا از بهترین و گران ترین نوع خاویار در سراسر جهان است و طرفداران زیادی دارد. بلوگا در دریای خزر ایران (به عنوان بزرگترین دریاچه نمکی جهان) به وفور یافت می شود.

فروش عمده خاویار ناب ایرانی

تجارت خاویار ارزان قیمت ایرانی

تجارت خاویار ارزان قیمت ایرانیبا خرید ارزان ترین خاویار ایرانی، تجارت پر سودی خواهید داشت. این ماهی بسیار خوش طعو و بو است و گران ترین غذای جهان به شمار می رود.

خاویار بلوگا شامل تخم ماهیان خاویار است. این ماهی غالبا در دریای خزر، بزرگترین دریاچه آب نمکی جهان یافت می شود، که با کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، روسیه و ترکمنستان هم مرز است. همچنین در حوزه دریای سیاه و گاهی در دریای آدریاتیک نیز یافت می شود. اما خاویار بلوگا ایرانی، گرانترین و با کیفیت ترین نوع خاویار جهان است.

گروه تامین کننده انواع خاویار در خاورمیانه

گروه تامین کننده انواع خاویار در خاورمیانهگروه تامین خاویار باکیفیت ایرانی، بهترین نوع تخم این ماهی را در خاورمیانه ارائه می کند.

قبل از سال ۲۰۰۵ به دلیل برداش های بیش از حد و مکرر این گونه در معرض خطر انقراض قرار گرفت تا جایی که ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۰۵ واردات خاویار بلوگا که منشاء آن دریای خزر و دریای سیاه بود ممنوع اعلام کرد. اما ایران به دلیل محافظت موثر از این گونه، از ممنوعیت صید خاویار معاف بود. در ژانویه ۲۰۰۷، این ممنوعیت تا حدودی لغو شد.

ماهی خاویاری بلوگا برای رسیدن به بلوغ ۲۰ سال زمان نیاز دارد. ماهیان بالغ اغلب نزدیک به ۹۰۰ کیلوگرم هستند. تخم این ماهی بیشترین مورد استفاده را دارد و  از رنگ خاکستری تیره (تقریبا سیاه) تا خاکستری روشن که از ماهی های بزرگتر به وجود می آید متغیر است.  رنگ های روشن تر با ارزش تر هستند .

قیمت جهانی خاویار بالا است. گرانترین خاویار بلوگا، آلبینو  نام دارد که اغلب به آن “Almas” می گویند. آلماس از تخم ماهیان خاویاری نادر ۶۰ تا ۱۰۰ ساله تولید می شود.
این گونه در دریای خزر جنوبی، هم مرز با ایران، جایی که ظاهراً آلودگی کمتری دارد، یافت می شود. امروزه تعداد بسیار کمی از انواع آلبینو باقی مانده است، زیرا عدم وجود ملانین که یک اختلال ژنتیکی به حساب می آید، تعداد این نوع ماهی را کاهش داده است.

هرگونه افزودنی به این ماده غذایی کیفیت آن را کاهش می دهد. معمولا خاویار ایرانی بدون هیچ گونه ماده اضافی و یا فرآوری شده ارائه می گردد.

هزینه ارسال خاویار به کل کشور

هزینه ارسال خاویار به کل کشوربا ورود به سایت خرید خاویار می توانید، بسته های گوناگون این ماده لذیذ را مشاهده نمایید. 

در سال ۲۰۰۵، ایالات متحده به دلیل وضعیت در معرض خطر بودن این گونه ارزشمند، واردات خاویار بلوگا و ماهی خاویاری بلوگا را به این کشور غیر قانونی اعلام کرد.
با این حال، خاویار گونه های ترکیبی بلوگا هنوز ب سراسر کشور عرضه می گردد. بسیاری از کشورها اجازه واردات و صادرات تخم خاویار و ماهی خاویاری بلوگا را صادر می کنند، زیرا این ماهی در سال های اخیر نسل خود را بازیابی کرده است. تلاش های گسترده کشورهای هم مرز با دریای خزر، در زمینه صید و حفاظت از این گونه، به جمعیت های وحشی بلوگار اجازه رشد مجدد داده است.

خاویار خوش طعم بلوگا را معمولاً به تنهایی با نام میل می کنند. سایر خاویارها که ارزان قیمت هستند با سیب زمینی، خامه، سفیده تخم مرغ و پیاز سرو می شوند. رنگ و طعم عالی این غذا، ضمانت خاویار اصل است.

بازار خرید خاویار در سراسر کشور

بازار خرید خاویار در سراسر کشورشرکت صادراتی خاویار بهترین نوع خاویار ایرانی را تهیه و عرضه می کند. ماهی خاویاری ایرانی در دریای خزر و تا حدودی در دریای سیاه یافت می شود و در رودخانه های خاصی به تخم ریزی می پردازند، این رودخانه ها ولگا، کورا، اراک و اورال نام دارند. این ماهی به دلیل گوشت لذیذ و پر خاصیتش صید می شود.

ماهی های جوان خاویار از بی مهرگان کوچک تغذیه می کنند و زمانی که بزرگتر می شوند، طعمه های بزرگتری مانند خرچنگ و ماهی می خورند.

تهدیدات پیش روی این ماهی شامل:

  • صید بیش از حد این ماهی که منجر به حذف ماهی های نابالغ قبل از پرورش آن ها می شود. 
  • سدسازی در رودخانه ها 
  • از بین رفتن مناطق تخم ریزی 
  • آلودگی آب 

فروش خاویار درجه یک

فروش خاویار درجه یکلیست قیمت خاویار، با توجه به درجه کیفی این ماهی تهیه می گردد.

با ظاهر ماهی خاویار بیشتر آشنا شوید.

ماهیان خاویاری ایرانی دارای بدنی دراز و حجیم با رنگ مایل به آبی هسند. این نوع ماهی خاویاری بومی دریای خزر و دریای سیاه  است اما در درجه اول در دریای خزر وجود دارد. جمعیت این ماهی ممکن است، در رودخانه های ورودی به دریای خزر نیز دیده شوند.

ماهیان خاویاری به دلیل گوشت لذیذ و تخم های خوش طعمی که دارد طرفداران بسیاری یافته است. ماهیان خاویاری ایرانی در درجه اول، در بخش شرقی خزر جنوبی تغذیه می کنند.

ماهی خاویاری فارسی مجهز به گیرنده های لمسی و حرکتی است. هنگام تغذیه، به سادگی طعمه خود را می یابند. عادت غذایی ماهی خاویار در طول زندگی تغییر می کند. در متن زیر به سه مرحله عادت غذایی این ماهی پراخته شده است.

  1. از زمان شروع زندگی، ماهیان خاویاری از بی مهرگان از جمله میگوها، کایرومیدید ها و آمفیپودهای گاماریدی تغذیه می کنند.
  2. تقریباً در سن ۲-۳ سالگی، بسیاری از آن ها از خرچنگ یا ماهی تغذیه می کنند.
  3. سرانجام در بزرگسالی در درجه اول از ماهیان دیگر استفاده می کنند.

ماهی خاویاری به طور عمده در رودخانه های ولگا، کورا، اراک و اورال تولید مثل می کند. تولید مثل جنسی، در آب هایی با دمای ۲۰-۲۵ درجه سانتی گراد انجام می شود. در هر  رودخانه ها، تخم ریزی در زمان های مختلف رخ می دهد. تخم ریزی در رودخانه ولگا از اواخر ژوئیه تا اوایل آگوست، در رودخانه کروا از آوریل تا اواسط سپتامبر و در رودخانه اورال از ژوئن تا جولایصورت می گیرد. 

بهترین مارک خاویار ایرانی

بهترین مارک خاویار ایرانیبر هیچ کس پوشیده نیست که خاویار ایرانی، بالاترین کیفیت را داراست و به عنوان بهترین نوع خاویار در جهان شناخته می شود.

حفاظت از ماهی خاویاری
هنگام بحث از حفاظت ماهی خاویار می شود، ۴ مورد باید مورد توجه قرار گیرد، که عبارتند از: 

  • تنظیم جریانات و سدسازی رودخانه ها
  • از بین رفتن مناطق تخم ریزی 
  • میزان آلودگی رودخانه ی دریای خزر 
  • ماهیگیری در دریا

بسیاری از مشکلات ماهیان خاویاری ناشی از فعالیت های انسان، به ویژه ماهیگیری بیش از حد است. وقتی ماهیگیر، ماهی خاویار نارس را از دریا صید می کند، به مرور جمعیت ماهی های بالغ کاهش می یابد و منجر به کاهش تخم ریزی می شود. در نتیجه جمعیت گونه به خطر می افتد. 
یك راه حل برای حل این مشکل، تخصیص یارانه های دولتی یا غیردولتی برای كمك به پرورش دهندگان ماهی خاویار ایرانی است. 

تولید خاویار در حجم بالا

تولید خاویار در حجم بالاپرورش دهندگان خاویار حجم بالایی از این گونه ارزشمند را تولید می کنند.
در سال ۲۰۰۶، اولین دسته خاویار تولید شده به فروش رفت و سال بعد مقامات روسی صید این ماهی را ممنوع اعلام کردند. این ممنوعیت، تعداد عرضه کنندگان خرده فروشی خاویار را به طرز چشمگیری کاهش داد. از این رو پرورش ماهی خاویاری در حجم های بالا افزایش یافت. 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا