[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار ایرانخاویار ایرانیخاویار بلوگا

فروش عمده خاویار بلوگا ایرانی

فروش عمده خاویار بلوگا ایرانی، فروش خاویار بلوگا در تهران، فروش عمده خاویار مازندران، خاویار بلوگا ایرانی، خرید و فروش خاویار ایرانی در گیلان

خاویار بلوگا ایرانی

کشور ما ایران در بعضی کالاها در دنیا نظیر ندارد. برای مثال فرش ایرانی، زعفران ایرانی، پسته ایرانی و کالاهای دیگر. اما بدون شک خاویار ایرانی به ویژه خاویار بلوگا ایرانی، گونه ای منحصر به فرد از کالاهای درجه یک ایرانی است که طرفداران بسیاری در داخل و خارج ایران دارد. از میان محصولات خاویاری تولید شده در ایران نیز این نوع خاویار در میان طرفداران خود زبانزد است. به طوری که در بهترین رستوران های داخل کشور عرضه می شود.

خاویار ایرانی مهمترین سوغاتی مسافران خارج از کشور است که سرشار از خاصیت و فایده است. این خاویار درشت ترین دانه ها را داشته و در عین حال دارای دل چسب ترین طعم در بین ۲۷ گونه ماهیان خاویاری است. از میان این ۲۷ گونه، ۵ گونه آن در دریای زیبای خزر معروفند.

این ماهیان خاویاری خزری شامل : ۱ – فیل ماهی یا بلوگا (که در اینجا مورد بحث ماست ) ۲- تاس ماهی ایرانی یا قره برون ۳ – تاس ماهی روسی یا چالباش ۴ – شیپ یا تاس ماهی شکم برهنه ۵ – اوزون برون یا سورگا ست.
در فصل بهار و پاییز این ماهیان (فیل ماهی) برای تخم ریزی وارد رودخانه های شمال ایران می شوند. راستی آیا می دانید بهترین خاویار ایران در کجا تولید می شود؟

خاویار بلوگا ایرانی

فروش عمده خاویار بلوگا ایرانی

شرکت مازندخاویار عرضه کننده و متخصص در فروش عمده خاویار بلوگا ایرانی در شمال ایران پاسخگوی نیاز هم میهنان عزیز در این زمینه می باشد. بررسی ها نشان می دهد اگر هر چیزی را از معدن و اصلش تهیه کنیم بهترین آن را در اختیار خواهیم داشت.

شرکت مازندخاویار متعهد است بهترین نوع محصولات خاویاری را در دریای شمال به دست مصرف کننده عزیر برساند.

خاویار بلوگا ایرانی یک برند منحصر به فرد

بی علت نیست که دریای خزر سرچشمه عظیم تولید بیش از ۹۰ درصد از خاویار دنیاست. به طوری که برای خود یک نوع برند در دنیاست و تا اسم میهن عزیزمان به گوش می رسد نام مروارید سیاه دریای خزر نیز به ذهن مردم دنیا متبادر می شود.

حمایت مشتریان عزیز از این غذای خوشمزه دریای شمال سبب می شود این برند جهانی برای کشورمان باقی مانده و دست رقبای خارجی کوتاه گردد. البته رضایت شما در خرید از ما یعنی اعتماد. اعتماد بزرگترین سرمایه عزیزان پرتلاش ما در گروه مازند خاویار می باشد در عرضه لوکس ترین و خوشمزه ترین خوراکی طبیعی دنیا.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا