[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

فروش خاویار با قیمت مناسب

قبل از یافتن محلی برای فروش خاویار با قیمت مناسب باید با خواص و تاریخچه این ماهیان آشنا شوید. شرکت مازند خاویار با تخصص فروان ارائه کننده خاویار شمال با قیمتی استثنایی است.

فروش خاویار

فروش خاویار با قیمت مناسب

در شمال ایران و در مازندران زیبا در کنار همه نعمات خداوندی نام خاویار بر تارک آن خودنمایی می کند. ماهی عجیب و شگفت انگیز از خانواده ماهیان بی دندان یعنی استروژن. با خواص استثایی و کم نظیر.

در میان گونه های نادر ماهیان غضروفی که شکل ماقبل تاریخ خود راحفظ نموده و شهرت جهانی دارند.

عزیزان ما در شرکت مازند خاویار رسالت فروش خاویار با قیمت مناسب برای بهره مندی همگان از این نگین خزری را برعهده گرفته اند.

آن ها تامین کننده بازار بزرگ ایران هستند. به علاوه تامین کننده هر نقطه از جهان که خواهان لذت از این خوراکی خوش مزه اند می باشند.

در این بخش سعی داریم شما را با خواص و تاریخچه ماهیان خاویاری آشنا کنیم. می توانید هرگاه قصد خرید از این سوغات شمالی را داشتید با ما تماس بگیرید.

افتخار ما عرضه و فروش خاویار شمال ایران با قیمت مناسب در اسرع وقت برای مشتریان گرامی می باشد.

فروش خاویار

عزیزم خاویار

شاید در نگاه اول وقتی با مطالب زیر روبرو می شوید تعجب کنید. شما دنبال عرضه و فروش خاویار با قیمت مناسب بوده اید. اما ناگهان با دیدن این صفحه گویی وارد برنامه دکتر سلام شده اید. آخر چرا ؟ توضیح می دهیم :

فرض بفرمایید نزد یک دکتر رفته اید و به او گفته اید :

فشار خون بالا دارم راهنمایی ام کنید.  پاسخ می دهد : عزیزم خاویار.

نمی خواهم در دوران پیری آلزایمر بگیرم .  پاسخ می دهد : عزیزم خاویار.

آیا راهی برای جلو گیری از حملات قلبی سراغ دارید . پاسخ می دهد : عزیزم خاویار.

می خواهم سیستم ایمنی بدن را در مقابل ویروس ها مقاوم کنم. باز هم پاسخ می دهد : عزیزم خاویار.

خاویار برای درمان آلزایمر و جلوگیری از حملات قلبی بسیار مفید است.

به خاطر عمل جراحی یا شیمی درمانی در پی بازسازی هموگلوبین در بدنم هستم. پاسخ می دهد : عزیزم خاویار.

نیاز به پروتئین و تقویت ماهیچه ها دارم.  پاسخ می دهد : عزیزم خاویار.

خلاصه هرچه پرسیدیم فقط و فقط یک پاسخ شنیدم : عزیزم خاویار.

تا این که پرسیدیم از کجا خاویار با قیمت مناسب تهیه کنم. اینجا بود که شنیدم: عزیزم مازند خاویار

به راستی این ماده غذایی با این همه خواص استثنایی و بی نظیر چیست؟ چیست که آن چه خوبان دارند همه یک جا دارد؟

خواص خاویار به قدری زیاد است که برخی مشتریان صرفا به دلیل بهرمندی از طبیعت دارویی خاویار، آن را خریداری می کنند.

۱ = ۲۷۰۴

باورکردنی نیست. چطور می توان گفت یک مساوی دو هزار و هفتصد و چهار؟

در دنیای کنونی و با پیشرفت علم و تکنولوژی، محققین خواص درمانی بسیاری از خوراکی ها را یافته اند. آن چه اینک بحث ماست خواص درمانی شگفت انگیزترین آبزیان جهان است. به بخش هایی از خواص بی نظیر آن در بالا اشاره کردیم.

اما آیا می دانید انرژی تولیدی هر یک کیلو خاویار معادل ۲۷۰۴ کالری است. اسید های آمینه و پروتئین بسیار بالای آن در درمان بیماری ها موثر است. چربی مفیدش شفابخش بیماری های اعصاب. در طب سنتی نیز خاویار را دارای طبع گرم دانسته اند.

فروش خاویار

تهیه خاویار مناسب

ماهی خاویاری صید شده در سالن عمل آوری بهداشتی و صد درصد مجهز ، ما را به خاویار دلخواهمان می رساند. بعد از آنکه بطور دقیق و کامل کار شستشوی ماهی پایان یافت و ماهی بیهوش می شود. جهت تخلیه کامل خون ماهی خاویاری، شریان آن را قطع نموده شکمش را شکاف می دهند.

تخم ها از درون شکم ماهی شکافته شده خارج و بروی غربال نایلونی قرار می گیرند. سپس با ظرافتی خاص کار مالش انجام می گردد تا تخم ها از غشای شفاف آن جدا  شود. در نهایت ضمن گذشتن از روزنه های غربال تفکیک گردند.

اینجاست که خاویارساز، بعد از بررسی مجدد ، وزن کشی ، اضافه کردن نمک یا بوراکس به داخل قوطی های با کیفیت از پیش تهیه شده می ریزد. در این قسمت فشاری معین بر روی درب قوطی ها اعمال می شود. همه هوای موجود به همراه شیرابه های میان خاویار ها خارج و مرحله نهایی صورت می گیرد.

یعنی انداختن باند لاستیکی رنگی به دور قوطی با دو هدف مشخص . اول جهت جلوگیری از ورود هوا به درون قوطی و دوم تشخیص نوع خاویار موجود در قوطی با تشخیص رنگ آن.

باند آبی برای بلوگا، باند زرد برای آسترا و باند قرمز برای سوروگاست.

رنگ بسته بندی خاویار

استقلالی ها و طرفداران رنگ آبی طرفدار باند آبی اند که بیانگر خاویار فیل ماهی ( بلوگا ) است. سپاهانی ها خوشحال باشند که باند زرد به دور خاویار نیز نشان دهنده خاویار تاس ماهی یا آستراست. و بالاخره برای پرسپولیسی ها هم رنگ قرمز مربوط به خاویار اوزون برون یعنی سوروگاست.

این باند ها به ترتیب با حروف لاتین B , A , S هم نمایش داده می شوند.

فروش خاویار

تاریخ خاویار یا خاویار تاریخی

تاریخ خاویار بنا بر نقل زیست شناسانی که روی فسیل های زنده کار کرده اند به عصر ژوراسیک برمی گردد. عصر ژوراسیک ۲۵۰ میلیون سال قبل از تاریخ است. روزگاری دور ماهیان خاویاری پس از آنکه شور می شدند به محل فرمانروایی مادها یعنی اکباتانه برده می شدند.

جلوتر می آییم. این ماده غذایی غنی توسط ملل دیگر نقاط دنیا نیز استفاده می شد. روس ها عکس آن را روی سکه های خود ضرب می کردند. آن ها در تاریخ خود به نیکی یاد دارند که تخم های نمک زده ماهی خاویاری را به فرمانده مغول (باتوخان) خوراندند.

این کار در سال ۱۲۴۰  توسط چند راهبه باهوش انجام شد. آن ها با این کار صومعه شهرشان را از ویرانی نجات دادند. چینی ها نیز از قرن دهم میلادی ، پرورش آن را در رودخانه یانگ تسه شروع کردند.

اینها تاریخ طولانی استفاده از خاویار و ماهیان خاویاری بود. اما خاویار تاریخی چیست ؟

ما در شرکت مازند خاویار مفتخریم که عرضه کننده خاویار استثنایی هستیم. محصول ما منحصربفرد و بی نظیر در ایران و غرب آسیاست. خاویاری که بعد از تهیه آن از شرکت ما بخشی از خاطرات زیبا و باشکوه زندگی شما ساخته می شود. لذا برای استفاده از این غذای اشرافی با کارشناسان شرکت مازند خاویار تماس بگیرید.

مازند خاویار با فروش خاویار با قیمت مناسب درخدمت شماست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا