[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویارخاویار ایرانخاویار ایرانی

فروش خاویار ایرانی در شمال

فروش خاویار در ایران با رنگ و بوی شمال ایران طرفداران بسیاری دارد. اما خاویار شمالی را از کجای آن تهیه کنیم؟ تهیه خاویار از بهترین مرکز فروش خاویار در ایران را به ما بسپارید.

فروش خاویار در ایران

فروش خاویار در ایران

سهم بالای صادرات خاویار از مازندران زیبا ، گویای اصالت و جایگاه بالای این ماده مغذی در شمال ایران است. بطوری که می توان بهترین مرکز فروش خاویار در ایران را در این منطقه جست و جو کرد.

همکاران و کارشناسان ما در مازند خاویار پس از طی فرآیند طولانی بر آنند تا با کیفیت ترین خاویار تولیدی ایران و حتی خاورمیانه را با قیمت و کیفیت مناسب ، در اسرع وقت در اختیار مشتریان در داخل و خارج از کشور قرار دهند.

فروش خاویار در ایران

سهم بازار جهانی برای خاویار ایرانی

در میان کشورهایی که در پیرامون دریای خزر قرار دارند ۹۲۲ کیلومتر آن سهم ایران است. این یعنی پشتوانه ای برای خاویار ایرانی .

بنا به توافقات جهانی و بین المللی از سال ۲۰۱۰ برداشت ماهیان خاویاری برای جلوگیری از انقراض آن ممنوع شد.

از آن زمان پرورش ماهیان خاویاری در دستور کار دولت ها و مجموعه های مختلف قرار گرفت. به همین دلیل برخوردها با تخریب کنندگان محیط زیست و قاچاقچیانی که بصورت غیرمسئولانه اقدام به صید این ماهی ها می کردند افزایش یافت.

لذا تولیدکنندگان خاویار در شمال که اصلی ترین مرکز فروش خاویار در ایران بودند اقدام به ساخت استخرهای بزرگ پروزش ماهیان خاویاری و انواع دیگر محصولات مرتبط با آن کردند.

حاصل این کار حفظ این برند جهانی برای کشور عزیزمان بود و این از استقبال خریداران جهانی بویژه کشورهای اروپایی من جمله فرانسه ، آلمان و ایتالیا پیدا بود.

فروش خاویار در ایران

ویژگی خاویار ایرانی

نکته جالب اینجاست که با وجود تحریم های شدید بین المللی ، خاویار از معدود محصولاتی است که مشمول این تحریم ها نگشته است و هر روز بر شمار مشتریان آن افزوده می شود اما چرا ؟

هرچه خوبان همه دارند خاویار ایرانی یکجا دارد.

خاویار ضد استرس و میگرن ، درمانگر کم خونی ، ضد افسردگی ، دارای کلسیم و ویتامین دی کافی در سلامت استخوان ها است.

خاویار تقویت کننده عضلات ، جبران کننده هموگلوبین خون بویژه کسانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند ، ضد ویروس و بالابرنده ایمنی بدن است.
همچنین مانعی بزرگ برای بروز بیماری های قلبی ، تنظیم کننده فشارخون ، منبع آنتی اکسیدان و مانعی برای بیماری هایی همچون پارکینسون است.
مازند خاویار با افتخار تمام برای عرضه خاویار به صورت جزئی و عمده در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا