[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

فروش خاویار آنلاین به صورت عمده

فروش خاویار آنلاین با توجه به پیشرفت تکنولوژی بسیار سریع، ممکن و در دسترس می باشد. کافی است با مازند خاویار تماس بگیرید. شما با خرید خاویار فقط یک زنگ فاصله دارید.

فروش خاویار آنلاین

خاویار چیست ؟

اما سوال اصلی، به واقع خاویار چیست؟

خاویار از تخم ماهیان خاویاری استخراج می شود و از مرغوب ترین و گران قیمت ترین غذاها نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا می باشد.

مردم مناطق بسیاری در دنیا از خاویار در وعده صبحانه استفاده می کنند. خاویار به دلیل فواید بسیار عالی و منحصر به فردی که دارد در سبد غذایی افراد بی شماری در دنیا یافت می شود.

به لطف خدا در شمال کشور محیط بسیار امنی برای تولید خاویار وجود دارد و مازندخاویار با استفاده از این فرصت عالی خاویار های درجه یک و ممتازی در سطح کشور و حتی دنیا تولید می کند.

فروش خاویار آنلاین

انواع خاویار

پنج نوع از گونه های خاویار در شمال کشور و دریای خزر حیات دارند. این گونه ها عبارتند از:

  • فیل ماهی
  • قره برون ( به آن ماهی خاویار ایرانی هم گفته می شود)
  • ماهی خاویاری گلد یا ماهی خاویار روسی
  • ماهی شیپ
  • ماهی اوزون برون

لازم به ذکر می باشد که این ماهی ها به ترتیب کیفیت لیست شده اند.

اکثر افراد به اشتباه فکر می کنند که خاویار تماما از ماهی اوزون برون تولید می شود. اما این طور نیست و از تمامی این ماهی ها که در دریای خزر هم وجود دارد می توان خاویار برداشت کرد.

در ادامه به صورت مختصر ماهی قره برون را توضیح خواهیم داد.

قره برون

برخی آن را زیر گونه ای از ماهی روس می دانند اما اکنون گونه ای مستقل محسوب می شود. قره برون به معنی بینی سیاه می باشد و همان طور که در لیست مشاهده می کنید در رده دوم از لحاظ کیفیت قرار دارد.

به دلیل تولید مصنوعی از گونه روسی از نظر تعداد بیشتر می باشد. همچنین دارای کیفیت بهتر و اندازه بزرگ تر نیز هست. همچنین این گونه در سن دوازده تا چهارده سالگی به بلوع می رسد.

فروش خاویار آنلاین

فروش خاویار آنلاین

با توجه به حرف های گفته شده شاید به فکر تهیه این مروارید سیاه و غذای ارزشمند باشید.

شرکت مازندخاویارپیشگام در عرصه تولید و فروش انواع خاویار پرورشی می باشد.

شما از طریق شبکه های اجتماعی، ایمیل و شماره تلفن می توانید اقدامات لازم جهت خرید عمده خاویار ایرانی را خیلی راحت و آسان انجام دهید و از این غذای لذیذ لذت ببرید .

منتظر تماس شما هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا