[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویارخاویار ایرانیخاویار بلوگاخاویار بلوگا ایرانی

فروشگاه خاویار بلوگا درجه یک

فروشگاه خاویار بلوگا درجه یک در شمال ایران و برخی شهرهای دیگر وجود دارد. مازند خاویار، خاویار بلوگا باکیفیت را با اندازه های استثنایی در اختیار شما قرار می دهد.

آیا می دانید خاویار بلوگا در کجا تولید می شود؟

خاویار بلوگا درجه یک

تولید کننده خاویار بلوگا

انواع ماهیان خاویاری در دریای خزر وجود دارند. از میان همه این ها برخی ماهیان ممتاز هستند. به صورتی که خاویار آن ها طرفدار بیشتری دارد. علاوه بر آن ارزش غذایی خاویار حاصل از آن ها نیز بالاتر است.

با ارزش ترین ماهی خاویاری که در دریای خزر زندگی می کند فیل ماهی است.

فیل ماهی بزرگ ترین ماهی خاویاری موجود در دریای خزر محسوب می شود.

خاویاری که از فیل ماهی استخراج می شود خاویار بلوگا نام دارد. این مروارید سیاه در تمام دنیا شناخته شده است. از این رو کسانی که دستی در تولید خاویار ایرانی دارند از این ماهی صرف نظر نمی کنند.

در سال های اخیر حوضچه های پرورش ماهی خاویاری مورد استقبال قرار گرفته است. به دلیل ممنوعیت صید ماهیان خاویاری از دریا، این ماهیان در مزرعه های آبی پرورش داده می شوند. ممنوعیت صید به دلیل این است که این ماهیان با ارزش در معرض خطر انقراض قرار دارند.

خاویار بلوگا درجه یک

خواص خاویار بلوگا

خواص خاویار آن را در زمره کالاهای با ارزش قرار داده است. خاویار برای جلوگیری از درمان افسردگی و بیماری های قلبی و عروقی موثر است.

به گزارش حکیم مهر، مصرف آن در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های التهاب مفاصل، دستگاه گوارش و سرطان بسیار موثر است. خاویار سرشار از املاح و ویتامین ها و پروتئین است. همانند سایر محصولات دریایی، حاوی امگا۳ است.

مصرف خاویار سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

مواردی که به آن اشاره شد برخی از خواص خاویار است. خاویار بلوگا بهترین نوع خاویار است. بنابراین تمامی این خواص را به صورت اتم و اخص دارد.

علاوه بر آن خاویار بلوگا دارای ظاهر منحصر به فردی است. دانه های سیاه که دایره وار هستند. البته سایر انواع خاویار اعم از خاویار طلایی و خاویار سرخ نیز مفید هستند. ولی خاویار بلوگا درجه یک سرآمد همه انواع خاویار است.

خاویار بلوگا درجه یک

خاویار بلوگا درجه یک را از کجا بخریم؟

برای خرید خاویار بلوگا باید توجه کرد که نوع مرغوب آن خریداری شود. استفاده از خاویار نامرغوب سلامتی را به مخاطره می اندازد. بنابراین تشخیص سالم بودن خاویار بسیار مهم است.

امروزه مراکز زیادی برای فروش خاویار در سطح کشور موجود است. همه آن ها ادعا می کنند که بهترین نوع خاویار را ارائه می کنند. باید به دنبال فروشگاه هایی گشت که در کار خود صداقت و تعهد داشته باشند.

خرید خاویار بلوگا در کلان شهرهای ایران نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

با مازند خاویار تماس بگیرید تا هر گونه اطلاعاتی را که برای خرید خاویار نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا