[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

صادرات مستقیم خاویار به ترکیه

صادرات مستقیم خاویار به کشورهای ترکیه، کانادا، آمریکا و عربستان از طریق این سایت انجام می گیرد. یکی از کشورهایی که هر ساله مقدار زیادی از انواع خاویار به آنجا صادر می شود، ترکیه است که از این غذای گرانبها و مغذی در برنامه غذایی خود استفاده می کنند.

بیشتر مردم ترکیه بخاطر مصرف خاویار از انواع سرطان ها و آلزایمر دورند و حتی کمتر دچار افسردگی می شوند، چون به سلامت بدن و همچنین پوست و موی خود اهمیت زیادی می دهند.

فروش خاویار در ایران خیلی کتر از کشورهای خارجی است که متاسفانه مردم کشور ما همیشه از غذاهای شیمیایی استفاده می کنند و نمی دانند که خاویار چه خواص های بی نظیری دارد.

خوردن خاویار برای کسانی که از کم خونی رنج می برند بهترین داروی طبیعی است که می تواند با د اشتن مقدار زیادی از آهن و فسفر این بیماری را بطور کامل درمان کند و دیگر نیازی به داروهای شیمیایی نیست.

مزایای شگفت انگیز خاویار برای ناباروری

صادرات مستقیم خاویار

خاویار داروی طبیعی است و غذایی ارزشمند که خوردن آن با هزاران غذای دیگر برابری نمی کند و خاصیت های آن در هیچ غذایی دیده نمی شود.

استفاده از خاویار برای زنان و مردانی که در باروری ضعیف هستند بسیار مفید و موثر است و می تواند به افزایش قوای جنسی افراد کمک کند که این تأثیر هم در مردان و هم در زنان نقش مثبتی دارد.

قیمت خاویار پرورشی آسترا

خاویار پرورشی نمونه ای از انواع خاویارهاست که در ایران وجود دارد و تولید می شود.

خاویار آسترا از نوع همین خاویار می باشد که در بازارهای داخلی و خارجی پرطرفدار بوده و اهمیت زیادی برای آن قائل می شوند.

قیمت خاویار پرورشی آسترا در بسته بندی های مختلف متفاوت است که برای خرید آن و اطلاع از قیمت ها می توانید با این سایت در ارتباط باشید.

صادرات مستقیم خاویار

کشور ایران در تولید خاویار حرف اول را می زند و در کل جهان نمونه می باشد که هیچ کشوری نمی تواند با آن برابری کند.

بخاطر وجود دریای خزر و داشتن ماهیای خاویاری از قبیل ازون برون تاس، ماهی و … کشور ما توانسته در صادرات مستقیم خاویار با کیفیت برتر مقاوم اول را کسب کند.

خوشبختانه هر ساله مقدار زیادی از انواع بهترین خاویارهای ایرانی پرورشی و شیلانه به کشورهای اروپایی و عربی صادر می شود که توانسته اقتصاد جامعه را افزایش دهد.

فروش خاویار قرمز ایرانی

صادرات مستقیم خاویار

خاویار دارای انواع مختلفی است و در رنگ های طلایی، قرمز و سیاه موجود است که یکی از بهترین خاویارهای ایرانی به رنگ قرمز می باشد.

ماهی قزل آلا تنها ماهی خاویاری است که دارای تخم قرمز می باشد و بسیار خوشمزه است و خاصیت های دارویی زیادی را دارد.

امروزه فروش این محصول با مرغوب ترین بسته بندی ها به فروش می رسد که می توانید برای سفارش آن اقدام کنید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا