[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویارخاویار ایران

صادرات مستقیم خاویار ایران

خاویار ایران در جهان به مروارید سیاه مشهور است و یکی از گران ترین غذای مردم دنیا محسوب می شود ،که صادرات آن ارزش افزوده زیادی را به همراه دارد و مراکز صادرات مسقیم خاویار ایرانی توانسته سهم بسزایی را در رونق تولید ایفا کند.

خواص و ویژگی خاویار درجه یک ایرانی

خاویار ایران

خاویار با توجه به بسته بندی و اندازه های آن از کیفیت های متفاوتی برخوردار است که در قیمت گذاری آن نقش بسزایی ایفا می کند، خاویار سیاه با دانه های درشت از مرغوب ترین نوع خاویار به شمار می رود که در فیل ماهی وجود دارد که در دریای خزر زندگی می کند و بیشترین تولید و پرورش آن در ایران انجام می شود به همین دلیل همه دنیا به دنبال این هستند که خاویار مرغوب ایرانی را تهیه نمایند.

خاویار مرغوب ایرانی دارای خواص بیشماری است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرشار از اسیدچرب
  • دارای اسیدآمینه آرژنین
  • امگا۵
  • سرشار از ویتامین‌های C، B،A، D، E
  • اسیدفولیک
  • سرشار از پروتئین های که دارای اسیدآمینه آرژنین، هیستامین، ایزولوسین لیزین است

عرضه خاویار درجه یک ایرانی

یکی از محصولاتی که همه برای تهیه آن به دنبال نوع ایرانی آن هستند خاویار می باشد، خاویار درجه یک ایرانی با سالم بودن، رعایت استانداردها ، بسته بندی خاوریار بر اساس اندازه و رنگ توانسته در سطح جهان از محبویت خاصی برخوردار باشد و بعنوان یکی از سود آور ترین صادرات کشور بعد از نفت تبدیل شود

تجار بسیاری به دنبال صادرات این محصول ایرانی و سرمایه گذاری در این زمینه هستند چون می دانند سرمایه گذاری برای صادرات خاویار یک معامله برد برد را به همراه خواهد داشت.

با توجه به تولید و توسعه تجارت ماهیان خاویاری در کشور درصددیم تا با عرضه این محصول زمینه را برای صادرات مستقیم الماس سیاه به سراسر دنیا فراهم سازیم.

با همراهی سایت اینترنتی ما می توانید در این زمینه اطلاعات لازم را به دست آورید.

خرید اینترنتی انواع خاویار ایران

خاویار ایران

یکی از راه های که می توان خاویار ایرانی درجه یک و با مرغوبیت بالا تهیه کرد، خرید اینترنتی می باشد.

ما در فروشگاه اینترنتی خود تلاش کرده ایم تا با معرفی بهتر این محصول غذایی شما را در یک انتخاب خوب و با قیمت مناسب کمک کنیم.

کسانی که به دنبال صادرات خاویار درجه یک ایرانی هستند می توانند با مراجعه به سایت فروش ما این ماده غذایی خوشمزه و لوکس را با بهترین قیمت و بطور مستقیم از ما تهیه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا