[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار ایرانی

صادرات خاویار ناب ایرانی به آلمان

تولید خاویار در ایران سابقه ای طولانی دارد و کشور ما از تولیدکنندگان برتر خاویار در جهان است. به دلیل ارزش غذایی بالای این ماده، صادرات خاویار به آلمان و کشورهای اروپایی در سطح وسیعی انجام می گیرد، که باعث رشد اقتصادی و ارزآوری قابل ملاحظه ای خواهد شد. 

صادرات خاویار ناب ایرانی به آلمان

بازار خاویار با مناسب ترین قیمت

بازار خاویار با مناسب ترین قیمت خاویار ماده ای مغذی است که از تخم ماهی خاویار به دست می آید. سواحل جنوبی دریای خزر از زیستگاه های مهم ماهیان خاویار است. خواص بی نظیر خاویار، باعث شده که این ماده، در نقاط مختلف جهان به یک خوراکی محبوب و ارزشمند تبدیل شود. این ماده سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است که برای درمان بیماری هایی مانند: فشار خون، بیماری آلزایمر،پیشگیری از حملات‌قلبی، تقویت ماهیچه ها و استخوان ها، مقابله با استرس و میگرن و … مفید است.

از انواع خاویار می توان به خاویار سورگا، استرا، بلوگا و بری اشاره کرد، که هر کدام از این خاویارها از نظر ظاهری، خواص و همچنین قیمت فروش، با هم متفاوتند. 
انواع مختلف خاویار در کشور ما از ماهی هایی مانند: فیل ماهی، قره برون، ماهی خاویار گلد (یا همان روس)، ماهی شیب و ماهی ازون برون به دست می آید. کشور ایران به دلیل دارا بودن انواع مختلف ماهی های خاویار، خاویار تولیدی را با مناسب ترین قیمت در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.

قیمت بهترین نوع خاویار در بازار کشور

قیمت بهترین نوع خاویار در بازار کشور خاویار بلوگا، بهترین نوع خاویار است که از بزرگ ترین ماهی آب های ایران که همان فیل ماهی است، به دست می آید، این نوع خاویار، گرانترین نوع خاویار در جهان است. خاویار بلوگا امپریال، به دلیل مرغوبیت و عطر و طعم بی نظیرش، محبوبیت بالایی دارد.
خاویار استرا، که به خاویار طلایی نیز معروف است، به دلیل رنگ روشنش با خاویارهای دیگر متفاوت است. این نوع خاویار از تاس ماهی به دست می آید.
خاویار سورگا، محصول به دست آمده از ماهی ازون برون است که این ماهی کوچکترین نوع ماهی خاویار است و خاویار آن، در عین ریز بودن، خوش طعم است.
خاویار بری، مختص کشور ایران نیست و از نظر ظاهری به خاویار سورگا بسیار شبیه است.
قیمت خاویارها با توجه به نوع، کیفیت فرآوری و تولید آن، متفاوت می باشد. بهترین نوع خاویار دارای قیمت بالاتری است، به همین دلیل در مراکز تولید و فروش این محصولات، خاویار ۱۰۰ گرمی و کمتر نیز عرضه می شود، تا همه ی افراد با هر توان مالی، توانایی خرید این ماده ی مغذی را داشته باشند.

فروش انواع خاویار با مناسب کیفیت

فروش انواع خاویار با مناسب کیفیت خاویارهای تولید شده، از ماهی های آزاد یا پرورشی به دست می آیند. پرورش ماهیان خاویاری کاری دشوار و زمان بر است و هزینه ی بالایی دارد. گوشت ماهی های خاویار برخلاف تخم آنها، قیمت چندانی ندارد، ولی خود خاویار به دلیل بالا بودن قیمت، جزء مواد غذایی اشرافی محسوب می شود، که فقط در سبد غذایی افراد مرفّه و ثروتمند می‌تواند جا داشته باشد. 
روش های استخراج تخم خاویار از بدن ماهیان خاویار کاملاً با گذشته فرق کرده است. امروزه با استفاده از عمل های جراحی، قست عمده ی این ماده را از بدن ماهی جدا کرده و مقادیر خیلی کمی از آن را داخل شکم ماهی باقی می گذرانند تا به این وسیله، به زاد و ولد این آبزیان، لطمه ای وارد نکنند.

از آنجا که کشور ایران، دارای مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع خاویار در جهان است، سهم بالایی از فروش این ماده در بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

خریدخاویار تازه صادراتی

خریدخاویار تازه صادراتی از خاویار می توان غذاهای متنوع و خوش طعمی درست کرد. کسانی که برای اولین بار از این ماده ی غذایی استفاده می کنند، شاید بوی خاص این ماده چندان برایشان مطلوب نباشد، به همین دلیل، به طور معمول خاویار را با آبلیمو، سیر و انواع ادویه مزه دار می کنند.
هر کشوری براساس ذائقه ی مردمش ، نوع خاصی از خاویار را مورد استفاده قرار می دهد. پای خاویار، غذای مشهوری است که در منو رستوران های لوکس یافت می شود. 

بیشترین نیاز خاویار دنیا، از دریای خزر، تأمین می شود، در مناطق مختلفی از جهان تولید و صادرات خاویار، رونق دارد، سیبری از مناطقی است که نوع خاصی از خاویار که به خاویار سرخ یا بری معروف است را عرضه می کند. این نوع خاویار با این که از نظر طعم و ارزش غذایی با خاویارهای دیگر برابری می کند، ولی دارای قیمت مناسب تری است.

خریدار باکیفیت ترین خاویار در همدان

خریدار باکیفیت ترین خاویار در همدان خاویار ماهی های پرورشی از نظر ارزش غذایی و کیفیت، تفاوتی با نوع خاویارهایی که از ماهی های آزاد گرفته می شود ندارند، به همین دلیل در کشور ما، حتی در شهرهایی که دسترسی به دریا ندارند با ایجاد استخرهای بزرگ پرورش ماهی، توانسته اند در تولید این ماده ی مفید، به موفقیت های بزرگی برسند.
استان همدان، از مناطقی است که در آن مزارع پرورش ماهیان خاویاری وجود دارد و تولیدکنندگان خاویار در این استان  توانسته اند با کیفیت ترین نوع خاویار را در این مراکز تولید و به فروش برسانند. 

برای خرید و اطلاع از قیمت روز خاویار، می توان با مراجعه ی مستقیم به این مراکز یا سایت های فروش خاویار، محصول موردنظر را انتخاب کرده و خریدی مطمئن و به صرفه انجام داد.

سفارش آنلاین خاویار به صورت جزئی

سفارش آنلاین خاویار به صورت جزئی شرایط رشد و پرورش ماهیان خاویار، تأثیر مستقیمی بر کیفیت محصول نهایی دارد. شرکت های تولیدکننده ی خاویار، با رعایت کامل اصول بهداشتی، استانداردهای لازم برای تولید و عرضه ی این غذای دریایی را به کار می گیرند و محصول مرغوب و باکیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. 

در تجارت خاویار به دلیل آگاهی اکثر مردم به ارزش غذایی فوق العاده این ماده، مانند سایر محصولات، نیاز به بازاریابی چندانی نیست. به دلیل رعایت حال مصرف کنندگان این ماده ی غذایی در بسته بندی های ۱۵، ۲۰، ۳۰، ۵۰ گرمی و … تولید و عرضه می شود.

صادر کننده بزرگ خاویار به آلمان

صادر کننده بزرگ خاویار به آلمان در کشور هایی که جزء مصرف کنندگان اصلی ماهی و خاویار هستند، میزان ابتلا به بیماری هایی مانند افسردگی، آرتریت روماتوئید، انواع سرطان و بیماری های قلبی و عروقی، بسیار کمتر مشاهده می شود. 
از کشورهایی که متقاضی خاویار ایران هستند، می توان به آلمان، فرانسه، بلژیک، اسپانیا، ایتالیا، انگلستان، روسیه و … اشاره کرد. کشور آلمان، خریدار اصلی خاویار ایران است و به دلیل وجود نمایندگی های مختلف شرکت های تولیدکننده ی ایرانی، در این کشور، یکی از مراکز توزیع خاویار ایران در اروپا به شمار می رود.
به دلیل شهرت جهانی خاویار ایرانی، با برنامه ریزی های درست صادراتی، می توان بازارهای جهانی این محصول را به دست گرفت و در زمینه ی تولید و فروش خاویار، همچنان جزء برندهای جهانی مطرح باشیم.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا