[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

صادرات خاویار در ایران و کشور های همسایه

صادرات خاویار در ایران را می توان همتراز صادرات نفت ایران دانست، چرا که این محصول مقوی و درجه یک با بالاترین سطح کیفیت در ایران تولید می شود و با نام مروارید سیاه دریای خزر نیز شناخته می شود. برای خرید بهترین کیفیت مروارید دریای خزر به چهت صادرات به کشور های همسایه با بهترین قیمت می توانید با معتبرترین نمایندگی پخش خاویار ایران بی واسطه ارتباط بگیرید.

صادرات خاویار در ایران و کشور های همسایه

هزینه حمل و نقل خاویار در ایران

هزینه حمل و نقل خاویار در ایرانهمانطور که می دانید در تجارت با حجم انبوه یکی از مهمترین مسائلی که همواره مورد توجه بوده است موضوعات حمل و نقل کالا می باشد. موضوعات پر اهمیت در حمل و نقل نیز عبارتند از:

  • نوع و کیفیت بسته بندی کالا
  • وسایل نقلیه مورد استفاده برای حمل و امکانات آنها
  • مسیر های حمل و نقل
  • هزینه های حمل و نقل
  • زمان حمل و نقل

محصولی مانند خاویار از محصولات گروه مواد غذایی از نوع فساد پذیر می باشد. بنابراین نوع بسته بندی و حمل و نقل این محصولات از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. همچنین وسایل نقلیه ای که برای حمل و انتقال این محصول مورد استفاده قرار می گیرند نیازمند شرایط خاصی می باشند.

همین حساسیت های کم ولی بسیار مهم در هزینه های حمل و نقل این محصولات تاثیر گذار است. با توجه به درخواست مشتریان شرایط و در نتیجه هزینه ها متغیر خواهد بود، بهتر است برای اطلاع دقیق از این هزینه ها ابتدا با مشاورین فروش این محصولات تماس بگیرید و با اعلام شرایط خود اطلاعات دقیق تری از هزینه ها به دست آورید.

فروش خاویار ایران با نازلترین قیمت

فروش خاویار ایران با نازلترین قیمتفروش خاویار ایران در بازار های جهانی همواره با نازلترین قیمت ها بوده است. همانطور که می دانید خاویار ایران بهترین نوع خاویار تولید شده در جهان است. انواع ماهی های خاویاری در دریای خزر زندگی می کنند و به همین دلیل خاویار را با عنوان مروارید سیاه دریای خزر و یا طلای سیاه نیز می شناسند.

این ماده غذایی خاص و منحصر بفرد که بیشتر در قشر ثروتمند، در جوامع مختلف شناخته شده است از برخی از ماهی های خاص به دست می آید که این ماهی ها بیشتر در دریای خزر زندگی می کنند و عبارتند از:

  • بلوگا Beluga
  • استرا Osterea
  • سوروگا Sevruga

جالب است که بدانید این ماهی های خاویاری حدود ۹۰% از خاویار موجود در بازار های جهانی را تولید می کنند، که همگی زیستگاه همگی آنها دریای خزر می باشد. شما می توانید از معتبر ترین نماینده فروش خاویار این محصول را با بهترین نوع بسته بندی و بالاترین سطح کیفیت و نازلترین قیمت خریداری کنید.

قیمت خاویار ایران در سراسر کشور

قیمت خاویار ایران در سراسر کشورقیمت خاویار ایران بیشتر برای صادرات این محصول تعریف می شود. چرا که این محصول در بازار های داخلی مشتری چندانی ندارد. خاویار ایران بالاترین سطح کیفیت خاویار در سطح جهانی دارد و در دو نوع وجود دارد که عبارتند از:

  1. خاویار وحشی یا دریایی
  2. خاویار پرورشی

خاویار وحشی تنها از طریق صید ماهی به دست می آید. حجم تولیدی این نوع خاویار بسیار کم است و توزیع و فروش آن نیز تنها از طریق برخی نمایندگی پخش خاویار خاص انجام می شود. البته صادرات این نوع خاویار نیز ممنوع است. خاویار پرورشی نوع دیگر این محصول است. قیمت این محصول مناسب تر بوده و برای صادرات و همچنین عرضه در بازار های مختلف توجیه اقتصادی بیشتری دارد.

قیمت خاویار صادراتی با قیمت ۳۰ بشکه نفت در بازار های جهانی برابری و به همین جهت، هر نوع فعالیتی در بازار این محصول ارزش اقتصادی خوبی به همراه دارد.

خرید خاویار ایران با نازلترین قیمت

خرید خاویار ایران با نازلترین قیمتخرید خاویار ایران برای تاجران جهانی این محصول همواره با نازلترین قیمت بوده است و به نوعی بهترین مرکز خرید خاویار ایران است، که عمده تاجران این محصول برای یک خرید با کیفیت و تضمین شده به سراغ این مرکز می آیند.

این محصول در ایران اغلب در شهر های شمالی کشور تولید می شود. کیفیت نوع خاویار پرورشی با خاویار وحشی برابری می کند و از جمله مهمترین محصولات صادراتی ایران است که می تواند حتی بیشتر از نفت برای ایران ارز اوری داشته باشد.

اگر به دنبال خرید عمده بهترین انواع خاویار صادراتی بروید، بدون شک نیاز دارید تا با تولید کنندگان دست اول این محصولات ارتباط داشته باشید. برای چنین امر مهمی روش های مختلفی وجود دارد. بهتر از قبل از هر چیز با مشاور فروش این مجموعه، صحبت کنید و مشاوره های لازم را به صورت رایگان دریافت کنید.

عرضه خاویار ایران در بازار بین المللی

عرضه خاویار ایران در بازار بین المللیصادرات خاویار ایران همانطور که گفته شده می تواند ارز آوری بسیار خوبی برای اقتصاد ایران داشته باشد. به همین جهت عرضه خاویار ایران در بازار های بین المللی باید به صورت جدی تری دنبال شود. برای اینکه بتوانید در زمینه محصولات ساخت ایران در بازار های خارجی موفق ظاهر شوید امور مختلفی را باید انجام دهید:

  • یا تولید کننده بزرگی باشید یا تولید کنندگان بزرگ را بشناسید.
  • یک مشاوره صادراتی قوی و مجرب داشته باشید.
  • بازار های خارجی را تا حد خوبی بشناسید.
  • محصول خاویار را تا حد خوبی بشناسید یعنی اطلاعات تخصصی بازار آن را داشته باشید.
  • برند و یک نام تجاری منحصر بفرد و به یادماندی را انتخاب کنید.
  • محصول خود را در حد بی نهایت در بازار های مختلف به تاجران مختلف معرفی کنید.

اگر برای حضور در عرصه بین المللی نیازمند دسترسی مستقیم به تولید کنندگان و مشاورین صادراتی را دارید، مسیر های ارتباطی در این مجموعه را دنبال کنید.

تولید خاویار با ارسال رایگان

تولید خاویار با ارسال رایگان کارخانه تولیدی خاویار از مهمترین مراجع تولیدی در ایران به شمار می روند، تنها به این جهت که محصولی در این کارخانه ها و محیط های پرورشی تولید می شود که قیمت آن با چندین بشکه نفت برابری می کند و به همین جهت ارزش این را دارد که در این بخش تولیدی سرمایه گذاری های بسیار زیادی انجام شود.

برای تولید خاویار بدون شک لازم است ابتدا ماهی های خاویاری را پرورش دهید که این ماهی ها را در بخش های قبلی معرفی کردیم. این نوع ماهی ها که با نام استروژن نیز شناخته می شوند به ۲۷ گونه و زیر گونه دسته بندی می شوند، و از این ۲۷ گونه ۵ نوع آن در دریای خز زندگی می کنند و از بین انها ۳ گونه برای تولید خاویار استفاده بیشتری دارند.

برای اینکه در این بخش از تولید موفق ظاهر شوید این اطلاعات را داشته باشید:

  • شناخته ماهی های خاویاری ایرانی
  • شناخت بیماری های مخصوص به این گروه از آبزیان
  • مشخصات محل مناسب برای پرورش این ماهی ها
  • نوع دسته بندی مناسب و با کیفیت به جهت ماندگاری بیشتر
  • بازار ها یمتقاضی این محصولات در نقاط مختلف

اگر تنها به دنبال تجارت این محصول هستید بدون شک مسیر بهتری را انتخاب کرده اید، فقط نیاز به شناخت تامین کننده و تولید کنندگان معتبر این محصول را دارید، تا با انجام خرید های متوالی بتوانید از خدمات ارسال رایگان این مراجع استفاده کنید.

گروه تامین کننده خاویار در سراسر ایران

گروه تامین کننده خاویار در سراسر ایرانتعداد تولید کنندگان خاویار در سراسر ایران برای یک حضور پر رنگ در عرصه های جهانی رقم چندان بالایی نیست، اما همین تعداد تولید کنندگان می توانند به سادگی به بزرگترین گروه تامین کننده بهترین مارک خاویار در بازارهای مختلف تبدیل شوند.

خاویار به عنوان اشرافی ترین صبحانه جهان شناخته می شود و میزان کالری آن بسیار زیاد است و یک صبحانه بسیار انرژی زا است و در سه نوع است:

  1. خاویار سیاه
  2. خاویار طلایی
  3. خاویار سرخ

خاویار سیاه معمولا ارزش بیشتری دارد. به طور کلی دو نوع درجه یک و درجه دو از این محصول با ویژگی های مشخص در بازار عرضه می شود، که هر کدام قیمت خاص خود را دارند. ول یهر دو نوع صادراتی هستند و ارزش سرمایه گذاری دارند. بهترین گروه تامین کننده خاویار در سراسر ایران را از مسیر همین سایت پیدا کنید.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا