[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار شمال

صادرات خاویار درجه یک شمال به کانادا

صادرات خاویار به کانادا به عنوان یکی از بهترین محصولات دنیا از کشور ایران در حال حاضر رونق چشمگیری پیدا کرده است. به طور کلی باید بدانید خاویار که تخم ماهیان خاویاری است دارای انواع مختلفی می باشد.

صادرات خاویار درجه یک شمال به کانادا

قیمت خاویار در بازار پایتخت

قیمت خاویار در بازار پایتختخاویار جزو گرانترین غذا های جهان بوده که همان تخم ماهیان خاویاری است. جالب است بدانید دریای خزر به عنوان بزرگترین منبع ماهیان خاویاری در جهان شناخته می شود؛ به طوری که در این دریاچه بیش از ۹۰ درصد خاویار جهان تولید می شود.

از آنجایی که خاویار جزو تولیدات کشور ایران است، طبیعتاً قیمت خاویار در بازار کشور و در شهر تهران مقرون به صرفه تر از کشور های خارجی خواهد بود.
در این بین اگر شما بتوانید از سایت تخفیف خاویار، این محصول را تهیه کنید به طور حتم در هزینه های تان صرفه جویی خواهدت شد، زیرا در این سایت ها پخش عمده خاویار صورت می گیرد. به طوری که شما می توانید به صورت مستقیم محصول مورد نیاز خود را از تولید کننده دریافت کرده و از تخفیف های زیادی بهره ببرید.

خرید خاویار به صورت عمده

خرید خاویار به صورت عمدهیکی از مهمترین مواردی که موجب شده است در حال حاضر انواع خاویار در کشور و در کشور های خارجی با خرید عمده روبه رو باشد، خواص منحصر به فرد این محصول می باشد.

در خصوص این امر باید بدانید خاویار جزو مواد غذایی پر انرژی بوده که طعم و بوی بسیار خوشایندی دارد. پروتئین موجود در خاویار از اسی دهای آمینه، آرژینین، هیستامین، لیزین، میتونین و ایزولوسین تشکیل شده است.

با این حال مصرف این ماده غذایی می‌ تواند از ابتلا به بیماری‌ های قلبی عروقی و افسردگی پیشگیری کند. همچنین خاویار مملو از اسید های چرب امگا ۳ بوده که در پوشش سلول های عصبی نقش بسزایی را ایفا می کند.
از دیگر خواص منحصر به فرد خاویار که منجر به خرید عمده محصول می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باعث افزایش رشد مغز جنین در زنان باردار شده
  • افزایش عضلات و بهبود گردش خون در ورزشکاران
  • افزایش قوای جسمی برای بیماران تحت شیمی درمانی
  • درمان بیماری های دستگاه گوارش
  • پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان
  • پیشگیری از ابتلا به بیماری های روماتید و آرتریت
  • مانع از افزایش کلسترول خون
  • سلامت سلول های عصبی

فروش انواع خاویار صادراتی

فروش انواع خاویار صادراتیهمان طور که پیشتر هم گفته شد در حال حاضر مصرف خاویار در کانادا و بسیاری از کشور های دیگر همچون آمریکا، روسیه، عمان، قطر، ترکیه، آلمان و بسیاری از دیگر کشور ها بسیار صورت می‌ گیرد.
در خصوص انواع خاویار صادراتی باید توجه داشته باشید همانطور که گفته شد کشور ایران به خصوص در کرانه های شرقی دریای خزر و سواحل بندر ترکمن مهم ترین محل صید ماهیان خاویاری و تولید خاویار می باشد.

در این بین باید بدانید یکی از انواع خاویار های ایران، خاویار فیل ماهی می باشد. به طور کلی بزرگترین ماهی آب های داخلی ایران فیل ماهی بوده که از دیدگاه کیفیت خاویار نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
دیگر نوع خاویار صادراتی، خاویار قره برون بوده که در حال حاضر گونه ای مستقل محسوب شده اما در گذشته جزو زیرگروه‌ های تاس ماهی بوده است. این نوع خاویار نیز رتبه دوم ارزش را به خود اختصاص داده است.

تاس ماهی روس یا چالباش دیگر گونه ماهیان خاویاری بوده که در تمام نقاط دریای خزر یافت می شود. خاویار این نوع ماهی را به اصطلاح خاویار طلایی گفته که از نظر ارزش رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

ماهی خاویار شیپ نیز ماهی مهاجری بوده که به واسطه تخم ریزی به سواحل ایران می آید و از دیدگاه ارزش خاویار  در رتبه چهارم قرار دارد و اما آخرین دسته از انواع ماهیان خاویاری که کوچکترین ماهی خاویاری دریای خزر نیز به شمار می رود، ماهی اوزون برون است.

نمایندگی پخش و فروش خاویار

نمایندگی پخش و فروش خاویاردر حال حاضر باید توجه داشته باشید که مشاوره فروش خاویار به صورت مستقیم پخش و فروش انواع خاویار گران قیمت را بر عهده دارد به طوری که این مشاوران علاوه بر صادرات خاویار به کشور های خارجی فروش آن در بازارهای داخلی را نیز انجام می دهند.
این امر به مصرف کنندگان این امکان را داده تا به راحتی خاویار مورد نظرشان را در اندازه مورد نیاز تهیه کنند.

مرکز تولید انواع خاویار در شمال کشور

مرکز تولید انواع خاویار در شمال کشوربا وجود تولید انبوه خاویار در شمال کشور در شهر های مختلف شمالی تولیدی های برای تولید انواع خاویار راه اندازی شده است.
در این خصوص نکته م.رد توجه که وجود دارد این است که مواد تشکیل خاویار مختلف بوده است. از آنجایی که این ماده جزو اشرافی ترین صبحانه های جهان به حساب می آید بسیاری از افراد آن را به شکل خام مصرف می‌ کنند.
اما افرادی آن را به همراه زرده تخم مرغ و پیاز میل می نمایند. همچنین مصرف خاویار به همراه سبزیجات معطر رواج دارد که این موارد کاملاً بسته به ذائقه افراد است.

صادرات خاویار به قیمت عمده

صادرات خاویار به قیمت عمدهدر خصوص قیمت خاویار صادراتی باید توجه داشته باشد از آنجایی که خاویار انتخاب شده برای صادرات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است طبیعتاً قیمت بالاتری نیز دارد.
به طوری که باید بدانید خاویار سیاه مرغوب ترین انواع خاویار ها است  کهدر ایران و جنوب روسیه بسیار شناخته شده می باشد.

اما خاویار سرخ در سیبری طرفداران بیشتری دارد از این رو می‌ توان گفت خاویار صادراتی ایران همان خاویار سیاه است؛ در حالیکه خاویار بری یا خاویار سیبری که در آب سرد و شیرین رودخانه های سیبری زندگی می کند جزو خاویار های تولید شده در سیبری به شمار می رود.

وارد کننده برتر در حوزه خاویار

وارد کننده برتر در حوزه خاویاربا وجود اهمیت خرید خاویار امروزه مشاهده می‌ شود که در بسیاری از کشور های جهان این ماده غذایی طرفداران زیادی پیدا کرده است. از آنجا که کشور ایران جزو تولید کنندگان بالقوه این ماده غذایی است، در حال حاضر وارد کننده های زیادی در این حوزه مشغول به کار شده اند.

لازم است بدانیم شرکت های صادر کننده خاویار با تولید خاویار بلوگا، یکی از پرفروش ترین محصولات را روانه بازار های جهانی می‌ کنند. این خاویار که از ماهیان خاویاری فیل ماهی به دست می آید از جمله گران ترین مواد غذایی جهان به حساب آمده که طرفداران زیادی دارد.
جالب است بدانید خاویار بلوگا با نام های دیگری چون خاویار سه صفر و خاویار رویال نیز شناخته می شود به طوری که درشت ترین دانه ها را در بین انواع خاویار ها داشته و همچنین از طعم دلچسبی برخوردار است.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا