[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویارخاویار بلوگا

صادرات خاویار بلوگا به کشور های خاورمیانه

حتماً شما نیز به خوبی مروارید سیاه کشورمان را می شناسید و حتی اگر آن را امتحان نکرده باشید، در مورد آن خوانده و یا شنیده اید؛ بله! در مورد خاویار سخن می گویم؛ ماده ای بسیار ارزشمند و کم نظیر که در دریای خزر و از ماهی های خاویار به دست می آید و نه تنها در بازارهای داخلی کشورمان در دسترس مشتریان قرار داده می شود، بلکه سال هاست صادرات خاویار بلوگا به سایر کشورهای خاورمیانه نیز انجام می شود و این محصول در بازارهای خارجی نیز خریداران زیادی دارد.

صادرات خاویار بلوگا به کشور های خاورمیانه

برترین برند ها در حوزه خاویار

برترین برند ها در حوزه خاویار کرانه های شرقی دریای خزر مهم ترین قسمت ها برای صید ماهی خاویار هستند و می توان گفت بخش بسیاری زیادی از خاویار کشورمان از طریق این منطقه تأمین می شود و توسط شرکت هایی که جزو برترین برند ها در حوزه خاویار هستند آماده شده، بسته بندی می شوند و در دسترس علاقمندان به این ماده غذایی خوشمزه قرار می گیرند.
در واقع خاویار تخم های ریزی هستند که در دل ماهیان خاویار قرار گرفته اند و از نظر ارزش تغذیه ای در جایگاه بالایی قرار دارند.
این ماده در رنگ های متفاوتی وجود دارد که مهم ترین آن ها خاویار طلایی، قرمز و سیاه هستند، که از بین آن ها خاویار سیاه ارزش بسیار زیادی دارد.

صادرات خاویار بلوگا به کشور های آفریقایی

صادرات خاویار بلوگا به کشور های آفریقاییفیل ماهی یکی از بزرگ ترین ماهیانی ست که در دریای خزر زندگی می کند و بهترین خاویار جهان از این ماهی به دست می آید؛ عمر فیل ماهی به بیش از ۸۰ سال می رسد و خاویاری که از دل این ماهی خارج می شود بلوگا نام دارد.
با این که انواع مختلفی از خاویارها در کشورمان ایران یافت می شوند و هر کدام ویژگی و قیمت خاص خود را دارند، اما بهترین برند خاویار ایران بلوگا ست که به بسیاری از کشور های آفریقایی صادر می شود و در دسترس مردم این قسمت از کره زمین نیز قرار داده می شود.

نرخ خاویار بلوگا در حجم عمده

نرخ خاویار بلوگا در حجم عمدهاگر دانه هایی که از شکم فیل ماهی خارج می شوند دارای قطر بالاتر از ۳ میلی متر باشند به آن خاویار امپریال گفته می شود و اگر اندازه آن ها مابین ۲/۵ تا ۳ میلی تر باشد آن را بلوگا می نامند که می توان گفت معروف ترین خاویار صادراتی کشورمان به شمار می رود.
همانگونه که می دانید خاویار به طور کلی غذای گرانی ست و هر کسی توانایی خریداری کردن آن را ندارد؛ اما با وجود این که نرخ خاویار بلوگا در بسیاری از بازارهای جهانی و داخلی کمی زیاد است، برخی ترجیح می دهند برای یک بار هم که شده آن را تهیه کرده و از طعم خوش آن برخوردار شوند.

از جمله مهم ترین ویژگی هایی که بلوگا را در میان سایر خاویارها محبوب نموده، شامل موارد زیر می شود:

  • دانه های درشت و زیبا
  • عطر و بوی عالی
  • شفافیت دانه های بی نظیر آن
  • طعم منحصر به فرد

مرکز پخش خاویار بلوگا در پایتخت

مرکز پخش خاویار بلوگا در پایتختهر چند کشورمان برترین صادر کننده خاویار در سراسر جهان به شمار می رود، اما باز هم برخی از مراکز که به عنوان شرکت وارداتی خاویار به فعالیت مشغول هستند، این محصول را از سایر کشورهای همسایه خریداری کرده و در فروشگاه های کشورمان در دسترس مشتریان قرار می دهند و اگر شما به یک مرکز پخش خاویار در پایتخت سر بزنید، می توانید انواع گوناگونی از این غذای با ارزش را از بلوگا گرفته تا انواع وارداتی آن از نزدیک مشاهده کرده و سپس بر مبنای بودجه خود اقدام به خرید یک نمونه از آن ها نمایید.

بازار خرید انواع خاویار در کشور

بازار خرید انواع خاویار در کشورخاویار را معمولاً یک غذای اشرافی می دانند و این موضوع به سبب این است که قیمت روز خاویار در قیاس با سایر محصولات غذایی بسیار بالاست و مسلماً هر کسی توان خرید آن را ندارد؛ اما با این وجود مشتریانی که علاقه خاصی به استفاده از این غذای مقوی و با ارزش را دارند، می توانند با مراجعه به بازار خرید انواع خاویار که در بسیاری از شهرهای کشورمان به فعالیت مشغول هستند، انواع مورد علاقه خود از این محصول را تهیه کرده و از میل کردن آن نهایت لذت را ببرند.

سفارش خرید خاویار از فروشگاه های معتبر

سفارش خرید خاویار از فروشگاه های معتبردر کنار تمامی مراکز معتبر فروش که در بسیاری از مناطق کشورمان به فعالیت مشغول هستند، برخی از سایت و فروشگاه های معتبر اینترنتی نیز می باشند که به صورت آنلاین به فعالیت مشغول هستند و می توان از طریق آن ها به صورت غیر حضوری اقدام به سفارش خرید خاویار نمود و از طعم خوش آن برخوردار شد.
معمولاً طرفداران این غذای منحصر به فرد و بی نظیر، آن را به عنوان صبحانه ای مقوی و به صورت خام استفاده می نمایند؛ البته شایان ذکر است که خاویار با قرار گرفتن در معرض هوا آرام آرام خاصیت خود را از دست می دهد و به همین سبب کارشناسان تغذیه پیشنهاد می کنند زمانی که یکی از انواع خاویار را تهیه کردید، سعی کنید آن را در طی یک تا چهار روز مصرف کنید تا بتوانید از تمامی مواهب موجود در آن برخوردار شوید.

گروه تامین کننده بهترین نوع خاویار در کشور

گروه تامین کننده بهترین نوع خاویار در کشورهر چند قیمت جهانی خاویار در تمامی کشورهای جهان نسبت به سایر مواد غذایی گران تر است، اما این موضوع به هیچ عنوان از محبوبیت آن کم نمی کند؛ در کشورمان نیز نمایندگی های بزرگی وجود دارند که به عنوان گروه تامین کننده بهترین خاویار به فعالیت مشغول هستند و انواع بی نظیری از این ماده با ارزش را تهیه کرده و با کیفیت فراوان در دسترس مشتریان خود قرار می دهند.

یکی از مهم ترین روش های سرو خاویار این است که در هنگام صبحانه یک تخم مرغ را پخته و روی آن دانه های خاویار می ریزند و میل می نمایند؛ برخی نیز روی یک نان مقداری کره قرار می دهند و سپس دانه های خاویار را که کمی به آن آبلیمو اضافه کرده اند روی آن ریخته و سرو می کنند.
شایان ذکر است که خاویار سرشار از آنتی اکسیدان است و می تواند به درمان بسیاری از زخم ها کمک کرده و از به وجود آمدن بیماری هایی نظیر سرطان پیشگیری می نماید.
همچنین خاویار دارای منابع سرشاری از امگا۳ است و این ماده می تواند در بهبود سلامتی قلب انسان ها نقش مهمی ایفا کرده و فشار خون را تا حدود زیادی کاهش دهد و اگر در ابتدای روز به عنوان صبحانه میل شود، جسم انسان را سرشار از انرژی و سلامتی می نماید.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا