[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

صادرات خاویار ایران به کشور های شرق آسیایی

خاویار از جمله خوراکی های مقوی و پرانرژی می باشد، که همه پس از چشیدن  آن به دلیل عطر فوق العاده و طعم ناب که دارد، دیگر حاضر به ترکش نیستند. ۹۳ درصد خاویار دنیا، از دریای خزر بدست می آید که سهم کشور های ایران و روسیه بیشتر از بقیه می باشد. در کشور خودمان استان های گیلان، مازندران و گلستان بیشترین رقم تولیدی این خوراکی لذیذ را داشته و بعد از آن بوشهر پرچم دار این عرصه می باشد. بازار صادرات خاویار ایران، به دلیل بومی بودن پررونق است و همواره صادرات بالایی به کشور های شرق آسیایی دارد.

صادرات خاویار ایران به کشور های شرق آسیایی

لیست قیمت روز خاویار در بازار ایران

لیست قیمت روز خاویار در بازار ایرانمرغوب ترین نوع خاویار، بلوگا می باشد. جهت تهیه آن حتی تا ۱۶ سال زمان می برد. در روش های قدیمی سر ماهی را با چکش بیهوش کرده تا از صدمات و ضربه های ناشی از دم آن در امان باشند. اما امروزه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و هوش جوانان ایرانی، ماهی را سزارین می نمایند.

در این روش، شکم ماهی را جراحی نموده و ۸۰ درصد حجم تخم را برداشت می کنند. آن را علامت گذاری نموده، باقیمانده آن را در تخمدان ماهی باقی گذاشته، تا در مراحل بعدی مجددا اقدام به تخم ریزی نماید.

هر ماهی تا ۵ بار قابل استفاده است. پس از آن، در حوضچه های پرورشی آن ها را قرنطینه نموده و گوشت آن را به فروش می رسانند. جهت آگاهی از لیست قیمت بازار خاویار ایران، می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل نموده و از کارشناسان ما، آخرین راهنمایی ها را در زمینه تجارت خاویار دریافت نمایید.

صادرات خاویار به اروپا

صادرات خاویار به اروپامرکز پرورش خاویار سیاه در دریای خزر می باشد و کشور ما از طریق تجارت این محصول گران بها، بازار خوبی را به خود اختصاص داده است. به دلیل بومی بودن این نوع از خاویار، همواره کشورهای اروپایی به دنبال دریافت این ماده غذایی پر ارزش، مقوی و گران بها هستند.

با توجه به نوسانات بازار ارزی، تحریم های خارجی و فشار های داخلی، این شرکت در راستای بهره وری از هوش جوانان، بهبود رویکرد اقتصادی کشور و پیشبرد آرمان های گام دوم انقلاب اسلامی، توانسته محصول بی نظیر خود را، به کشور های اروپایی نظیر ایتالیا، فرانسه، هلند، کشور های امریکایی و حتی شرق آسیا صادر نماید و درآمد خوبی را نصیب خود کند. 

نماینده فروش خاویار در شمال کشور

نماینده فروش خاویار در شمال کشورجهت تشخیص خاویار اصل باید به نکات ریزی در بسته بندی و خود محصول، دقت نمایید. در بسته بندی خاویار درجه یک، به هیچ وجه از مارک های شلوغ و طرح های پر رنگ و لعاب استفاده نمی برند و همواره به صورت بسیار شیک عرضه می گردد. در زمان مصرف خاویار، باید ترکیبی از تردی و شوری را زیر زبان خود احساس نمایید. از طرف دیگر، عطر و بوی فوق العاده این محصول است ک انسان را مدهوش می کند. در نتیجه، جهت تامین خاویار طبیعی و ناب شمال، می تاونید به نمایندگی های معتبر ما در تمامی شهر های شمالی رفته و از کالا ها و تخفیف های ویژه آن، بازدید نمایید. 

معتبر ترین مرکز تولیدی خاویار

معتبر ترین مرکز تولیدی خاویاراین ماده غذایی به دلیل اسید های آمینه و ویتامین های ویژه ای که دارد جهت عضله سازی، چربی سوزی و افزایش اسپرم در مردان، فوق العاده موثر است. روش مصرف آن، در شهر های مختلف متفاوت است؛

اما به صورت کلی همرا با نان برشته و اندکی خامه به همراه کره محلی استفاده شده و از سبزیجات تازه چیده شده همچون گشنیز، جعفری و پونه در کنار آن استفاده می شود. خاویار را از ماهی هایی نظیر تاس ماهی، فیل ماهی و اوزون برون بدست می آورند که بهترین نوع آن فیل ماهی، به دلیل تولید خاویار بلوگا با ماندگاری بالا می باشد.

به عنوان خریدار خاویار، لازم است که به تولیدی های معتبر در این زمنیه مراجعه نموده، تا خریدی رضایت بخش برای شما به ارمغان بیاید.

اولین تامین کننده خاویار در کرج

اولین تامین کننده خاویار در کرجاز انواع مختلف خاویار می توان به گونه های سوروگا، آسترا، بری و فشرده اشاره نمود. هر چه قیمت محصول در زمان خرید بیشتر باشد، نگرانی فرد جهت تهیه یک محصول اصل و با کیفیت بیشتر خواهد بود.

ما به عناون اولین تامین کننده خاویار در کرج، این افتخار را داریم که محصولات خود را به صورت مستقیم از نواحی شمالی کشور تهیه نموده و با انجام آزمایش های گوناگون علمی، بر صحت فعالیت های خود، مطمئنیم.

هم چنین صاحبان هتل ها، رستوران ها و هایپر مارکت ها، برای تهیه خاویار طبیعی می توانند به سامانه اینترنتی شرکت مراجعه نموده و از محصولات خاویاری بی نظیر آن، بازدید نمایند. مصرف خاویار به قدری لذیذ است که اگر برای بار اول از آن استفاده نمایید دیگر مجال ترک آن را نخواهید داشت. 

خرید خاویار با بهترین کیفیت و قیمت

خرید خاویار با بهترین کیفیت و قیمتدریای خزر به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، خواستگاه طبیعی پرورش ماهی های خاویاری می باشد. طبق تحقیقات انجام شده معین است که سرمایه گذاری در بورس خاویار مناطق جنوبی دریای خزر و به ویژه استان گیلان، توانایی بازده اقتصادی بالایی را دارد.

هم چنین در کنار آن می توان با راه اندازی حوضچه های پرورش لارو بچه ماهی، آزمایشگاه های تخصصی، کلینیک های بهداشتی و درمانی ماهیان خاویاری، تولید چرم و محصولات آرایشی بهداشتی از این طریق، اقدام به تهیه و توزیع بهترین و باکیفیت ترین خاویار در منطقه نمود.

عرضه فوری خاویار در سراسر کشور

عرضه فوری خاویار در سراسر کشور با نگاهی دقیق تر به پیرامون خود متوجه می شوید که زندگی ما به دنیای دیجیتال وابسته شده است. از واریز هفتگی فرزندمان تا پرداخت صورت حساب رستوران، از خرید تنقلات در سوپر مارکت ها تا پرداخت هزینه های سنگین ترابری، همه و همه در یک آن انجام می گیرد.

تمام این موارد را مدیون فضای گسترده شبکه مجازی و استفاده از فناوری های به روز هستیم. سیستمی که زندگی را برای انسان ها، آسان تر نموده است. فلذا شما نیز برای سهیم بودن دراین ماجرا می توانید به فروشگاه اینترنتی شرکت رفته و خاویار مدنظر خود را از منزل جستجو نمایید.

در این عرصه همواره عده ای به نام واسطه میان خریدار و فروشنده قرار دارند، که موجب سود بیشتر برای خود و ضرر برای هر دو طرف معامله می شوند. این شرکت، با داشتن سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش خاویار درجه یک، با آگاهی از تمامی مشکلات واسطه ها را از میان برداشته و عرضه مستقیم خاویار ناب را، با قیمت درب کارخانه در خدمت مشتریان عزیز و همیشگی ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا