[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار ایرانی

صادرات بهترین خاویاری ایرانی به کشور های آفریقایی

صادرات بهترین خاویاری ایران به کشور های دنیا از جمله کشور های آفریقایی در حال اجرا می باشد. بهترین خاویار جهان خاویار بلوگا است که از فیل ماهی که در دریای خزر است بدست می آید. کشور ایران در رده اولین های جهان از لحاظ تولید خاویار می باشد. فروشگاه ها و تولیدی های زیادی در سراسر کشور این محصول را با کیفیت بالا و استاندارد جهانی عرضه می کنند.  
صادرات بهترین خاویاری ایرانی به کشور های آفریقایی

تولید خاویار در بسته بندی های استاندارد

تولید خاویار در بسته بندی های استاندارد در حال حاضر بهترین خاویار کشور در بسته بندی های پلمپ شده و با کیفیت بالا تولید می شود.خاویار خام همان تخم تاس ماهیان است که بارور نشده و تحت فرآیند ویژه ای تبدیل به یک ماده غذایی می شود که خود آن شامل خاویار کنسروی و فشرده می باشد. تهیه خاویار کنسروی طی مراحل گوناگونی تهیه و بسته بندی می شود که عبارتند از:

  1. مرحله پر کنی که در این مرحله قوطی ها طوری پر می شوندکه فلش های موجود در روی بدنه و سرپوش قوطی با هم مطلبقت داشته باشند
  2. هوا گیری اولیه که در این مرحله روی سر پوش قوطی ها به صورت یکنواخت فشار می آورند تا هوای آن خارج شود
  3. شوراب گیری مرحله ای است که قوطی های سر پوش گذاشته شده را روی میز مخصوص که شیب دار است قرار می دهند
  4. چیدن قوطی ها که این مرحله بعد از شوراب گیری آن ها را در ستون های چهار تا پنج تایی روی هم قرار می دهند
  5. هوا گیری و شوراب گیری مجدد

فروش خاویار بلوگا درعمده فروشی ها

فروش خاویار بلوگا درعمده فروشی ها به طور کلی عمده فروشی های خاویار این محصول را با برند های مختلفی روانه بازار می کنند. درباره خاویار بلوگا می توان گفت که این نوع خاویار از فیل ماهی که بزرگ ترین ماهی دریای خزر است به دست می آید. عمر این ماهی به ۸۰ سال و وزنش به ۱٫۵ تن می رسد، خاویار این ماهی به بلوگا معروف است که تخم این ماهی در میان ماهیان خاویاری از همه بزرگ تر است.
از گران ترین غذا های جهان خاویار بلوگا می باشدو طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد. نام های دیگر خاویار بلوگا، رویال و سه صفر می باشد.
از ویژگی های این خاویار می توان به طعم بی نظیر و دلچسب، شفافیت و جلای دانه های خاویار و دانه های درشت و ظاهر فوق العاده آن اشاره کرد. در حال حاضر خاویار بلوگا در بسته بندی با وزن های مختلف و استاندارد در بسیاری از فروشگاه ها عرضه می شود که خرید اینترنتی باعث می شود تا این محصول به راحتی و قیمت ارزان به دست مصرف کننده برسد.

صادرات خاویار از پایانه مرزی آستارا

صادرات خاویار از پایانه مرزی آستارا صادرات خاویار پرورشی آستارا به روش های مختلفی چون حضوری و اینترنتی و به طور ویژه ای در داخل و خارج از کشور صورت می گیرد. شهر آستارا و دیگر شهر های استان گیلان با دارا بودن استخر های پرورش ماهی و داشتن گمرک مرزی با اروپا یکی از شهر های ایده آل و خوب برای صادرات خاویار پرورشی به کشور های اروپایی است.
شهر آستارا با داشتن ظرفیت های بالای تجاری در فروش و صادرات خاویاری ایران همیشه پیش قدم بوده است. این محصولات در کشور از راه بندر هایی چون بندر انزلی و بندر آستارا به صورت ویژه ای تمام نقاط کشور را پوشش می دهد.
ویژگی خاویار در آستارا به دلیل تازه بودن و نزدیک بودن مسافت این شهر با کشور های خارجی بالا تر از شهر های دیگر است و این ویژگی ها باعث شده که خاویار های ایرانی از طریق شهر آستارا به دیگر کشور ها صادر شود.

بهترین مارک خاویار در شمال کشور

بهترین مارک خاویار در شمال کشور بازرگانی فروش خاویار در شمال کشور در نمایندگی های سرایسر کشور فعالیت می کنند. قیمت ماهیان خاویاری در شمال به دلیل وجود داشتن این ماهیان در دریای خزر و نرخ هرکدام با توجه به کیفیت و رتبه بندی آن ها متفاوت است. برند های خاویار در شمال کشور انواع مختلفی دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • خاویار بلوگا
  • خاویار بری
  • خاویار سوروگا
  • خاویار آسترا
     این محصولات را می توانید از فروشگاه هاو سایت های اینترنتی، هایپر مارکت های بزرگ، مزارع پرورش ماهیان خاویاری و … تهیه کنید.

قیمت خاویار تازه با تخفیف ۲۰ درصدی

قیمت خاویار تازه با تخفیف 20 درصدی از خواص خاویار می توان به دارا بودن سرشار آن از آهن یاد کرد. به همین علت این ماده غذایی برای افرادی که دچار کم خونی هستند توصیه می شود. انواع ویتامین هایی که در این محصول وجود دارد باعث می شود که فرد نیروی از دست رفته خود را بعد از جراحی های بزرگ و بیماری های عفونی به دست آورد که اثرات بیهوشی بعد از عمل جراحی با مصرف خاویار نیز رفع می شود.
خاویار در ماه رمضان از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار است به دلیل اینکه در این ماه مردم با روزه گرفتن ویتامین و پروتئین بدن خود را از دست می دهند.

معتبرترین مرکز خرید خاویار بلوگا

معتبرترین مرکز خرید خاویار بلوگا بازرگانی خاویار و معتبر ترین بورس خاویار بلوگا در تهران عرضه می شود. اما بعضی از مراکز اینترنتی، خاویار را به صورت مستقیم عرضه و به فروش می رسانند. از معتبر ترین مرکز های خرید خاویار بلوگا و سوروگا رابید خاویار می باشد که رقابتی ترین و با کیفیت ترین نوع آن را عرضه می کند.
تهران به دلیل اینکه پایتخت کشور است دارای بازار های اصلی محصولات تولید شده ای چون خاویار می باشد. در تهران مصرف خاویار بیشتر از شهر های دیگر می باشد.
رابید خاویار به عنوان یکی از مهم ترین مرکز های فروش خاویار بلوگا تلاش میکند که با عرضه مستقیم خاویار به صورت اینترنتی و توسط فروشگاه آنلاین، قیمت تمام شده این محصول را کم کند و به قیمت اصلی درب کارخانه خاویار برساند.

جایگاه خاویار بوشهر در بازار داخلی

جایگاه خاویار بوشهر در بازار داخلی مرکز فروش خاویار در استان های جنوبی کشور مثل سیستان و بلوچستان، بوشهر و هرمزگان نیز فعالیت می کنند و این محصولات را به فروش می رسانند. شهر های جنوبی به خصوص بندر عباس و بوشهر ارزش بالایی برای تولید کنندگان خاویار و ماهی خاویاری دارند، به دلیل اینکه به کشور های عربی مخصوصا امارات نزدیک هستند.

شهر بوشهر دارای پتانسیل های بالایی در پرورش ماهی خاویاری دارد، به علت صید بی رویه ماهی وانواع ماهیان خاویاری در این دریا، کارشناسان به این نتیجه رسیدند که استخر های پرورش ماهی را در این شهر ایجاد کنند. گذشته از این بوشهر به عنوان یک استان ساحلی، بیشترین مرز آبی کشور با خلیج فارس رادارد که این یک فرصت استثنایی برای اشتغال زایی و افزایش ارز آوری و صادرات بیشتر است.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا