[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویار

صادرات انواع خاویار از ایران

صادرات انواع خاویار از ایران با ناب ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در این مرکز عرضه می شود. این مرکز خرید و فروش خاویار، آماده همکاری با تجار است.

صادرات انواع خاویار از ایران

صادرات انواع خاویار

خرید و فروش انواع خاویار از ایران برای ارسال و صادرات به کشور های دیگر، که خریدار عمده خاویار از ایران هستند به واسطه این مرکز نمایندگی عرضه می شود.

خاویار خوراکی بسیار خوش مزه ای است که در خود ایران تولید می شود.

خاویار با طعم لذیذ و خواص شگفت انگیزی که دارد به یک غذای پرطرفدار در ایران و جهان بدل شده است.

در ادامه صحبت نحوه تشخیص خاویار اصل از تقلبی و انواع خاویار را بررسی خواهیم کرد. همچنین خاویار خواص شگفت انگیزی دارد که در ادامه مطلب آنها را توضیح می دهیم.

تشخیص خاویار اصل از تقلبی برای صادرات

خاویار تولید شده در ایران با نام های دیگری مانند تاس ماهیان نیز یاد می شود. در میان مشتریان صادراتی خاویار به نام استورژن خوانده می شود.

نام گذاری انواع خاویار بستگی به این دارد که از کدام ماهی گرفته شده باشد. به طور کلی خاویار به سه دسته تقسیم بندی می شود:

  • سوروگا و بری
  • آسترا
  • بلوگا

خاویار سوروگا و بری : ارزان ترین خاویار سوروگا و بری است. این نوع از خاویار طعم نمکی دارد و کوچک تر از ذیگر انواع خاویار نام برده شده در بالا است.

خاویار آسترا : این خاویار به عنوان لذیذ ترین نوع خاویار در جهان به حساب می آید.

خاویار بلوگا : بزرگترین طول و وزن ماهی خاویار متعلق به این نوع است. بیشترین مقدار و اندازه از خاویار از این ماهی گرفته می شود.

خواص شگفت انگیز خاویار

صادرات انواع خاویار

خاویار در نوع خود بهترین و شاید بتوان گفت اشرافی ترین صبحانه جهان محسوب می شود. این خوراکی شگفت انگیز، برای سلامتی فیزیکی و حتی روان انسان بسیار مفید است.

این خوراکی از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کرده و مانع افزایش کلسترول خون می شود.

از سوی دیگر، از بیماری های گوارشی انسان هم پیشگیری می کند. برای افرادی که کمبود آهن دارند، خاویار مفید است، چون سرشار از آهن است.

از نظر روحی و روانی نیز، برای جلوگیری از افسردگی بسیار مفید می باشد.

فروش داخلی خاویار

این محصول فقط در حوزه صادراتی به فروش نمی رسد، بلکه خاویار از جمله خوراکی هایی است که فروش داخلی خیلی خوبی دارد و از این محصول در ایران هم بسیار استقبال می شود.

برای خرید خاویار ناب و همچنین صادرات خاویار از ایران می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا