[elfsight_click_to_call id="1"]
خاویارخاویار ایرانیخاویار شمال

سایت خرید و فروش خاویار

خرید و فروش انواع خاویار در سایت مازند خاویار ، در هر لحظه ارائه کننده لیست قیمت و تنوع محصولات مرتبط با خاویار است. برای آگاهی از چگونگی خرید و فروش خاویار با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید و فروش خاویار

سایت جامع خرید و فروش

به نظر شما ما از یک سایت جامع چه انتظاراتی داریم؟
انتظارات ما از یک سایت ، تابعی است از رفع نیازهایمان. به طور خاص در مورد خاویار انتظار ما این است که با خواص و ویژگی های محصولات خاویاری ، انواع خاویار ، قیمت آن و نیز مراکز عمده  و جزئی خرید و فروش خاویار آشنا شویم.

در سایت مازند خاویار این امکان فراهم شده است تا در اسرع وقت همه اطلاعات جامع مربوط به خاویار را دریابیم.
پی بردن به ارزش و اهمیت و نیز چگونگی دسترسی سریع به آن در این سایت ممکن است. همینطور از چگونگی دستیابی به بهترین خاویار تولیدی ایران و حتی خاورمیانه آگاه می شویم.

خرید و فروش خاویار

سایت خرید و فروش خاویار

اما ما در این سایت با چه مطالبی آشنا می شویم. در بحث خواص و ویژگی های خاویار مثلا در پیشگیری از انواع بیماری های قلبی و عروقی ، خاصیت ضد افسرگی آن ، سلامت سلولهای عصبی ، بیماری های دستگاه گوارش و انواع سرطان و … موثر است.

در قسمت شناختن انواع خاویار نیز درخواهیم یافت که از ۲۷ گونه خاویاری دنیا ۵ گونه مهم آن در دریای خزر در شمال ایران وجود دارد که همین خصیصه خود یک برند جهانی برای کشور عزیز ما در دنیاست.

در خصوص قیمت خاویار نیز سایت مازند خاویار ارائه کننده نرخ انواع خاویار تولیدی در شمال ایران است. البته به سبب نوسانات ارزی در چند سال اخیر ، قیمت این مروارید سیاه نیز با تغییرات عمده ای همراه بوده است.
شما می توانید در هر لحظه با تماس با کارشناسان شرکت از آخرین قیمت عمده و جزئی آن مطلع شوید.

خرید و فروش خاویار

استحصال و بهره برداری

مطلب دیگری که در سایت با آن آشنا می شوید نحوه صید و نیز استحصال ماهیان خاویاری است.

بهره برداری از ماهیان خاویاری گاهی از ۱۲ سال تا حتی ۱۶ سال به طول می انجامد.
در طول زمان روش های استحصال آن دستخوش تغییرات زیادی بوده است.
از زمانی که ماهیان خاویاری را با چکش بیهوش می کردند و ضمن خارج کردن خاویار درون آن ، گوشت آن را روانه بازار می کردند تا امروز که روش سزارین برای این کار اختصاص یافته.
البته در روش جدید مقداری از تخم ها را در شکم ماهی نگه می دارند تا برای باروری مجدد استفاده گردد.
ما مفتخریم که بهترین اطلاعات ممکن در این زمینه را برای آشنایی مشتریان عزیز در اختیارشان قرار داده موجبات جلب رضایت آنان را فراهم آوریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا